PDA

View Full Version: Opgelos White bladsye toe matigende.

Taurus
03-11-10, 12:25
OK, ek het net iets uit. Ek is nie 100% seker nie, maar miskien het julle dit kan toets.

Ek het 3 van my moderators kla oor die beweging van poste en die wit bladsye kry. Deel van dit is vasgestel met Kamil se los op my vorige draad. Maar op 'n normale nie vertaal bladsye hulle voortgegaan om wit bladsye. Die enigste ding wat hierdie 3 Moderators in gemeen gehad het, was die feit dat hulle standaard taal was nie. Nadat ek dit stel, het hulle nie meer wit bladsye.

kamilkurczak
03-11-10, 15:01
Dankie vir hierdie inligting. Ek sal dit toets dit:)

mateuszr
18-11-10, 16:10
Is jy seker jy skryf oor moderators? Soos ek probeer, ek is nog steeds getrek het UserCP as moderator / super, totdat ek 'n standaard taal

Edit: Geen antwoord nie. Vir nou opgelos.
Reason: kan nie voortplant die kwessie te danke aan die vereiste van die opstel van standaard taal deur enige gebruiker.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1