PDA

View Full Version: In oorweging Admin CP spyskaarte



hmspain
23-08-10, 22:03
Ek het die AME Add-on en vBET op my stelsel en gesien dat daar iets in die Admin CP dat ek gedink het jy behoort te oorweeg.

Dit is die toevoeging van die vBET Tools items aan die vBET CP menu.

Hier is wat Ek is stel:

1) die naam van die "vBET" menu "vBET CP".
2) Voeg 'n "Tools" submenu by die "menu" vBET CP.
3) Skuif die "vBET Tools"-items aan die "vBET CP" "Tools" submenu.
4) Verwyder die "vBET Tools"-kieslys.

vBET
24-08-10, 05:33
Ons het die moontlikheid van hierdie versoek om seker te maak - ons is nie seker nou nie vBulletin ondersteun by verstek (sonder addisionele mods) 2 vlak's in Admin CP. By verstek alle vBulletin spyskaarte het net een vlak en ons het nooit probeer om dit te gebruik in 'n ander manier.

Let asseblief daarop dat die meeste gebruikers opsies beskikbaar te hĂȘ met minder stappe moontlik. Bykomende menu vlak kragte bykomende kliek om daar te kom. Ook - daar is 'n spesiale vBulletin plugins wat kan jy Admin CP menu te herorganiseer sodat dit kan baie goeie oplossing van jou - jy kan herorganiseer nie net vBET opsies, maar ook ander kinders.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1