PDA

View Full Version: Opgelos Hoe om die vbet taal kode te verwyder

norku
05-10-11, 10:41
Ek verwyder vbet maar die taal kode is nie verwyder lang = x] etc I don't want to have to go through hundreds of pages to remove them manually so did I miss a step? Can the code be removed without having to go through every single thread/post?

r.dziadusz
05-10-11, 12:33
Op die oomblik is die verwydering van vBET sal nie skoon BBCode, asseblief daarop let dat die bladsye in die vreemde taal in hierdie taal sal bly, sodat jy verloor gebruikers na die verwydering van vBET, ook dit sal baie moeilik wees vertaalde poste dus lees - dalk beter oplossing is om hierdie poste te verwyder glad nie.
Maar as jy wil net te verwyder "lang = x" ens Ek kan kode vir jou 'n robot-skoonmaker teen die einde van die week

norku
05-10-11, 12:42
Wat ek moet skoonmaak is die URL's ... Die URL vir drade wat deur iemand wat 'n vreemde taal wat in hul profiel het nog steeds vertoon [langtitle = x] [/ langtitle] Hoe maak ek dit reg? Gepos is

Ek het ontslae te raak van die [lang = x], [/ lang], [notranslate] etc by using vb censoring. I desperately need help with the urls though...

Here's one: .xxxxx.com/forum/f23/[ langtitle=fr]insigne-vrai-ou-faux-[-langtitle]-5565/

How do I get the rubbish out and turn it into:

http://www.xxxxx.com/forum/f23/Dinsigne-vrai-ou-faux-5565/

norku
05-10-11, 13:46
Jammer, maar ek nodig het om dit te stamp is ...

Ook, redirecting die nou oorbodige skakels in die Google-indeks vreemde taal bladsye op my forum?

vBET
05-10-11, 13:59
As Radek geskryf het - sal ons voor te berei vir jou robot (PHP script) wat al die lang, langtitle en notranslate BBKodes verwyder. Dit sal gedoen word en wat jy in hierdie week.

As jy in 'n URL langtitle dit beteken dat langtitle is ingesluit in die draad titel. Titel van die draad verander en verwyder. In plekke wat is belangrik en kan nie wag om asseblief net dit handmatig verander. In ander plekke kan u wag vir die script.

norku
05-10-11, 14:05
Hi,

Hoekom nie jy waarsku mense dat die vbet BB kode is nie verwyder wanneer jy verwyder? Hoekom het jy nie reeds die instrument as jy weet dat dit gebeur? Ek waardeer die hulp, maar ek het kinda wil ten volle te verwyder en nie wag vir die week terwyl Google indekse foutiewe URL's ...

Wat oor die redirect vir die / DA, / de / es ens drade wat Google het reeds geïndekseer?

vBET
06-10-11, 02:24
Hi,

Die antwoord vir die stand van jou vraag is - want dit was baie ongewoon vBET te verwyder wanneer dit regtig nodig is en gebruik word. Ons moes vra vir so 'n instrument keer voor, maar die gebruiker met vBET besluit om te bly, en net dit gepas gestem.

Ook kan ons nie dit doen in verwyder kode - verwyder kan nie potensieel skadelike. Wat jy nodig het databasis back-up sal vereis in die geval van enige probleme.

Neem asseblief ook kennis dat as jy vBET gestremd is, dan Google sal nie indeks verkeerd URL's, omdat sulke word nie vertoon.

Al geïndekseer - net omschakeling reëls wat al die versoeke redirect terug na die oorspronklike een skep. Gebruik hierdie (toets diegene):

#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$2 [L,QSA]

Voeg jou forum gids. Indien jy probleme ondervind net gee ons jou die vBET reëls en ons sal aan jou stuur terug verander. Of in ander woorde - dit is 2 eerste vBET reëls waar jy moet verwyder vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 & getrek het =?

norku
06-10-11, 09:51
Die herskryf reëls werk nie. Wanneer n ou vbet bladsy genoem word wat dit genereer 'n 404.

Ek het vb geïnstalleer in / forum

Htaccess is in public_html

RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$2 [L,QSA]

Enige nuus oor die BB kode Removal Tool?

vBET
06-10-11, 11:37
Forum gids bygevoeg in die verkeerde plek, hierdie een:

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ /forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forum/$2 [L,QSA]
#just comment to see whole 2nd rule

Maar dit veronderstel om te wees nie net in die forum gids in public_html. Beste manier is - gebruik net reëls wat jy het voordat en verander daardie. As jy nie het nie, dan sal ons die regte een te vind. Gebruik hierdie die eerste keer in jou forum gids. As jy dit wil gebruik in 'n hoof gids, dan eers gaan sonder addisionele / forum

norku
06-10-11, 13:18
Alles het goed met htaccess in / toe ek vbet geïnstalleer. Ja, ek probeer om my ou reëls vir die eerste keer, maar hulle word geïgnoreer. Ek kan nie jou reëls op te werk in óf / forum / of. Ek kon net laat dinge soos hulle is en kyk hoe Google hei 404 na 404 in Webmaster Tools, maar ek sou verkies om 'n skoon aanstuur.

Wil jy 'n blik te neem? Ek kan jou PM admin / ftp toegang.

norku
06-10-11, 14:34
Nog hier

norku
06-10-11, 16:20
en is nog steeds hier. Jy is nie meer hier nie al ten spyte van die PM meer as twee ure gelede wanneer jy beslis hier was. Ek gaan 'n koppie tee te maak. Ek kan nie wag

norku
06-10-11, 19:39
en terug. Enige nuus?

vBET
06-10-11, 21:25
Alles het goed met htaccess in / toe ek vbet geïnstalleer. Ja, ek probeer om my ou reëls vir die eerste keer, maar hulle word geïgnoreer. Ek kan nie jou reëls op te werk in óf / forum / of. Ek kon net laat dinge soos hulle is en kyk hoe Google hei 404 na 404 in Webmaster Tools, maar ek sou verkies om 'n skoon aanstuur.

Wil jy 'n blik te neem? Ek kan jou PM admin / ftp toegang.

Wys my jou. Htaccess voor vBET is verwyder. Ook moet asseblief nie SPAM nie - dit het geen sin nie. Neem asseblief ook kennis dat die PM boodskappe private boodskappe - Dit is meer wag vir evaluering indien nie versoek en kan langer te wag as een van ons personeel is afwesig is besig. Tot gevra om toegang data te stuur asseblief op die forum skryf, sodat al ons personeel dit kan jou help. Toegang besonderhede nie hier nodig nie - net stuur asseblief jou volle htaccess voor vBET is verwyder.

PS.
Ek is nou besig met regstellings in die nuwe BETA vrylating - Radek was hier en kon nie help nie omdat jy stuur die inligting aan my deur PM. Jammer dat jy moes wag.

norku
07-10-11, 09:05
Spam?! Jy was op die forum voor, tydens en na die punt waar ek wat PM gestuur. Ek dit stuur na die wat wag vir 'n geruime tyd vir 'n antwoord op die draad. As jy kan nie gepla word nie sleep jouself weg vir 'n paar sekondes 'n vraag te beantwoord, dan kan jy ten minste erken ontvangs van die PM. Jy het veroorsaak dat die probleem wat ek ervaar. Vbet MAAK nie werk soos geadverteer (ja, buite jou beheer het ek weet) en al wat ek wil hê, is om dit af te kry vinnig my forum. Maar dit kan nie net verwyder word, soos elke ander Vb add-on. Ag nee,, omdat Vbet laat sy BB kode gespat oor die hele plek.

Nêrens op jou werf is daar 'n volledige beskrywing van hoe om Vbet te verwyder. Nee, waar vertel jy ons dat die BB-kode sal nie verwyder word wanneer ons verwyder en dat ons sal moet wag vir dae vir 'n instrument om dit te verwyder. Die instrument moet deel van die installasie pakket te wees, maar jy wil duidelik nie praat oor daardie. In plaas daarvan kry ek 'n ongelooflik arrogant antwoord waar jy effektief sê dat jy nog nooit oorweeg die moontlikheid dat iemand dit sou wil Vbet te verwyder?!

So, ek het nou duisende die geïndekseerde skakels wat is nou al die 404s en 'n paar honderd poste met jou BB kode en EK IS DIE PROBLEEM??

So ver as die aansture is wat wil jy weet? Ek het die VB-suite geïnstalleer / forum as ek het jy herhaaldelik gesê. Te kry Vbet werk met die VB / forum slegs een stel van aansture geïnstalleer sal werk, en ek weet dat jy weet dat. Ek het aangebied om jou ftp en admin toegang sodat jy kan 'n kyk vir jouself neem, maar jy het duidelik nie dieselfde hoeveelheid tyd as wat jy gehad het toe ek nog 'n kliënt ....

Hier is htaccess voor verwydering vbet word. Dit is geleë in die public_html en perfek gewerk het (ek het vb / forum geïnstalleer)

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xxxx\.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} !(^www\.xxxx\.com$|^cdn\.xxxx\.com$)
RewriteRule (.*) http://www.xxxx.com/$1 [R=301,L]

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forum/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^forum/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#vbet translator rules start
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*.php(/.*)?))$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
#vbet translator rules end

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(media/|admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forum/vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(media|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ forum/vbseo.php [L,QSA]

## Expires
<ifModule mod_expires.c>
ExpiresActive On
ExpiresDefault "access plus 1 seconds"
ExpiresByType text/html "access plus 1 seconds"
ExpiresByType image/gif "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/jpeg "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/png "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/css "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/x-javascript "access plus 3456000 seconds"
</ifModule>

## Compression
<ifmodule mod_headers.c>
<ifmodule mod_deflate.c>
AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/css text/xml application/x-javascript
BrowserMatch ^Mozilla/4 gzip-only-text/html
BrowserMatch ^Mozilla/4\.0[678] no-gzip
BrowserMatch \bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html
</ifmodule>
</ifmodule>

#Remove index.php from xxxx.com/index.php
#rewrite engine on
RewriteCond %{THE_REQUEST} index\.php
RewriteCond %{QUERY_STRING} ^$
RewriteRule ^index\.php$ / [L,R=301]

vBET
07-10-11, 12:35
Let asseblief daarop dat herhaal boodskappe word beskou as SPAM - op elke forum wat ek weet. Ek wil nie hê om te gesels oor die definisie van SPAM - net asseblief nie herhaal. Ek verstaan as jou boodskap paar dae wag, want ons mis dit 'n paar hoe dit sou selfs op prys gestel word om te herinner nie, maar 3 keer dieselfde dag ...

Jou htaccess moet lyk soos volg:

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xxxx\.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} !(^www.xxxx.com$|^cdn.xxxx.com$)
RewriteRule (.*) http://www.xxxx.com/$1 [R=301,L]

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forum/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^forum/((urllist|sitemap_).*.(xml|txt)(.gz)?)$ forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#vbet translator rules start
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/ [L,R=301]
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/$2 [L,R=301]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(media/|admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*.php(/.*)?))$ forum/vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(media|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ forum/vbseo.php [L,QSA]

## Expires
<ifModule mod_expires.c>
ExpiresActive On
ExpiresDefault "access plus 1 seconds"
ExpiresByType text/html "access plus 1 seconds"
ExpiresByType image/gif "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/jpeg "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/png "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/css "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/x-javascript "access plus 3456000 seconds"
</ifModule>

## Compression
<ifmodule mod_headers.c>
<ifmodule mod_deflate.c>
AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/css text/xml application/x-javascript
BrowserMatch ^Mozilla/4 gzip-only-text/html
BrowserMatch ^Mozilla/4.0[678] no-gzip
BrowserMatch bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html
</ifmodule>
</ifmodule>

#Remove index.php from xxxx.com/index.php
#rewrite engine on
RewriteCond %{THE_REQUEST} index.php
RewriteCond %{QUERY_STRING} ^$
RewriteRule ^index.php$ / [L,R=301]

Ook my verskoning - ek het vergeet om jou te vertel oor 301 aanstuur voor. Dit is nou daar te vestig. Gaan asseblief en vertel, is dit OK (Ek is nie seker nie reëls nodig het voor / forum of dalk volle URL, maar dit is iets om te kyk op die forum). As ek nie sal gebruik om jou toegang data wat jy stuur gister en sit dit reg op die plek.

PS.
Radek is reg nou toets script die vBET BBKodes te verwyder - dit moet binnekort beskikbaar wees.

r.dziadusz
07-10-11, 14:46
Hi,
Let op!
Dit is 'n beta weergawe van hierdie script!

1.Please skep 'n lêer en stoor dit as "clearBB.php"
2.Put die kode hieronder in dit en stoor dit
3.Upload na jou bediener, forum wortel
4.Do die rugsteun van jou databasis
5.Turn jou forum af
6.Log in as administrateur
Jou browser 7.In, sit url met die bestemming vir jou "clearBB.php"
8.Press "duidelik" knoppie

<?php echo "<input type=\"hidden\" name=\"securitytoken\" value=\"" . $vbulletin->userinfo['securitytoken'] . "\" />\n";?>

<p style="text-align: center">
Use this program to remove all bbcode tags (from posts, and urls) added by vBET </br>
To use this script, please log into your forum in other tab
</br>This script has big influence on your
database and changes are permanent - <b>can not be undone</b> therefore:
</br>
make sure you did the <b>backup of your database!</b> and remember to <b>turn
off your forum</b> during using this script!</p>

<form action="clearBB.php?do=execute" method="post"><input type="submit"
value="clear" style="width: 70%; margin-left: 15%" /></form>

<?php

function &basic_clear($pagetext, $what_to_clear) {
if ((strpos($pagetext, $what_to_clear)) === 0 ){
$i = 0;
} else {
$i = 1;
}
$message_tab = explode($what_to_clear, $pagetext);
for ($i;$i<count($message_tab); $i++){
if ($message_tab[$i][2] == ']')
$message_tab[$i]=substr($message_tab[$i],3);
}
$new_message = implode('',$message_tab);
return $new_message;
}

function update_pagetext(&$new_message, $message_id) {
global $vbulletin;

$vbulletin->db->query_write("
UPDATE " . TABLE_PREFIX . "post
SET pagetext = '".addslashes($new_message)."'
WHERE postid = " .$message_id
);
}

function update_tittle(&$new_tittle, $tittle_id) {
global $vbulletin;

UPDATE " . TABLE_PREFIX . "post
SET title = '".addslashes($new_tittle)."'
WHERE postid = " .$tittle_id
);
UPDATE " . TABLE_PREFIX . "thread
SET title = '".addslashes($new_tittle)."'
WHERE firstpostid = " .$tittle_id
);
}

require_once('./global.php');
$charset = vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset');

if ($_REQUEST['do'] == 'execute') {

$result = $vbulletin->db->query_read("SELECT * FROM ".TABLE_PREFIX."post WHERE pagetext LIKE '%, 'lang')) !== FALSE) || ((strpos($message['pagetext'], '')) !== FALSE)){
$new_message = $message['pagetext'];
$to_remove = array(""," [Lang = zh-TW] "," [lang = zh-CN] ","[notranslate]", "");
$ New_message = str_replace ($ to_remove,'', $ new_message);
if ((strpos ($ boodskap ["pagetext"], [lang = '))! == ONWAAR)
$ New_message = basic_clear ($ new_message, "[lang = ');
}
update_pagetext ($ new_message, $ boodskap ["postid ']);
}
/ / End blok van duidelik vir die post

/ / Blok vir die skoonmaak van URL's en draad titels
if ((strpos ($ boodskap ["titel"], 'langtitle ")) == VALS!)
$ New_message_title = $ boodskap ["titel"];
$ To_remove_title = array ('langtitle = zh-CN]','','');
$ New_message_title = str_replace ($ to_remove_title,'', $ new_message_title);
if ((strpos ($ new_message_title, ");
}

// end of block for clearing urls and threads titles
}
}
?>

As jy net "duidelik" urls om asseblief sny deel van die kode begrens met:

//block for clearing urls and thread titles <--> / / Einde van blok vir die skoonmaak van die URL's en drade titels
As in jou tipe leser bestemming aan dit, en druk die "duidelike" knoppie

norku
07-10-11, 18:13
Baie dankie. Ek sal jou laat weet as ek enige probleme, maar die inligting is duidelik genoeg.

norku
07-10-11, 18:30
. Htaccess nie werk nie. Dit maak nie herlei en voeg by die huis / public_html / gebruiker / ens na die url. Verwyder.

Hoekom is daar twee bokse in post 17 hierbo? Ek vermoed dat box 1 is een script en daardie boks 2 is script twee. Maak dit saak wat hardloop eerste?

r.dziadusz
07-10-11, 22:05
En daar is net een script - die eerste een
Tweede boks is te verwyder as jy onlu wil BBCode skoon te maak van jou URL's

norku
08-10-11, 11:20
Dankie. Ek kry hierdie wanneer ek probeer om dit uit te voer:

"Jou voorlegging kon nie verwerk word nie omdat 'n sekuriteit verborge is vermis.

As dit plaasgevind het onverwags, stel asseblief die administrateur en die aksie wat jy uitgevoer het voordat jy hierdie fout "beskryf.

Ek het probeer om die script met behulp van die standaard vel en ook met plugins gestremd in config.php. Nog steeds nie werk nie.

vBET
08-10-11, 12:09
Probeer asseblief eers aan te meld in jou forum, en dan oop die script in dieselfde browser. Let asseblief vertel het dit help.

norku
08-10-11, 12:33
:) Ek is geteken Ek het ook die draaiboek geopen in dieselfde venster.

Edit: die fenomeen beteken nie dat die probleem weggegaan. Ek kan nie die script.

Verdere wysig: Kyk post 19. Die htaccess wat jy gepos het nie werk nie.

Ek het julle gestuur FTP en admincp toegang 'n paar uur gelede soos jy vra.

Een meer edit net die onvermydelike vraag te vermy en 'n tyd om hier te red, is 'n voorbeeld skakel tans in die Google-indeks:
http://www.xxxx.com/forum/no/f72/just-an voorbeeld-726 /

Dit is die gevolg van die Aansturing toe ek jou htaccess in post 16:
http://www.xxxx.com/home/xx/public_html/forum/f72/just-an-example-726/

Wat het ek nodig om te wysig in jou reëls home / xx / public_html / verwyder?

vBET
08-10-11, 23:44
Ek was op jou bediener en jou htaccess probleem is opgelos. Soos ek geskryf het was ek nie seker nie wat jy nodig het / by die begin van redirect adres of nie-dit was nodig. Dit OK is nou - maak seker en bevestig.

Radek sal jou help met jou script probleem - hy sal werk Maandag. Jammer dit sal meer tyd neem, maar Radek is die skep van en die toets van die script - hy sal die beste persoon om jou te help. As dit is regtig iets wat nie kan wag tot Maandag laat weet my asseblief en ek sal Sondag tyd spandeer om dit te sien. Hoop dit is nie regtig so dringend.

norku
09-10-11, 13:19
Groot. Dankie. Die Aansturing is perfek werk.

Die script is nie so dringend nie, maar as dit kan gekyk word op Maandag nie wat jou sal uitstekend wees.

r.dziadusz
10-10-11, 08:39
Jammer jy het om so lank te wag
Ek het kode geredigeer in my vorige post (klik (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2466-how-remove-vbet-language-code-2.html#post10556))
Probeer asseblief nuwe een om te gebruik

Dankie. Ek kry hierdie wanneer ek probeer om dit uit te voer:

"Jou voorlegging kon nie verwerk word nie omdat 'n sekuriteit verborge is vermis.

As dit plaasgevind het onverwags, stel asseblief die administrateur en die aksie wat jy uitgevoer het voordat jy hierdie fout "beskryf.

Ek het probeer om die script met behulp van die standaard vel en ook met plugins gestremd in config.php. Nog steeds nie werk nie.

Ja, maar dit is bekend kwessie van vBulletin, ek beskryf dit, reg nou, maar vir nou gebruik asseblief hierdie nuwe kode een meer tyd, en probeer om die lêernaam te verander

EDIT
Sê asseblief vir my watter weergawe van vBulletin gebruik jy?

norku
10-10-11, 11:11
Hi,

Ek het bygevoeg die nuwe kode, hernoem die lêer en probeer om dit uit te voer, maar ek is nog steeds die boodskap oor die sekuriteit gebrand. Ek gebruik die vb suite weergawe 4.1.6

r.dziadusz
10-10-11, 21:46
Ek het ingesluit 'n paar vBulletin wenk, en maak hierdie kode vinniger, probeer dit nou: KLIEK (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2466-how-remove-vbet-language-code-2.html#post10556) en laat my weet, as dit help

raymond
11-10-11, 04:26
Ek kyk na die kode en het dit gesien.

<form action="clearBB.php?do=execute" method="post"> <insette type = "submit"
waarde = "duidelik" style = "width: 70%; margin-left: 15%" /> </ form>

Miskien sal die script genoem te word as clearBB.php?

raymond
11-10-11, 04:49
Vir my gewerk het.
Ek kopieer die kode geplak na 'n teks editor en stoor dit as clearBB.php
Laai clearBB.php by die wortel van vBulletin forum.
Aangemeld as admin, naby die bord en hardloop clearBB.php van my web browser.
Klik op die knoppie Wissen.

Voila, het alle taal tag is skoongemaak.

Danksy vBSEO, al die dooie skakels permanent herlei na die oorspronklike draad :)

r.dziadusz
11-10-11, 06:08
Ek kyk na die kode en het dit gesien.

<form action="clearBB.php?do=execute" method="post"> <insette type = "submit"

Miskien sal die script genoem te word as clearBB.php?

Ja, jy was reg, maar probleem met ontbrekende teken, is oor 'n ander lyn, is hierdie kode - een wat gee jou reg om lêer uit te voer.
Oorweeg hierdie kwessie opgelos, of het jy enige vrae

norku
11-10-11, 10:20
Dankie Raymond. Dat vir my die teken fout vasgestel.

Dit is nie al r.dziadusz "opgelos" ...

Probleem na die loop van die script: alle vorige apostrofes (en aanhalingstekens) is nou in ASCII Html ': "," Enige idees oor hoe om dit op te los? (Ek het vbseo en probeer om die karakter vervanging funksie - nie werk nie, ek het ook die post kas na die loop van die BB script herbou het nie verander nie). Slegs apostrofes en aanhalingstekens wat daar was voor die script is hardloop geraak is (nuwe poste wat hulle sal normaalweg vertoon) Ek kan 'kul 'n gedeeltelike oplossing deur gebruik te maak van vb censureren, maar ek wil eerder nie.

Ook word en wys oral as &

Probleem 2: Ek het vir een of ander rede hierdie BB kode in sommige plekke: [Lang = x], [lang = x] ens. Hoe verander ek jou skrif (clearBB.php te) om dié te slag?

r.dziadusz
11-10-11, 12:18
Jammer ek het gemerk as opgelos, ek het dit vir beide van julle werk
Ek sal ondersoek instel na waarom jy, vertel my asseblief wat karakterstel (beskryf hoe om dit te doen, kan jy dit vind in README.html lêer)
Oor die tweede probleem het dit appeard becouse gebruikers voeg "lang" kode handmatig
As jy wil ii met behulp van my script vir die eerste geval [Lang = x] te verwyder.
vind asseblief hierdie reëls:

if ((strpos ($ boodskap ["pagetext"], [lang = '))! == ONWAAR)
$ New_message = basic_clear ($ new_message, "[lang = ');
}

en presies na dit stel:

if ((strpos ($ boodskap ["pagetext"]: [Lang = '))! == ONWAAR)
$ New_message = basic_clear ($ new_message, "[Lang = ');
}

- Dit is nie getoets is net 'n quick fix nie
maar in die tweede geval lang = x] die BBCode nie werk nie en dit is meer ingewikkeld, ook met meer probleme kan beïnvloed, becouse jy wys my tag met 2 gapings, maar ek weet nie of daar was kinders met drie leemtes ens, en becouse dat jy kan 'n paar teks gesnede, ek nodig het om uit te vind of dit moontlik is om tags te verwyder soos hierdie veilig.

Edit
Wie is "ons status word huidiglik gewerk aan dit pleae wag 'n tweede

norku
11-10-11, 12:45
Hi en dankie. Ek het 'n nuwe draad oor hierdie begin so kan jy verwyder dit asseblief?

My karakterstel is ISO-8859-1

Dankie ook vir die inligting oor die script.

Ons sien uit daarna om van u te hoor op die Ascii html ding as ek wil graag kry dat vasgestel.

r.dziadusz
11-10-11, 19:17
Hi ons nog steeds op dit werk, het ons 'n paar tydelike vBulletin probleem te oorkom in ons toets forum, jammer vir die vertraging, sal jy die oplossing so gou as moontlik!

r.dziadusz
12-10-11, 11:09
Ek weet wat die probleem blyk te wees, ek dink jy gebruik om die vorige weergawe van clearBB so soos ek gesê het dit was 'n beta-weergawe.
Te verwyder & ens Herstel asseblief jou databasis van jou back-up net voor die gebruik van die robot, en die skep van hierdie lêer weer is presies soos descrption: kliek met die huidige - (nie die vorige, kan dit skep probleme - jammer vir wat) weergawe van die script

norku
12-10-11, 15:04
En verloor 2 dae die moeite werd om van die poste / drade op die betrokke forum? Ek kan dit nie doen nie ...

r.dziadusz
12-10-11, 16:20
OK ek kan maak vir jou 'n ander script wat verwyder al van dit, ", &
Ek is jammer dat hierdie ASCI html kodes verskyn, maar let asseblief daarop dat jy gebruik 'n beta weergawe van hierdie produk, sal ons enigiets doen om jou te help

norku
12-10-11, 17:19
Dit sal uitstekend wees. Dankie. Sal die skrif verwyder hulle selfs al is hulle na ander woorde soos hierdie: "München-Nord Wes" by?

r.dziadusz
12-10-11, 17:31
Dit is ook 'n beta weergawe

1.Please skep 'n lêer en stoor dit as "decode.php"
2.Put die kode hieronder in dit en stoor dit
3.Upload na jou bediener, forum wortel
4.Do die rugsteun van jou databasis
5.Turn jou forum af
6.Log in as administrateur
Jou browser 7.In, sit url met die bestemming vir jou "clearBB.php"
8.Press "duidelik" knoppie
<Php echo "<input type=\\"hidden\\" name=\\"securitytoken\\" value=\\"" $vbulletin-> userinfo [" securitytoken "]." \\ "/> \\ N";?>

<p style="text-align: center">
Gebruik hierdie program om die ASCI html kode te verander in die "normale" tekens
</ Br> Hierdie skrif het 'n groot invloed op jou
databasis en veranderinge is permanent - <b> kan nie ongedaan gemaak word nie </ b> dus:
</ Br>
maak seker jy het die <b> rugsteuning van u databasis </ b> en onthou te <b> te draai
uit jou forum </ b> tydens die gebruik van hierdie skrif </ p>

<form action="decode.php?do=execute" method="post"> <insette type = "submit"

<? PHP

funksie update_pagetext (& $ new_message, $ message_id)
globale $ vBulletin;

$ VBulletin-> DB-> query_write ("
UPDATE "TABLE_PREFIX." Post
SET pagetext = "addslashes ($ new_message)."
Waar postid = "$ message_id.
);
}

die funksie update_tittle (& $ new_tittle, $ tittle_id) {
globale $ vBulletin;

UPDATE "TABLE_PREFIX." Post
STEL title = "addslashes ($ new_tittle)."
Waar postid = "$ tittle_id.
);
UPDATE "TABLE_PREFIX." Draad
STEL title = "addslashes ($ new_tittle)."
Waar firstpostid = "$ tittle_id.
);
}

require_once ('/ global.php.');

if ($ _REQUEST ["doen"] == "voer") {
$ To_remove = array (">", "<", "en", "", "");

$ Resultaat = $ vBulletin-> ssl-> query_read ("SELECT * VANAF" TABLE_PREFIX. "Post waar pagetext soos"%>% of pagetext-soos "% <% of pagetext-soos"% &% 'of pagetext soos '%%' of pagetext soos '%%' of titel soos "% &%" OF titel soos '%'% 'of titel soos "% <%" OF titel soos " %>% of titel soos "%"% ");
terwyl ($ boodskap = $ db-> fetch_array ($ gevolg))
$ New_message = $ boodskap ["pagetext-];
if ((strpos ($ boodskap ["pagetext"], '>'))! == ONWAAR)
$ New_message = str_replace ('>', '>' $ new_message);
}
if ((strpos ($ boodskap ["pagetext], '<'))! == ONWAAR)
$ New_message = str_replace ('<', '<', $ new_message);
}
if ((strpos ($ boodskap ["pagetext], 'en")) == VALS!)
$ New_message = str_replace ('&', '&', $ new_message);
}
if ((strpos ($ boodskap ["pagetext"]'' ')) == onwaar is!)
$ New_message = str_replace ('' ', "", $ new_message);
}
if ((strpos ($ boodskap [] "pagetext", "")) == VALS!)
$ New_message = str_replace ("," ', $ new_message);
}

update_pagetext ($ new_message, $ boodskap ["postid ']);

$ New_title = $ boodskap ["titel"];
if ((strpos ($ boodskap ["titel"], '>'))! == ONWAAR)
$ New_title = str_replace ('>', '>' $ new_title);
}
if ((strpos ($ boodskap ["titel"], '<')) == onwaar is!)
$ New_title = str_replace ('<', '<', $ new_title);
}
if ((strpos ($ boodskap [] "titel" 'en ")) == VALS!)
$ New_title = str_replace ('&', '&', $ new_title);
}
if ((strpos ($ boodskap ["titel"],'' ')) == onwaar is!)
$ New_title = str_replace ('' ', "", $ new_title);
}
if ((strpos ($ boodskap [] "titel", "")) == VALS!)
$ New_title = str_replace ("," ', $ new_title);
}
update_tittle ($ new_title, $ boodskap ["postid ']);
}
}
?>

r.dziadusz
12-10-11, 17:36
Jammer vir styl nie, maar as ek sit dit in [php] tag, &amp; changes into & etc.

norku
12-10-11, 17:53
Net probeer om die skrif en dit nie verwyder die ASCII html as dit is wat op 'n woord aangesluit het. Hier is 'n voorbeeld: Dit is stunning. Ek kan t &#039; help met 'n aanslag ...

Moet ek 'n resultaat skerm sien nadat ek die skrif loop?

norku
12-10-11, 18:49
O fantasties, op 'n stadium van die uninstall http:// "/; xxxxxxxxxxxxxxxx" is bygevoeg om 'n vrag van interne skakels in poste .... Nie een van hulle nou die werk van die kursus. Nie gelukkig

r.dziadusz
13-10-11, 10:18
een of ander stadium van die uninstall
Terwyl jy die gebruik van 2 script ja? Ook as iets verkeerd gaan net die herstel van jou databasis van Friends, tydens die gebruik van die kode moet jy forum gesluit word, sodat jy sal geen losts het.
Ook het ek chang 2 script kan esly HTML-kode te verwyder, selfs al is dit binne 'n paar woorde, jammer vir hierdie unonvinient

norku
13-10-11, 23:33
Hi,

Ek loop al die weergawes van die teks op die databasis (ja, met die forum gesluit soos per jou instruksies).

Ek het 8 uur vandag gaan deur honderde drade rectificatie van interne skakels en "ens ek ernstig verveeld is nou so as wat jy kan doen vir my 'n script wat verwyder # 039,", en selfs al is hulle dele van die woorde wat sou wees absoluut great :)

Edit: Sal die script ook interne skakels, soos die een in pos # 43 hierbo los?

r.dziadusz
14-10-11, 08:45
Die skrif wat nou skryf ek aan julle sal dit verander elke # 039; ", en in 'ens, kan jy ook pm my draad url met gebroke skakels verskyn

r.dziadusz
14-10-11, 09:21
Kode update: kliek

norku
17-10-11, 14:00
Hi en dankie vir die update. Ek het die script en het die folllowing fout. Lyk soos een van die parameters kan dalk verkeerd wees?

Database error in vBulletin 4.1.6:

Invalid SQL:
SELECT * FROM post WHERE pagetext LIKE '%&gt;%' OR pagetext like '%&lt;%' OR pagetext like '%&amp;%' OR pagetext like '%'%' OR pagetext like '%&quot;%' OR title LIKE '%&amp;%' OR title LIKE '%'%' OR title LIKE '%&lt;%' OR title LIKE '%&gt;%';

MySQL Error : You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '%' OR pagetext like '%&quot;%' OR title LIKE '%&amp;%' OR title LIKE '%'%' OR ti' at line 1
Error Number : 1064
Request Date : Monday, October 17th 2011 @ 01:57:46 PM
Error Date : Monday, October 17th 2011 @ 01:57:46 PM
Script : http://www.xxxx.com/forum/decode.php?do=execute
Referrer : http://www.xxxx.com/forum/clearBB.php
IP Address : 79.194.232.35
Username : xxxx
Classname : vB_Database
MySQL Version : 5.0.92-community

r.dziadusz
17-10-11, 20:35
Kan jy asseblief een meer tyd gee my jou fout boodskap, sonder puting in dit enige BBCode tag - wanneer jy dit doen 'n paar HTML-kode word verander in tekens dws:%%%% ens.

norku
18-10-11, 12:11
Databasis fout in die vBulletin 4.1.6:
Hier gaan jy:

Ongeldige SQL:
Kies 'n * aan post waar pagetext soos "%>% of pagetext-soos '% <% of pagetext-soos'% &% OF pagetext soos '%'% 'of pagetext wees soos"% "%" of titel soos "% & % of titel soos '%'% 'of titel soos "% <%' of titel soos"%>% ';

MySQL Fout: Jy het 'n fout in jou SQL-sintaks, gaan die handleiding wat ooreenstem met jou MySQL bediener weergawe vir die regte sintaksis naby '%' of pagetext gebruik soos "%"% "of titel soos"% &% "of titel SOOS '%'% 'of ti' op lyn 1
Fout Nommer: 1064
Versoek Datum: Maandag, Oktober 17de 2011 @ 01:57:46
Fout Datum: Maandag, Oktober 17, 2011 _AT_ 01:57:46
Script: http://www.xxxxx.com/forum/decode.php?do=execute (http://www.hj-research.com/forum/decode.php?do=execute)
Refereerder http://www.xxxx.com/forum/clearBB.php (http://www.hj-research.com/forum/clearBB.php)
IP Adres: 79.194.232.35
Gebruikersnaam: xxxx
Class Name: vB_Database
MySQL Version: 5.0.92-gemeenskap

r.dziadusz
18-10-11, 12:29
Hi as jy my kode in teks redigering program, verander dit waarskynlik die html ASCI kode in die normale tekens, en dat die probleem verskyn het. Plak dit meer tyd en maak seker dat al die ASCI-kode nie verander het nie - bly die manier waarop dit in my post. Veral aandag op "% # 039;%" moet dit nie 'n "

norku
18-10-11, 12:49
okay. Ek sal dit probeer.

norku
18-10-11, 13:09
Hoe verhoed ek dat dit gebeur? Ek het Notepad + + ook probeer, maar toe ek plak die kode van die simbole verandering

r.dziadusz
18-10-11, 13:51
As jy wil PM jou toegang detail na jou FTP ek kan hierdie kode exatly plaas soos dit moet wees, as jy nie wil gee my accessing SmsIT jy kan probeer verander simbole weer nadat dit soos hierdie

norku
18-10-11, 14:43
Ek het dit in elk geval, en dit lyk asof hierdie tyd gewerk het. Sit dit af "operateur fout ':)

Baie dankie vir die vashou aan en ek hoop dat die draad nuttig sal wees vir iemand anders, wat het vbet te verwyder om die een of ander rede.

Wenk aan enigiemand Verwydering: nie doen wat ek gedoen het en net verwyder as wat jy sou met 'n normale vBulletin mod. Beslis die ouens vra om hier by vbet voor jy verwyder. Dit sal red jy 'n baie hoofpyn.

r.dziadusz
18-10-11, 19:20
U is welkom, indien u enige ander vraag in hierdie draad vra, vir enige ander sake open nuwe draad asseblief.
As alles is OK ek sal merk dit opgelos

schan
20-02-14, 20:37
Is dit nog steeds 'n probleem of het hierdie kwessies opgelos is deur die nou? Is dit nog steeds 'n pyn in die boude vBET te verwyder?

Dankie.

Marcin Kalak
21-02-14, 13:11
Die probleem is opgelos.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.9.99