PDA

View Full Version: Opgelos cachecleaner

chick
08-01-11, 17:44
VB 3,8 met behulp van die jongste vbet vir vb3

Ek lees al die poste hier en niks het vaste, help asseblief. Wat kan ek doen om dit op te los?

Waarskuwing: require_once ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require een keer]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / xxadmin / misc.php (1932): eval () " D kode op die lyn 61

Fatale fout: require_once () [function.require]: misluk opening vereis '/ home / z / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php "(include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP ') in / home / z / public_html / xxadmin / misc.php (1932): eval () "d kode on line 61

Fatal error: Call te undefined funksie can_administer () in / home / xxxxxxx / public_html / zadmin / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php on line 18

kamilkurczak
09-01-11, 11:29
Hallo,
Beskryf hier wat ek moet doen om dit op my toets forum om voort te plant ... want ek kan dit nou nie voortplant.

Danksy

chick
13-01-11, 20:39
Onder vBet gereedskap in die adminCP wanneer ek op kas skoonmaker, dit gee hierdie boodskap.

Waarskuwing: require_once ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require een keer]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / xxadmin / misc.php (1932): eval () " D kode op die lyn 61

Fatale fout: require_once () [function.require]: misluk opening vereis '/ home / xxxxxxx / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php "(include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP ") in / home / xxxxxxx / public_html / xxadmin / misc.php (1932): eval ()" D kode op die lyn 61

Ek weet nie hoe jy dit kan voortplant?

My admin gids is behoorlik hernoem en dit lyk vbet kan nie verstaan die admincp xxadmin NIE admincp

kamilkurczak
14-01-11, 10:09
OK Ek verstaan dit nou. Ek sal dit toets en kom terug met die oplossing vir jou, gee my asseblief 'n tyd.
Danksy

kamilkurczak
14-01-11, 11:27
ok so as jy die naam van die gids admincp herdoop moet jy hierdie lêer:
vbenterprisetranslator_cachecleaner.php en vbenterprisetranslator_ignoredwords.php
in jou nuwe admincp gids, want daar is enige van ons (vBET) lêers.
so:
1. oop die oplaai / admincp gids prom vBET pack
2. n kopie van hierdie twee lêers in jou nuwe admincp gids.

:)

chick
17-01-11, 13:02
Dit is reeds waar die lêers is geleë (IN MY herdoop XXADMIN gids ********** andersins kan die ander vbet administratiewe funksies nie wil werk nie ******!

Alles werk ... selfs al cron funksies werk ... ook vbenterprisetranslator_ignorgedwords.php WERKE fyn ....

... dit is net vbenterprisetranslator_cachecleaner.php van xxadmin / nie dit nie werk nie.

kamilkurczak
17-01-11, 16:36
so ek moet die url te verander om in vBET lêer te admincp. Ek sal kyk en skryf hier om 'n vinnige Fox vir jou.

kamilkurczak
18-01-11, 15:08
Ek is nog steeds werk nie. Ek wil graag om dit te toets. Dankie vir jou geduld.

kamilkurczak
19-01-11, 11:04
Hallo,
Ek het 'n oplossing vir jou.

1. Gaan na admincp-> proppe en produkte-> Bestuur produkte->
2. vBET produk admin_maintenance plugin vind
3. in hierdie plugin:

require_once(DIR. '/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
4. en vervang met:

require_once(DIR. '/'.$vbulletin->config['Misc']['admincpdir'].'/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
5. Slaan plugin
6. toets dit.

Opgelos is, sal ingesluit word in die volgende Communique.
Dankie vir hierdie info:)

chick
10-04-11, 14:06
Baie dankie Ja wat gewerk het baie:) kwessie vaste

kamilkurczak
10-04-11, 21:40
Dankie vir jou bevestiging.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.9.99