PDA

View Full Version: Opgelos Ignoreer url nie werk nie

moman
13-02-10, 20:57
Vroeër, ons het 'n handleiding Work Around om hierdie probleem op te los; egter nou weer dit is om' n probleem te wees.

Ek het 'n forum wat optree as' n skakel en direk punte te mysite.com / lensreviews.

Ek het bygevoeg: "lensreviews die ignoreer opsie url, maar elke keer as 'n gebruiker met vertalings treffers wat verwys, dit gaan mysite.com / forums / lang / lensreviews

Enige raad? Jy kan dit toets as 'n gas op my forum huis.

moman
13-02-10, 22:58
Update: dit gebeur net vir aangetekende gebruikers met die taal wat in hul profiele. Probeer jou aan te meld as *********

vBET
15-02-10, 12:38
Ek gaan net daar. Ook asseblief vir u eie veiligheid nie in die openbaar enige toegang tot die details stuur. Stuur asseblief die deur PM. Ek is die verandering van jou pos hierdie inligting te verwyder.

vBET
15-02-10, 12:48
Ek het daar en aangemeld toets rekening. Was Duitse vertaling (Ek neem aan dat die toets gebruiker Duitse standaard taal het) getrek het. Eers het ek open source HTML en vind elke "lensreviews" daar - al die skakels is in orde (sodat sonder taal). Toe het ek een van daardie nagegaan deur dit te klik en dit het ook goed gewerk - die bestemming bladsy was nie vertaal.

Maak seker of dit. As die probleem nog bestaan, gee ons asseblief manier om dit te reproduseer. Die een wat hier beskryf is nie werk nie.

moman
15-02-10, 17:02
Wel, dit is goeie nuus vir my! 'N Paar lede het hierdie probleem beskryf, en ek het in staat was om dit te vroeër voortplant, maar dit gebeur nie meer vir my nie. Miskien is dit omdat ek verander "lensreviews" '/ lensreviews' het onlangs in die ignoreer URL opsie. Dankie!

Dankie ook vir die verwydering van die toets toegang tot die rekening besonderhede:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.9.99