PDA

View Full Version: Opgelos Addisionele langtitle pars eer van die kwessie

moman
22-05-10, 23:46
Die gebruik van vbSEO. Screenshot aangeheg.

http://www.pentaxforums.com/forums/members/adam-albums-website-news-screenshots-picture5413-a.gif

Ek vind 'n oplossing vir hierdie in die vBSEO funksie wat hanteer.

moman
23-05-10, 01:27
In functions_vbseo_vb.php:

vind

vbseo_thread_seotitle($getnextoldest);

vervang

vbseo_thread_seotitle($getnextoldest);
if (strpos($getnextoldest['title'], '[/langtitle]')) {
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$getnextoldest['title'] = vbet_parseTitle($getnextoldest['title']);
}
$vbseo_gcache['thread'][$getnextoldest['threadid']] = $getnextoldest;

vBET
23-05-10, 17:36
Dit behoort nie nodig nie. Het u diens vBET met vBSEO soos dit is beskryf in readme.html lêer? Watter weergawe van vBET gebruik jy? Laaste een het die wêreld langtitle pars eer van funksionaliteit.

moman
24-05-10, 04:08
Ja en ek is met behulp van die nuutste weergawe, 3.3.3.

vBET
24-05-10, 19:30
Vreemd. Laat ons weet hoe om die kwessie om voort te plant - ons sal werk op 'n meer elegante oplossing wat nie bykomende vBSEO lêers verandering vereis.

Kan jy dit op uit bediener te reproduseer? Dws in toets boodskappe gebied?

moman
25-05-10, 19:22
Nee, kan dit nie hier gedemonstreer word, omdat jy nie die vBSEO opsie gebruik om die draad titels in te sluit in die volgende / vorige skakels (diegene wat direk onder die vinnige antwoord redakteur). Jy het eers nodig om die opsie te aktiveer.

vBET
25-05-10, 21:01
OK so - ons weet nou hoe om dit te reproduseer. Ons sal kyk dit op ons toets byvoorbeeld en soek vir 'n ander oplossing. Groot dank! :)

kamilkurczak
01-06-10, 22:00
Jammer, maar ons kan nie voortplant hierdie probleem.
Ons het dit getoets op 3.5.0 vBSEO en 3.3.3 vBET. Watter weergawes het jy?

Maak seker dat jy die nuutste weergawe vbet geïnstalleer het (as jy dit gebruik)

wat oor werk product_vbenterprisetranslator.xml van doen-nie-upload folder?

moman
02-06-10, 09:43
Ek gebruik vBET 3.3.3 en vBSEO 3.3.2. My langtitle tags word nie geparseerd nou in die profiel statistieke bladsy, dit lyk. Nogal vreemd!

moman
02-06-10, 10:09
Om die pars eer van van langtitle vas te stel onder die profiel blad "statistieke" (waar dit sê: "Last Post: ..."), Ek het hierdie verandering in class_userprofile.php:

Search:

$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];

Vervang:

$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
if (strpos($this->prepared['lastposttitle'], '[/langtitle]'))
{
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$this->prepared['lastposttitle'] = vbet_parseTitle($this->prepared['lastposttitle']);
}

Daar is geen manier waarop die tags is wêreldwyd geparseerd, as anders sou hierdie verandering nie nodig wees. Daar is ook geen hake in daardie klas lêer nie.

vBET
02-06-10, 11:53
Asseblief PM toegang tot die details om te FTP, Admin CP en vBSEO CP. Omdat ons nie in staat om dit te reproduseer aan ons kant het ons dit op ons bediener om seker te maak.

Hou jou veranderinge ongedaan voordat jy gee ons toegang tot die details (wat ons nodig het om die probleem om te sien dit te diagnoseer) - jy kan kopieë van die lêers te maklik bring dit weer terug.

Soos ek geskryf het vBET 3.3.3 langtitle moet wêreldwyd parse, op hierdie oomblik, ek is nie in staat is om nie te vertel dit is 'n bug, konflik met ander plugin, of verkeerd vBET update.

moman
03-06-10, 07:48
Ek is in die buiteland te reis om hierdie week, en nie beskikbaar sal wees om enige backend webwerf kwessies te hanteer met uitsondering van diegene wat hier gepos word op die forum.

Kan jy my wys waar in die kode is die tag wêreldwyd geparseerd? Ek kan dan 'n kyk en jou laat weet as ek kan sien waarom dit ontbreek sekere gebiede.

vBET
03-06-10, 12:09
oopmaak: / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php

en kyk vir vbet_global_complete daar is gebruik funksie vbet_parseTitleGlobally (vanaf / / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php)

moman
04-06-10, 03:07
Dankie! Ek sal dit ondersoek.

moman
09-06-10, 16:09
Ek het 'n paar in die navbits op inlinemod.php en postings.php.

Kan jy hierdie gedrag op hierdie webtuiste reproduseer, dit wil sê wanneer die wysiging van 'n vertaal draad?

http://img267.imageshack.us/img267/3663/96513903.gif

http://img121.imageshack.us/img121/6716/90955400.gif

vBET
09-06-10, 17:22
Gedurende uitgawe dit is OK om dit te verlaat. Jy moet oorspronklike teks in staat wees om dit te wysig om te sien. Dit is waarom Parsen onaktief op uitgawe bladsy. Dit moet op hierdie manier te werk en dit is skadelik - Google en ander besoekers sien goedgekeur teks, nie tydens uitgawe:)

vBET
10-06-10, 15:37
Is die probleem nog bestaan? Wat van die wet?

Ons is die voorbereiding vir 'n nuwe vrystelling en wil al die probleme op te los. As jy gevind het dat dit was 'n konflik - Bevestig asseblief. As jy dit nie kan hanteer nie - PM asseblief toegang tot die details, sodat ons in staat sal wees om om dit na te gaan en in die geval van die gogga oplossing in die volgende uitgawe.

moman
13-06-10, 14:17
Ek het bygevoeg die pars eer van die hand na die plekke wat in hierdie draad. Daar is nie meer sigbaar pars eer van die probleme.

moman
14-06-10, 14:54
Nevermind gevind van 'n ander vertaal PM titels word nie verwerk in die bladsy titels op private.php

Vasgestel deur die toevoeging van 'n prop op private_complete:

if (strpos($pagetitle, '[/langtitle]')) {
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$pagetitle = vbet_parseTitle($pagetitle);
}

moman
14-06-10, 16:09
En 'n ander:

http://img63.imageshack.us/img63/4445/26859648.gif

Ek kon nie 'n manier vind om dit op te los via plugins. In plaas daarvan, het ek hierdie kode te usercp.php bygevoeg:

if (strpos($reputation['title'], '[/langtitle]')) {

$reputation['title'] = vbet_parseTitle($reputation['title']);

} Direk onder

$reputation['timeline'] = vbdate($vbulletin->options['timeformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['dateline'] = vbdate($vbulletin->options['dateformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['reason'] = $bbcode_parser->parse($reputation['reason']);

vBET
14-06-10, 23:47
Nevermind gevind van 'n ander vertaal PM titels word nie verwerk in die bladsy titels op private.php

Vasgestel deur die toevoeging van 'n prop op private_complete:

if (strpos($pagetitle, '[/langtitle]')) {
$pagetitle = vbet_parseTitle($pagetitle);
}

Ek kan regtig nie hierdie probleem op ons bediener te reproduseer. Ek vermoed dat jy nie gepas vBET 3.3.3 geïnstalleer het - kyk of dit nie. Ons het baie keer kwessie dat ons kliënte net nuwe lêers opgelaai en vergeet om nuwe produk lêer of die teenoorgestelde in te voer. Het jy nagegaan uitvoering van die funksie vbet_global_complete bestaan beskryf plek?

Ook ons ons forums loop nou op vBET 3.3.4 beta weergawe, sodat dit kan word dat die fout bestaan in 3.3.3 en ons het reeds vasgestel dat dit (kan nie onthou dat dit doen). Nog bevestig dat jou werklike installasie is OK - die beste gemaak update weer aan 3.3.3.

vBET
14-06-10, 23:50
En 'n ander:

http://img63.imageshack.us/img63/4445/26859648.gif

Ek kon nie 'n manier vind om dit op te los via plugins. In plaas daarvan, het ek hierdie kode te usercp.php bygevoeg:

if (strpos($reputation['title'], '[/langtitle]')) {

$reputation['title'] = vbet_parseTitle($reputation['title']);

} Direk onder

$reputation['timeline'] = vbdate($vbulletin->options['timeformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['dateline'] = vbdate($vbulletin->options['dateformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['reason'] = $bbcode_parser->parse($reputation['reason']);

As hierdie bladsy is met global_complete haak, dan moet dit hanteer word in vBET 3.3.3 - sien vorige antwoord oor wat. As global_complete nie gebruik word nie - dan is so 'n lêer verander sal nodig wees, of jy kan dit by sommige haak as daar bestaan sommige van hierdie bladsy.

moman
18-06-10, 15:52
My produk lêer en al die PHP-lêers vertoon word as v3.3.3, as wat hulle behoort te wees. Ek het egter baie lêers aangepas en het 'n hele paar plugins geïnstalleer op my forum, so dit is' n bietjie waarskynlik dat daar 'n konflik kan wees.

Ek het opgemerk dat die uitvoering tyd op die global_complete haak is 1000. Moet dit nie hoër wees om met ander plugins botsende te vermy?

moman
18-06-10, 15:56
Ek het bevestig dat die teenwoordigheid van die globale pars eer van funksie. Ek baie versigtig opgegradeer tot 3.3.3, so ek twyfel dat die dossier inhoud kan 'n probleem hier. Ek sien egter geen verdere foute, so ek dink ek is goed vir die tyd word.

Ek is ook bly om te sê dat vBET se prestasie op my server getref is weglaatbaar klein, so ek kan nie opgradering van die verlede 3.3.3 as gevolg van die hoë aantal veranderinge / fixes van die werk wat ek op my eie geïmplementeer het. Met 800 online, het Ek het bediener vragte hieronder 1,00 en met 1200 online, hulle was ongeveer 3,00. Nie sleg vir 'n dubbele Hex-kern Xeon bediener, dink ek!

vBET
18-06-10, 20:26
Ek dink ook! :)

Dus - terug te keer tot die kwessie. vBET moet outomaties hanteer daardie sny langtitle (...) - ons is nie in staat om dit te reproduseer op ons forums en wil nuwe weergawe gou. Dit sal wonderlik wees as ons die rede van hierdie kan vind en dit reg te stel as dit is aan ons kant. As jy nie kan PM detail oor toegang tot jou forum, of selfs jou toets geval waar hierdie dinge gebeur wat ons kon aan daardie - ons kan dit regmaak:)

Op die oomblik is sonder die moontlikheid om voort te plant ons kan nie eens seker Is dit regtig is vBET bug (nie 'n konflik met ander mod of probleem met die verstelling). So ons is in 'n dooie punt in hierdie gebied. Weereens - ons graag hierdie probleem op te los aan jou kant as jy wil. Daar is die moontlikheid dat die nuwe vBET vrylating sal hierdie naweek - sou wonderlik wees om al die kwessies aan te sluit voor:)

vBET
05-07-10, 07:44
Ek het gevind dat ons regtig het is daar 'n fout. Global langtitle pars eer van die binnekant van 'n onnodige toestand, sodat dit nie altyd is geëvalueer. Dit is reeds reggemaak en ingesluit sal word in die volgende uitgawe.

moman
04-08-10, 18:57
Kan jy post asseblief 'n quick fix vir daardie? Ek kan nie opgradeer na 3.3.4 nou: (

Ek vermoed dat die onnodige toestand is die een hieronder:

function vbet_parseTitleGlobally(&$title, $removeNotTranslateSection = false) {

if ($_GET['do'] != 'postthread' && $_GET['do'] != 'comment' && 0!==strpos($_GET['do'], 'edit') && 0!==strpos($_GET['do'], 'update')

&& strpos($title, '[langtitle=')) {

return vbet_parseTitleMultiple($title, $removeNotTranslateSection);

}

vBET
06-08-10, 09:07
Wat jy hou met update?

Ek sal kyk uit SVN om te kyk watter veranderinge is gemaak om die probleem op te los, maar nog steeds - jy sal laaste uitgawe eerste in staat wees om quick fix as ons dit publiseer nodig.

moman
06-08-10, 09:13
Ek het verskeie veranderinge aan die kode met verloop van tyd gemaak, en ek het vergeet waar en hoekom. Ek wil nie te breek van dinge wat reeds werk!

vBET
06-08-10, 09:30
Let asseblief daarop dat ons nie verantwoordelik is vir die kode verander deur ons kliënte - ons is eenvoudig nie in staat is om dit te doen. As jou veranderinge is volgens ons kitsoplossings, dan kan jy kalm bly - dié sal ingesluit word in die volgende release sodat alles sal OK wees. As jy 'n ander kode verander, dan sal ons advies n dokument wat sal jou lei oor jou persoonlike addisionele stappe tydens die updates te skryf - anders sal jy bly met die ou vBET weergawe, omdat jy o weet nie wat is en wat vir jou verander.

Let asseblief daarop dat ek gevind Watter veranderinge is nodig om hierdie probleem op te los, maar ek kan nie publiseer Quik los op die forum (omdat dit sluit gebreek BBCode binnekant). So pelase vra oor dit per e-pos (contact@vbenterprisetranslator.com) en ek sal dit vir jou stuur daar.

moman
06-08-10, 18:40
Ek is dit eens lewe makliker sou wees as ek die veranderings gedokumenteer. Sover ek onthou, hulle was al foutherstellings, en nie nuwe funksies, ens.

E-pos gestuur! Dankie!

vBET
07-08-10, 10:46
Geantwoord deur e-pos:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with Google translations by vBET Translator 4.9.99