PDA

View Full Version: Opgelos Mense wat my site besoek word gevra om eers 'n vraag in Russies?

Simon Lloyd
02-01-12, 19:22
Hi almal, as mense van ander plekke regoor die wêreld besoek my site dit lyk asof hulle 'n pop te kry vra 'n vraag in Russies en die url is mysite.com / ru / as hulle op een van die knoppies dan sal hulle die terrein in hul taal, kan iemand help?

Hier is 'n skakel na die pic wat die boodskap, http://www.thecodecage.com/russian% 20question.png

r.dziadusz
02-01-12, 21:18
Hi
Heel waarskynlik is dit nie coused deur vBET - vBET installeer nie 'n pop-ups, maak seker dit is nie 'n deel van 'n ander plugin of mod

Simon Lloyd
02-01-12, 22:21
Ek het nog nooit dit sien, nie vBET die gebruiker vra om as hulle wil gaan na hulle usercp om hul taal te stel?

Simon Lloyd
02-01-12, 22:52
Dit is die bewoording!
Перейти на русский перевод?
dit is die vertaling
Gaan na die Russiese vertaling?

So is dit beslis vBET om dit te doen!!

EDIT: en ek het die jongste weergawe van vBET soos jy weet, al jou toegang besonderhede wat ek pm'd jy 'n kort rukkie gelede nog steeds sal werk as wat jy nodig het om dinge na te gaan.

r.dziadusz
03-01-12, 00:08
Ok
Een ding het na my gekom. Kan jy kyk waardes van twee opsies:
AdminCP -> vBET -> Misc -> omleiden na gebruiker taal
en
AdminCP -> vBET -> Misc -> omleiden na gebruiker taal
Probeer asseblief te skakel dit weer tjak vir pop-up

Simon Lloyd
03-01-12, 00:28
Ek sal gaan wat die moeilikheid, maar dis nie regtig die probleem, dit is dat dit altyd is in Russiese eerste plek, 1 ou uit Indië! Besoek die webwerf vandag en het wat in Russies, sy leser word gestel vir Engels, sy plek is Nieu-Dehli, hy was nie so 'n lid nie gekies om 'n forum plaas taal, sodat hy moet net die forum in die standaard taal "Engels"

Ek glo daar is 'n ander probleem wat ander is as skakel die gebruiker, as dit was dat dit altyd sal nie in Russies.

Simon Lloyd
03-01-12, 00:33
Pop-up wat vir:
Redirect profiel te wysig
Eers nadat Login
Redirect na gebruiker taal
Gevra - gebruiker sal gevra word, het hy getrek wil word

Simon Lloyd
03-01-12, 00:39
Ek het net uitgeteken van my forum (as im altyd aangemeld) en die kassie verskyn het, die instellings is "na die log in" so hoekom na meld dan?, Was ek wonder hoekom my lidmaatskap afgeneem het en my advertensie-inkomste het gedaal, Ek het op soek vir redes niemand wat ek kan vind nie, maar sodra die pop-up is daar die site nie laai nie, tensy die boks is niemand wat 'n soektog kan doen gekanselleer of ok'd is!

r.dziadusz
03-01-12, 18:55
OK
Gebruik van toegang wat jy my gestuur het, Ék kyk dit sommer nou

EDIT:
Kan jy beskryf asseblief vir my stap vir stap wat om te doen om te sien wat pop-up,
As dit nodig is kan jy ook geskep nie admin toets rekening.

Simon Lloyd
03-01-12, 21:17
PM gestuur met 'n nuwe geregistreerde gebruiker besonderhede.

r.dziadusz
04-01-12, 17:27
Ek logouat / aanmeld, blaai 'n paar poste en ek het nie 'n pop-up sien. Kan jy beskryf asseblief vir my stap vir stap wat om te doen die pop-up window?

Simon Lloyd
04-01-12, 17:42
Ek dink jy sal koekies nou duidelik, maar toe was dit vir my (en ek het dit gesien 'n paar keer myself) ek uitgeteken gekliek op die skakel om terug te keer na die bladsy het ek laas gesien en die boks inloer en die werf nie behoorlik laai totdat een van die knoppies kon gebruik het, het ek ervaar dit in IE9 die gebruiker wat dit aangemeld Firefox gebruik

r.dziadusz
04-01-12, 17:48
Ok ek sal dit in daardie blaaiers toets

r.dziadusz
04-01-12, 18:17
Nog geen pop-up. Gee asseblief vir my 'n presiese lys, "het wat om te doen wanneer dit aan jou toon. Presiese url, presiese vertaling (indien nodig), wanneer (in watter draad) te teken, wat probeer om aan te meld - alles kan saak

Simon Lloyd
04-01-12, 18:39
Die stappe wat Ek jou gegee het is hoe dit gebeur, ek nie kan herskep dit weer, ek daarin geslaag om dit tot een keer herskep na die plasing van die probleem hier, maar kan nie weer, die gebruiker het nie gee 1 url anders as die een hy Справка по Microsoft getrek is Kantoor - программирование Microsoft Office обсуждения-- Excel VBA-программирование - доступа (http://www.thecodecage.com/forumz/ru/) en wanneer dit vir hom gebeur het, het ek baie twyfel nie dat ek daarin geslaag om die presiese draad wat hy gedoen het om te kies Kry aanstuur boodskap.

EDIT: hy is net vir my gesê dat hy nie aangemeld is, het hy net in die URL van die webwerf in sy die leser om hom daar te kry en die pop-up!

r.dziadusz
04-01-12, 19:14
Ek weet dit is die probleem vir jou, maar nou is moeilik om te raai wat kan Gangen dit. Kan vra hom wat sy gebruiker taal is?

Simon Lloyd
04-01-12, 19:23
Ek het julle al hierdie inligting aan die begin van die draad, hy het nie 'n forum plaas taal as hy is nie onderteken is, word sy leser Engels en hy is die Indiese woon in New Dehli ******

r.dziadusz
04-01-12, 19:32
Ok dankie. Ek sal dit weer kyk nie, maar soos ek gesê het dit is moeilik om te raai wat dit coused, vBET Migal is hierdie week, maar nadat hy terug is, sal ons praat oor hierdie kwessie. As jy enige verdere inligting oor 'n fout laat my asseblief weet.

Simon Lloyd
04-01-12, 19:44
Ok, maar ek het dit steeds 'n goeie paar weke gelede, toe verdwyn toe ek het die opgradering, maar nou blyk dit dat dit kan nog steeds ervaar word, ek mag dalk net die aanskakel van die Russiese taal as wat ek kan nie staatmaak op die probleem nie teenwoordig te wees en wanneer my Alexa getalle het van 79.000 tot meer as 300,000 dan dit is ernstig, my posisie is besig om terug te kom, maar soos ek gesê het ek nie n kans vat nie, so ek sal dit afskakel.

r.dziadusz
07-01-12, 19:45
Terwyl ons kan nie gaan hierdie pop van binne is daar 1 explenation is waarom dit voorkom in Russies (dit volledig te skakel, soos ek gesê het in die vorige pos, doen: admincp. -> Vbet -> misc -> omleiden na gebruiker taal: gestremde) :
-Na afteken - gebruiker het nog nie sy instellings - hy behandel soos gas, pop gelees cookies van jou browser settings

Simon Lloyd
07-01-12, 23:48
Dis nie die verduideliking, my blaaier het nog nooit gestel in Russies, maar ek het dit toe ek aangemeld uit, net soos hy gedoen het, kan nie instaan dat sy leser nooit Russies, maar hy is indian, woon in Nieu-Dehli en tipes en praat in Engels so hoekom op aarde sou ons koekies as Russiese gelees word?

r.dziadusz
08-01-12, 20:11
my vra om verskoning dit lees hoofde, kan jy nog nooit / Russiese taal te gebruik, maar u blaaier kan dun jy was. Dit is Al wat ek kan sê sonder om dit jammer dat ek nie kan sien hierdie pop

Simon Lloyd
08-01-12, 22:05
Ek het die Russiese taal afgeskakel het, terwyl die pop-up sal jou nie help as een keer wat jy verwerp dit, is dit nie terug te kom (ten minste nie vir 'n rukkie!), Is dit nie moontlik vir my die leser te "dink" Ek het of gebruik Russiese taal, die enigste taal wat nog ooit in my leser is, is die verstek Engelse Verenigde Koninkryk, soos ek gesê het Ek kan nie instaan vir die persoon wat dit aangemeld het, het ek dit ervaar het en im redelik seker dat ander te .

Ten einde vir 'n taal fout om plaas te vind ek wil of om fisies te verander, gebruik sagteware (vBET) te verander of ons 'n Russiese gevolmagtigde (of volmag tot valse Russies) waarvan slegs een is vir my moontlik en dis vBET.

vBET
09-01-12, 13:24
Hi. Ek verstaan nie waar jy gaan. Jy het 'n eenvoudige antwoord - die gedrag word gedwing om deur jou - jy het dit in instellings.
En jy kan dit maklik nie in Admin CP -> vBET -> Misc -> omleiden na gebruiker taal.
Gaan daar en stel Gestremdes. vBET sal nie vra of herleiding nie.

Dit is wonderlik dat vBET optree hoe jy dit ingestel het. Dit sou sleg wees as dit ignoreer jou stellings. Vir sagteware maak nie saak watter taal gebruiker praat of wat hy beweer oor sy browser settings. Vir sagteware enigste ding wat saakmaak is werklike headers wat kom met die versoek. En dit is met instellings wat ons praat oor nagegaan. Niks meer nie. Dit is hoe die vBET hier werk en jy kan maklik verander as jy wil. deur jou konfigurasie.

Ek stel voor jou browser settings om seker te maak wanneer dit weer sal gebeur nie (dit sal jy nog steeds gevra het doorverwijzing het op). En as jy nie daar sal vind in die taal instellings die taal wat jy gevra word getrek, dan ook kyk wat kom na die bediener (voeg 'n paar stompe) - onthou dat die internet is 'n groot plek en jou pakkette kom deur baie plekke - Dit is moontlik dat sommige instaanbediener voeg eie Headers aan jou versoek. In elk geval - Daar is geen magie. As jy waar gevra word om te lei deur vBET en dit aanstuur na die Russiese taal dan rout versoek het in die taal headers Russiese taal op die top van alle tale bekend deur vBET. Kan jy dit vir jouself as jy wil - gaan net na 'n lêer / sluit / vbenterprisetranslator_functions_lang.php in en funksie vbet_getRedirectionLanguage gaan. Dit is ook 'n goeie plek om jou logboeke by te voeg as jy iets wat ons het fout en wil om dit te bewys aan ons.

As jy verkies om 'n volledige aansoek, in plaas van een parameter (wat jy vir jouself stel) te skakel - doen wat jy dink, dink wat jy doen ... Dit is jou forum. Ons is gelukkig om jou te verduidelik waarom dit gebeur het en hoe jy dit kan verander. As jy hulp nodig het, skryf asseblief net :)

Simon Lloyd
09-01-12, 17:04
Michael, dankie vir die reaksie, Ja, ek het vBET ingestel om te vra en vBET hierdie manier te werk sonder probleme, maar die probleem was dat ongeregistreerde of peopel wat teken uit die Aansturing vraag, vBET, word gevra om so ver as wat ek weet moet nie werk op hierdie manier, ook die taal is Russies, so hier is die twee scenario's:
1. Ongeregistreerde gebruiker van Indië besoek die webwerf, is sien die pop up (in Russies) vra as hy wil sy taal te stel in Russies, hy weier en kan die webwerf sien as normaal is in Engels, as hy aanvaar (maar asseblief in gedagte hou as wat hy nie Russies magtig nie, hy kan nie lees nie die pop-up) hy na Microsoft Office Help - Microsoft Office Bespreking - Excel VBA Programmering - Toegang Programmering (http://www.thecodecage.com/forumz/ru)

2. Ek kry vertel oor hierdie (en ervaar het dit self in die verlede) en teken van die forum, kies die skakel om my te neem na die plek waar ek lees voor en dan kry ek die pop-up in Russies, die dieselfde scenario as hierbo plaasvind

As ons uitgeteken hoekom sou ons aangebied word met die pop-up? die pop is net vir aangemeld mense is dit nie?

Dit sal nie my bediener in die Verenigde Koninkryk as sy en is opgedra, ek het totale beheer daaroor, as ek sadi al, ek het die Russiese taal nou af so hopelik sal die saak stop.

vBET
09-01-12, 23:39
As ons uitgeteken hoekom sou ons aangebied word met die pop-up? die pop is net vir aangemeld mense is dit nie?
Nee dit vir mense wat nuwe sessie begin gebeur:

Redirect sal slegs gebeur by die begin van die nuwe sessie (kliënt moet cookies aangeskakel of sal getrek word elke keer).
En dit word erken deur die koekies.

Ek het net wat saak maak vir jou bediener is watter taal kop kom met die versoek. En dit blyk dat in stand jou scenario kop met die Russiese taal met die versoek gekom het. Gaan asseblief jou server configuration - miskien het jy al 'n paar standaard taal bygevoeg wanneer daar geen taal kop. In elk geval, ek twyfel dat ons fout hier. Hierdie funksie is nie wat aangepas is vir 'n baie lang tyd en dit werk goed. Ons kan kyk as dit weer sal gebeur nie in die logs - heel waarskynlik dit sal wys wat ek geskryf het - dat die Russiese taal kode is stuur 'n gepaste opskrif. As ek verkeerd is, sal ons die fout regstel, maar eers moet ons nodig het om te bevestig dat daar is 'n fout.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.9.99