BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads Kyk vBET op vBulletin 5

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 18

Thread: Vertaling van die kategorie naam in URL's

Junior lid RootShell's Avatar
    Plek
    VSA / Marokko

Default Vertaling van die kategorie naam in URL's

Hi Admin!

Thanks a lot vir die groot en ontsagwekkende Mod, is my beste en Favoriet mod .

My versoek om funksie is die vertaling van die kategorie naam in URL's, byvoorbeeld in Frans en Arabies "funksies" in hierdie draad skakel verander nie. : / Fr/feature-requests/62-traduction-du-nom-de-cat% C3% A9gorie-dans-les-url.html

Sorry for my bad english .

Beste wense.
    Laaste geredigeer deur vBET; 04-11-09 op 13:44. Rede: Verkeerde BBKodes

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Blog Entries
    1

Hi RootShell!

Ek is bly dat jy dit wil hê Ook - as jou Engels is nie te goed nie - net aan jou standaard taal in User CP, en begin skryf in jou moedertaal - aan die einde van hierdie mod is oor die multi-taalgemeenskappe

Oor jou versoek hierdie is 'n goeie idee en dit is in Takenlijst bygevoeg. Ook sien ons n paar probleme met die vertaling van hierdie, maar ons sal ons bes doen om dit te ondersteun

Junior lid RootShell's Avatar
    Plek
    VSA / Marokko

Migal, dankie dat jy vir jou volgehoue werk om die wysiging te verbeter, ek wag op die weergawe 3.x met geduld.
    Ek Love Hierdie Mod

Blog Entries
    1

Dit is reeds beskikbaar

Junior lid

Text automatically translated from: Spanish to: Afrikaans
    Translated text
    Hello,

Ek vertaal die kategorie nie, wat kan ek mis?. (VBET 312)

Thank you.
    Original text

Blog Entries
    1

Quote Originally Posted by jorgejgm View Post
    Translated text
    Hello,

Ek vertaal die kategorie nie, wat kan ek mis?. (VBET 312)

Thank you.
    Original text
    Jammer ek was nie kosbaar. "Dit is beskikbaar" was 'n opmerking oor die wag vir 3.x
    Vertalings van die kategorieë is nog nie ondersteun nie. Ons is nog steeds tydens die oorweging van hoe om dit te doen sonder om die vertalings veranderinge risiko.

Vir threads daar is geen probleem nie, want jy het die naam op die bedelary, so as gebeur dat Google beter vertaling gemaak het, dan is al geïndekseer URL sal net 301 lei en Google sal weer kruip sonder verlies posisie.

Vir kategorieë (sub-forums) daar is 'n probleem, omdat baie forums nie identifier het voor die kategorie in die URL, so as vertaling sal verander tot beter een ou een sal net gebreek word. En jy is nie toegelaat om net te hou vertalings vir kategorieë vir ewig - Google toelaat om die kas vertalings net vir 15 dae.

So het ons 'n groot uitdaging hier Ons sal werk en dit kan enige tyd neem vir ons veilige manier te vind soos in die geval van drade titels. Ons het 'n paar idees nou, sodat jy kan oorweeg dit aan die gang

Blog Entries
    1

Ons het nog steeds om nader ondersoek in hierdie gebied te maak, maar reeds 'n oplossing beplan. Nie te sag nie, so ons wil dit te bespreek.

Op die oomblik het ons van plan is om 2 strategieë van kategorieë vertaling te maak. So jy sal in staat wees om voorkeur te kies.

1ste - die maklike een - vertaling sal outomatiese en indien na cache skoonmaak blyk dat vertaling verander, dan net jy sal kry 301 omschakeling en die gebruiker sal steeds in staat wees om die punt om te lees. Dit sal ook in staat stel om toepaslik indeksering kwessies danksy te hanteer tot en met 301 (indien ooit gebeur). Maar om dit beskikbaar is jou URL-patroon sal kategorie in te sluit (sub-forum) ID in 'n URL (nou baie forums sluit ID slegs vir poste).

2de - harder een, maar dit sal werk vir die forums wat nie in die URL-patroon ID vir kategorieë (sub-forums) en wil dit nie te verander (SEO kwessies). In hierdie strategie sal jy elke vertaling vir elke kategorie (sub-forum) in forum opset aan die hand te stel. Stel dit en laat dit veroorsaak dat enige veranderinge sal eindig met ou bande gebreek (net soos dit is nou as jy die forum naam verander - so dit is nie 'n probleem). Ons kan eenvoudig nie doen dit outomaties as gevolg van Google TOS - Google resultate kan nie in die cache meer as 15 dae. En daardie vertalings moet bewaar word vir 'n leeftyd. Dit kan bietjie werk om dit met die hand. Elke sub-forum vermenigvuldig met die aantal beskikbare tale op jou forum, maar jy het dit een keer en laat dit. Jy moet net om uit te vind waar kry die vertalings in die internet kan jy baie gratis vertaling dienste wat beskikbaar is deur die HTML-vorm. Miskien selfs Google vertalings geneem van die bladsy (nie deur AJAX of Curl API) gebruik kan word om dit te handmatig winkel (moet kyk).

Dit is ons idee. En op hierdie oomblik, ons is nog nie seker oor alle moontlike dinge, maar ons sou graag wou weet wat ons gebruikers daaroor dink

Junior lid

Default die 1

Translated text
    Ek verkies opsie 1.

Maar die beste ding sou wees om die 2 opsies te gee en reeds na een kies.

groete.
    Original text

Lid

Ek is baie geïnteresseerd in 2de nie - omdat sy baie goeie SEO belangrike sleutelwoorde in die "onderste gids" domain.com / onderkant gids / res ...

Enige nuus oor hierdie?

Blog Entries
    1

Ons werklike prioriteit is vBET4.x vir vB4 en ons is besig om dit nou. Ons sal sorg oor kritieke kwessies indien sodanige sal in vBET3.x kom en dit is wat beplan word voordat 4.x vrylating.

Na 4.x vrylating ons stand lyne 3.x en 4.x sal ontwikkel, en dan sal ons nuwe funksionaliteite byvoeg.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33