Stuur asseblief meer besonderhede oor hierdie kwessie. Beïnvloed dit ou vertalings of net nuwe een? Watter vertaling verskaffers gebruik jy? Gee asseblief URL na jou bladsy waar ons dit kan sien.
Kan jy neem dit op ons serwer? Indien wel, waar?
Laaste geredigeer deur vBET; 07-05-18 op 22:25.
Dankie vir die inligting. Ons sal probeer om te reproduseer dit aan ons kant en die reg. As ons sal probleme met gogga reproduksie het ek sal vir jou stuur sommige meer vrae (ek het nie kry URL na bladsy waar kan ek die saak sien - dit sal baie userfull word omdat ek kon presiese teks jy het probleme met gebruik).
Ek het net 'n paar toetse gemaak en aan ons kant lyk dit OK. Ek vergeleke ook kode van 4.9.2 en 4.9.1 vrystellings en daar is geen enige verandering in vertaling kode (ons verander konfigurasie - nuwe taal pare; en 'n paar klein dingetjies in produk lêer). Ek sal Saans om te probeer om te reproduseer aan jou kant.
UPDATE: Ek sien die saak nou aan ons kant. Dit behels net 'n paar tekste nie hele vertaling. Dit lyk asof dit gaan net oor die onderwerp. Ons sal dit hanteer en stuur u inligting
BYWERKING 2: Ek het 'n paar toetse gemaak en dit blyk dat die probleem is wanneer dit vertaal vorm Russiese om Oekraïns (daar is geen probleem met vertaling uit Engels). Mees waarskynlik vBET stuur data in verkeerde enkodering en dit is hoekom resultate is verkeerd. Ek dit ook in gekontroleer 4.9.1 en dieselfde kwessie gebeur. Is jy seker dat aan jou kant vir 4.9.1 dis OK? Dit is belangrik, want ek moet herken nie die kwessie is met ons kode veranderinge of iets verander aan Yandex kant.
Laaste geredigeer deur vBET; 08-05-18 op 16:58.
Nóg 'n bywerking - volgens jou toetse daar is niks verkeerd met Yandex vertalings. Kyk op verskille tussen vBET 4.9.1 en 4.9.2 waarskynlik die kwessie is met Apertium vertaler, want in 4.9.2 ons nuwe taal paar uit ru by gevoeg VK. Jy het geskryf dat jy slegs Yandex gebruik. Bevestig asseblief is hierdie inligting korrek is. Ons nie in staat is om die kwessie op Yandex vertaler reproduseer en nou probeer ons om dit te doen op Apertium.
Update: Appertium ook blykbaar nie die kwessie. Kan jy asseblief kontak ons deur PM om meer gedetailleerde inligting te kry?
Bywerking 2: ons is nie in staat om te reproduseer die kwessie op ons toets omgewing, maar hier is dit elke keer gereproduseer. Miskien vB weergawe hier saak maak. Kontak ons asseblief deur nm.
Laaste geredigeer deur vBET; 09-05-18 op 10:42.
Op hierdie oomblik ons ontdek oorsaak van die probleem. Wanneer Apertium gebruik met UTF-8 databasis enkodering en dan ons navraag in verskillende formaat stuur en het daardie/u reaksies. Wanneer databasis is in verskillende instelling, dan is daar geen probleem met wat. Ons sal ons kode hanteer dit toepaslik bywerk en oplossing hier gepubliseer sal word.
Dit lyk asof ons oplossing vir die probleem gevind. Ons wil toets dit toepaslik ook op nie UTF-8 databasis, om te verhoed dat probleme met verskillende encodings. Oplossing sal ingesluit word in die volgende vrylating. Tot dan kan jy bly met vBET4.9.1 of gebruik vBET4.9.2 met Apertium versper, of gebruik vBET4.9.2 met versper Apertium slegs vir Oekraïns (behoefte om konfigurasie in lêers te verander).
Let op dat die reeds gebreek vertalings sal nie herstel word nie outomaties. Dié het handmatig, verander moet word met behulp van handleiding vertaling ondersteuning, of verwyder van databasis.
Laaste geredigeer deur vBET; 09-05-18 op 16:41.
Tydens toetse ontdek ons dat vir nie UTF-8 databasisse Apertium maak nie vertaling glad uit Russiese om Oekraïns, net lewer teks met paar veranderinge. Dit is ons skuld - ons stuur daar teks in verkeerde formaat. Dit sal gou gekorrigeer word.
Laaste geredigeer deur vBET; 10-05-18 op 09:42.
Ons het reeds oplossing vir hierdie probleem. Dit sal ingesluit word in die volgende vrylating.