Bestel nou! Kenmerke Downloads
Bladsy 1 van 2 12 LaasteLaaste
Wys resultate 1 tot 10 van 12

Thread: vBET 4.4.0 Released

1. # 1
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Blog Entries
    1

Standaard vBET 4.4.0 Released

Hallo

Soos ons belowe het ons u ondersteuning gee vir ander vertalings API's! Soos nou vBET ondersteun nie net Google nie, maar ook Microsoft Vertaling API!

Hierdie weergawe is as beta, as gevolg van die groot veranderinge te ondersteun ander vertaal APIs, maar die vorige weergawe vBET4.3.0 is nou stabiel. In vBET4.4.0 was daar slegs 3 min foute reggestel van vorige weergawe, ook 'n paar veranderinge gemaak word vir die vBulletin4.1.4 nuwe redakteur. Alle besonderhede hieronder.

NOTA: daar is een addisionele wysiging stap wat nodig is:
    - Foto bediener inhoud van die gids foto-once uit vBET pakket (sluit verstellings vir die multi vertaling API ondersteun)

BUGS reggemaak word:

Wysigings vir vBulletin 4.1.4 nuwe redakteur:

Bekende probleme (Ons beskou dit as vBulletin foute en wag vir die vBulletin reaksie vir amptelike bug reports):

En soos altyd - Geniet vBET!
    Last edited by vBET; 16-06-11 by 21:59.
    Taurus en sergarch hou hiervan.

2. # 2
    Lid

Standaard

sry, maar wat is "Opaque"?

Edit:
    Uploaded "upload" en "een keer upload" na my forums wortel. Geïnstalleerde nuutste xml, maar die Online fout nog bestaan. Fine.
    Last edited by wowglider.de; 16-06-11 by 20:20.

3. # 3
    Blog Entries
    1

Standaard

Quote Originally Posted by wowglider.de View Post
    sry, maar wat is "Opaque"?

Edit:
    Uploaded "upload" en "een keer upload" na my forums wortel. Geïnstalleerde nuutste xml, maar die Online fout nog bestaan. Fine.
    Ek bedoel "wrap" - reeds reggestel

Oor aanlyn probleem - natuurlik is dit nog bestaan - dit is duidelik beskryf in Bekende probleme afdeling in 'n baie draad jou antwoord En jy is skakel na vBulletin fout verslag en vBET draad waar jy kan quick fix en al die inligting oor hierdie probleem te vind. Op die oomblik wag ons vir die vBulletin reaksie op hierdie gebied.

4. # 4
    Lid

Standaard

Goed, Jammer, ek het gedink dit sal vasgestel word met hierdie weergawe.

Edit:
    die Opaque ding is ook iewers in jou vbet... nie weet waar maar ek het dit gesien voor ... ;-)
    Last edited by vBET; 17-06-11 by 14:41. Rede: onderwerp af verwyder - soos beskryf in 'n aparte draad:)

5. # 5
    Blog Entries
    1

Standaard

Quote Originally Posted by wowglider.de View Post
    Goed, Jammer, ek het gedink dit sal vasgestel word met hierdie weergawe.
    Ons wil graag om dit op te los, maar ons vind dit nie vBET bug net vBulletin fout. Ook as vBulletin sal bly met die veranderinge wat hulle gemaak het in 4.1.4 dan sal ons waarskynlik nie meer in staat wees om hierdie spesifieke funksies te ondersteun (wat die gebruiker vlag op aanlyn bladsy). Ons moet wag nou op vBulletin span reaksie. Sal hulle dit verander en Geen veranderinge op vBET kant sal dit nodig wees wees. Of hulle sal bly met die werklike oplossing en het ons 'n werklike probleem om hierdie funksie te hanteer.
    Last edited by vBET; 17-06-11 by 14:41.

6. # 6
    Blog Entries
    1

Standaard

Net om te herinner - nie werk nie aanlyn gebruikers bladsy is bekende probleem en maklik quick fix. Nou wag ons vir vBulletin hierdie te hanteer, aangesien dit hul fout (op hierdie oomblik met status "bevestig"). Ons herinner, want ons kry notas van gebruikers dat dit nie werk nie - ja, ons weet

Kitsoplossing is triviale - sien onder die skakel hieronder:
    Online gebruikers kwessie (quick fix: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8985) (VBulletin fout verslag: vBulletin jira)

7. # 7
    Junior lid

Standaard Het jy hierdie fout boodskap weer na opgegradeer na 4.4.0

Het jy hierdie fout boodskappe na opgegradeer na 4.4.0

Fatal error: Call to undefined funksie vbet_isLangOn () in / disk2/forum/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 1002

8. # 8
    Blog Entries
    1

Standaard

Quote Originally Posted by cevo View Post
    Het jy hierdie fout boodskappe na opgegradeer na 4.4.0

Fatal error: Call to undefined funksie vbet_isLangOn () in / disk2/forum/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 1002

Asseblief n nuwe draad hiervoor oopmaak in Bugs verslag afdeling - sal ons in staat wees om dit daar te bestuur.

9. # 9
    Lid

Standaard

Teks outomaties vertaal van: Hebreeus: Afrikaans
    Vertaalde teks
    Daar is 'n bestemming / datum wanneer die stabiele weergawe kom uit?
    Vir maande het ek afgelaai van die stelsel en wag vir 'n stabiele weergawe en' n geldige
    Oorspronklike teks

10. # 10
    Blog Entries
    1

Standaard

Op die oomblik het ons het nie release date vir die volgende weergawe. Eintlik as stabiel is as weergawe vBET4.3.0 beskou. vBET 4.4.0 voeg ondersteuning vir Microsoft vertaling en los 'n paar foute van 4.3.0. Op hierdie oomblik in 4.4.0 ons het 8 foute - al is reeds reggemaak en dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe.

Vir hierdie oomblik wat ek kan sê dat vBET4.4.0 is redelik stabiel. Belangrikste foute wat jy dit moet oorweeg om op te los deur 'n kitsoplossing is:
    - vBET addisionele Gebruikersgroepe as verbode
    - Microsoft vertaling van tekste, insluitend "karakter
    - Nie gevind vbet_isLangOn ()
    - <- VBET_SNTA -> is bygevoeg in die databasis aangemeld pos
    - Wegraak addisionele Gebruikersgroepe vir gebruikers

Soos ek geskryf het dié almal sal ingesluit word in die volgende uitgawe. Op die oomblik is ons nog wag om te sien nie iets anders sal verskyn. As jy haastig jy kan installeer vBET4.4.0 en doen kitsoplossings.

Bladsy 1 van 2 12 LaasteLaaste

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27