PDA

View Full Version: Opgelos Unsuccess Story?

mario06
14-07-10, 04:27
Ag geneem word dat vBET hou die bediener CPU lading redelik hoog en uit 350k poste slegs 2% van die drade word geïndekseer in verskillende tale, is dit regtig die moeite werd?

Jy het vBSEO geïnstalleer is dit 'n moet vir die maak van vBET doen dit se werk ten volle?

Is | was hierdie mod getoets op 'n nie vBSEO-raad?

Watter persentasie is te vBSEO gegee en vBET vir die indekseer?

In die suksesverhale is baie min inligting is GIVIN maak dinge 'n bietjie onduidelik vir my.
vBSEO geïnstalleer | Stellings?
Bediener instellings?
vBET instellings?
vBSEO instellings?
vBulletin instellings?
Google PR?
ens?

mario06
16-07-10, 16:18
Daagliks op:)

Ramses
16-07-10, 19:49
Ek het nie vbseo geïnstalleer en so ver as wat ek kan sê ek skaars 'n toenemende besoekers kan sien. Ok, miskien 'n bietjie meer Engels, Pools of ander taal besoekers, maar in groot getalle ons praat van miskien 500-1000 addisionele besoekers in' n maand. Daagliks miskien 30 bykomende besoek, in Procenten hierdie is 'n verhoging van 1%.
So ek dink die beste effek slegs sal plaasvind as vbseo geïnstalleer is.

pepito69
16-07-10, 20:31
Hi,
Ek gebruik nie VBSEO.
Ek het begin om te gebruik vbet die 5de van hierdie maand. In 10 dae besoeke groei. In%:

(15,79%)
besoek: 24,813
Voor: 21,429
Ek ding wat ek sal meer as 1000 ekstra besoekers 'n dag in' n paar keer.
Maar ek het nie al my web vertaal, net forums. Hierdie produk (vbet) is 'n goeie idee (ok. .. groot ...) maar dit dryf my mal met baie probleme. In kort tyd is dit maklik om te sê dit is ok, maar kom ons kyk wat gebeur in 'n paar maande ...

mario06
17-07-10, 18:29
Ek kan nie sien 'n verskil in meer gebruikers sedert my forum is steeds styg in die laaste jare en my AdSense inkomste het dieselfde gebly Verder het ek alles is monitering nou saam met Google Analytics, is ek daarvan oortuig dat vBSEO met url herskryf 'n moet om' n paar belangrike resultate te sien, moet asseblief daarop dat ek vBSEO eie nie, maar dit verwyder omdat dit voeg meer stres op die bediener en sedert Ek was vir baie jare sou ek seker nie kan byvoeg url herskryf so op hierdie punt ek dink dit is nutteloos

Die werklike oplossing vir sukses is gehalte en hoë PR back dit is my persoonlike mening, maar ek raai vBET net vir sy vertaling funksie wat 'n waardevolle bate

pepito69
17-07-10, 18:41
Die werklike oplossing vir sukses is die kwaliteit van die inhoud en hoë PR

Dit is die belangrikste natuurlik.

mario06
18-07-10, 10:45
Hi,
Ek gebruik nie VBSEO.
Ek het begin om te gebruik vbet die 5de van hierdie maand. In 10 dae besoeke groei. In%:

(15,79%)
besoek: 24,813
Voor: 21,429
Ek ding wat ek sal meer as 1000 ekstra besoekers 'n dag in' n paar keer.
Maar ek het nie al my web vertaal, net forums. Hierdie produk (vbet) is 'n goeie idee (ok. .. groot ...) maar dit dryf my mal met baie probleme. In kort tyd is dit maklik om te sê dit is ok, maar kom ons kyk wat gebeur in 'n paar maande ...

Omdat jou forum is 'n nuwe is dit dalk' n toeval of miskien my forum is groter, sodat dit langer neem in elk geval die tyd sal leer. Maar die wete van die setups en tweaked van die suksesverhale sou óf seermaak.

Beste wense

mario06
18-07-10, 10:51
Ek het nie vbseo geïnstalleer en so ver as wat ek kan sê ek skaars 'n toenemende besoekers kan sien. Ok, miskien 'n bietjie meer Engels, Pools of ander taal besoekers, maar in groot getalle ons praat van miskien 500-1000 addisionele besoekers in' n maand. Daagliks miskien 30 bykomende besoek, in Procenten hierdie is 'n verhoging van 1%.
So ek dink die beste effek slegs sal plaasvind as vbseo geïnstalleer is.

Maar soos ek hierbo gesê het, dit nie ekstra navrae en sonder dat die url herskryf, sou dit nie effektief soos met die url herskryf en ons almal wat op 'n medium / groot forum dit nie aanbeveel word nie, so ek het' n doodloopstraat getref en verkies dit nie installeer.

vBET
20-07-10, 20:24
Ag geneem word dat vBET hou die bediener CPU lading redelik hoog en uit 350k poste slegs 2% van die drade word geïndekseer in verskillende tale, is dit regtig die moeite werd?

Jy het vBSEO geïnstalleer is dit 'n moet vir die maak van vBET doen dit se werk ten volle?

Is | was hierdie mod getoets op 'n nie vBSEO-raad?

Watter persentasie is te vBSEO gegee en vBET vir die indekseer?

In die suksesverhale is baie min inligting is GIVIN maak dinge 'n bietjie onduidelik vir my.
vBSEO geïnstalleer | Stellings?
Bediener instellings?
vBET instellings?
vBSEO instellings?
vBulletin instellings?
Google PR?
ens?

Let asseblief daarop dat vBET doen niks vir normale bladsye - As jou CPU lading groei beteken dit dat jou vertaal bladsye besoek - sodat jy sukses deur bykomende verkeer te vertaal bladsye. Nuwe verkeer sal altyd meer hulpbronne van jou bediener maak nie saak moet jy dit doen deur vBET of enige ander wyse.

Asseblief ook daarop dat vBET is baie konfigureerbare mier kan jy net jou CPU lading verminder - net prestasie wenke: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html
Ons kliënte gebruik vBET met baie groot forums sonder enige probleme met die prestasie, as jy dit dan moet jy dit op jou eie versoek. Jy het 'n eenvoudige manier om dit te verwyder deur die gebruik van ons prestasie wenke.
Nou te danke aan vBET jy het 52 keer meer inhoud - dit kan nie mettertyd gedoen word. Dit moet 'n paar meer hulpbronne - as jy dit nie kan hanteer op jou bediener - instel eenvoudig dit:) in voorbeeld afskakel sommige tale. Maar eintlik het ek net op jou forum en ek sien dat die vertalings is vinnig vurk, so ek raai nie enige vertalings in so 'n geval te verwyder. Jy skryf oor meer CPU gebruik - dit is nie 'n probleem. Solank as jy nog het 'n paar gratis SVE hulpbronne en antwoorde dit is vinnig beteken net dat jy jou bronne is gebruik.

vBET kan heeltemal werk sonder vBSEO nie - jy gebruik dit op hierdie manier, sodat jy dit reeds weet. En vBET se werk ten volle sonder vBSEO - vbseo het niks gemeen het met die vertaling en veeltalige gemeenskap te ondersteun. Ook vBulletin 4.x het sy eie SEO skakels ondersteuning, en vBET ondersteun ook die vertaling daarvan.

vBET is volledig sonder vBSEO getoets en ons het baie van die kliënte wat dit op hierdie manier gebruik - insluitend jou. So kan jy se vir jouself dat dit werk. Ek verstaan regtig nie die bron van hierdie vraag ... As jy iets verkeerd te werk op jou bord - asseblief net daarop dit in die bug verslagdoening artikel.

Persentasie in indeksering vir stand vBSEO en vBET is 0% - geeneen van daardie maak indeksering nie. En daar is nie 'n instrument wat vir jou op jou forum sal doen indeksering. Indekseer word gedoen deur Google spiders wat as gaste op jou forum.

Success stories word gegee deur ons gebruikers - jy kan net vra hulle oor die besonderhede. Maar dit is finaal verkeerde afdeling vir hierdie - hier vBET personeel korwe ondersteuning. Vra hulle net deur die PM - jy sien wie watter verhaal skryf. Ons het 'n paar voorbeelde in die sukses stories nie, maar net forum eienaar kan vir u besonderhede gee oor die opset as hy wil.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.9.2