PDA

View Full Version: Boodskap wat geskryf is in verskeie tale



vBET
09-10-09, 18:50
Hello. Hierdie boodskap is geskryf in verskeie tale. Byvoorbeeld hierdie toets is in Engels.

En dit is in Pools:) Maar net 'n stuk van die Japannese.

Oupa het in die dorp. Was 'n swak ou man.

En in Engels weer:)

Jy kan nuuskierig hoe dit lyk as jy dit sien in die Pools of Japannees. Net op gepaste vlag en die verskil te sien:) betaal ook aandag Wat is gebeur met draad URL na die vertaling: D

Polprav
21-10-09, 23:08
Hallo uit Rusland!
Kan ek 'n pos kwotasie in jou blog met die skakel na jou?

vBET
22-10-09, 23:46
Hallo uit Rusland!
Kan ek 'n pos kwotasie in jou blog met die skakel na jou?

Ja, jy kan:)

selsarac
27-10-09, 13:08
Merhaba, Toets ICIN yazıyorum. Tebrikler.

Bazi Trefwoorden
boek Book
deur kapı
teşekkür dank
yüzmek swem

Neden kendi mesajımın vertalers göremiyorum. Mesajım Tum dillerde aynı görünüyor.

Wat ek nie kan sien nie, was my boodskap nie vertaal.

Sanki tercüme edilemeyen Trefwoorden aynı şekilde kalıyor beskikbaar myl?

Bu sistemin Google rang yada indeks sayısına etkisi var mı acaba?

vBET
29-10-09, 00:55
Jy het nie BBcodes vir vertaling. Diegene wat outomaties of met die hand kan word bygevoeg - asseblief kyk hier vir handleiding:)

cosy
12-01-10, 18:48
Hai sA vedem dacă detectarea automática funcţionează con Mas de un Idioma


werk nie As die teks is net op dieselfde lyn af te haal van die eerste taal

cosy
12-01-10, 18:52
Kom ons kyk of outomatiese opsporing werk 'n con mas idioma

vBET
13-01-10, 22:57
Hai sA vedem dacă detectarea automática funcţionează con Mas de un Idioma


werk nie As die teks is net op dieselfde lyn af te haal van die eerste taal

Detection check elke woord sal nie - dit is nie moontlik om op hierdie manier op te spoor, of te duur (prestasie) om seker te maak in watter taal is dele van die boodskap. vBET neem grootste moontlike deel van die begin van die boodskap (Google perke hoe groot dit is teks kan word), en vra Google vir die opsporing. So opsporing is so goed as Google dit bied. Dit sal nie goed werk vir boodskappe in verskeie tale. Indien iemand skryf dele in verskillende tale, dan moet hy dit self stel toe te voeg lang BBCode in toepaslike plekke.

cosy
20-01-10, 20:13
Indien iemand skryf dele in verskillende tale, dan moet hy dit self stel toe te voeg lang BBCode in toepaslike plekke.
kan jy byvoeg langs fonts / groottes 'n drop down menu whit Kies taal BBcodes?

vBET
21-01-10, 16:10
kan jy byvoeg langs fonts / groottes 'n drop down menu whit Kies taal BBcodes?

Asseblief nuwe draad oopmaak vir hierdie funksie Versoeke:)

tisiman
23-03-10, 06:28
Hallo Wel, probeer, dan sal ek in staat is om te bedryf in Duits tye, laat hoe google dit sien. :) Tisiman

Kolbi
19-04-10, 15:06
Google kom met jou gestel is nie regtig duidelik:) Jy skryf goeie Duitse moet gewees het nie volmaak nie, ongelukkig. Edit: Die vertaling maak nie sin voltooi: D

mikael
09-05-10, 15:57
waar kan ek besit probeer om 'n brief of dokument te skryf? om te toets hoe dit werk. geskik vir hierdie aansoek myself en ek sal skryf aan vriende wat in Roemenië en Hongarye.

vBET
09-05-10, 19:31
waar kan ek besit probeer om 'n brief of dokument te skryf? om te toets hoe dit werk. geskik vir hierdie aansoek myself en ek sal skryf aan vriende wat in Roemenië en Hongarye.

In die voorbeeld hier;) Voel vry om nuwe toets drade in hierdie afdeling te skep.

mario06
08-06-10, 21:42
Hallo, probeer: D

botmasterlabs
07-07-10, 00:10
Hello! svyazi check!

bedoo54
21-05-11, 10:41
كيفية اضافة الكود الرجاء المساعدة

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1