PDA

View Full Version: Voordat koop



krwetatnt
02-07-10, 01:33
Hi daar,
Nadat ek Version: 2.3.1 op my toets forum het probeer en ek het increadable resultate toenemende verkeer van
1000 tot ongeveer 10,000 in minder as 20 dayes en ek het besluit om die volle weergawe met die installasie te koop.

forum.krwetatnt.net

Terrein waarop die toets forum is abot 250 MB, maar dit maak baie probloplems na my server, wat oor my forum wat meer as 4 GB.


krwetatnt.net/vb

sodat, ek is 'n oor om te beweeg van hierdie bediener
2x Xeon 5335 8x2.00GHz *** RAM

Aan hierdie een

Intel Dual Quad Core E5620
24GB DDR3 RAM (Triple Kanaal Memory)
300 GB x 2 SAS 15.000RPM

En my eerste vraag is dit genoeg is of nie?

Ek kyk na hierdie forum

freshwap.net/forums

en ek vind tussen 40.000 - 90.000 geïndekseer url vir elke taal, hoe
groot my databasis sal wees?

Is dit die blog vertaal?

Ek het gelisensieer vBSEO, maar nog nie uppgrade V 3.5, wat is jou recomindation?

Is daar enige spesiale instellings vir die datacenter dien voorheen vra?

vBET
02-07-10, 22:56
Hello. Let asseblief daarop dat die kommersiële weergawe van vBET is vinniger as gratis een (geoptimaliseerde algoritmes, kas, beelde ...). So as jy is reeds vry is een wat gebruik maak van, dan is jou bediener hulpbronne sal wees vir seker genoeg vir betaal een.

vBET ondersteun blogs op vB4. In die geval van vB3.8 ons is nie in staat om ten volle te ondersteun veeltalige gemeenskap omdat vBulletin nie blog ondersteun meer daar nie (kyk hier vir meer inligting (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/feature-requests/614-support- blogging.html)) - so skryf in verskillende tale vir seker is nie ondersteun op vB3.8 blog. Ek is nie seker nie vertaling is daar werk nie, maar veronderstel dit moet nie - jy kan vra gebruikers (sien skakel).

Ek beveel vBSEO by te werk tot 3,5. Ons het bevestig dat daar omschakeling lus kwessie onder vBET 3.3.4 en 3.3.2 vBSEO - los dit self na vBSEO update tot 3,5

Jammer, maar ek verstaan nie laaste vraag. Dit wat jy vra oor Cached vertalings Let asseblief daarop dat dit noodsaaklik is om die gratis vBET weergawe te verwyder voordat installeer betaal een is. So sal ou kas heeltemal verwyder word tydens verwyder en geoptimaliseer sal outomaties geskep word tydens installeer betaalde weergawe. Kas word om weer te vul, maar dit is in elk geval skoongemaak elke dag van die ou vertalings, sodat dit is OK:)

As jy enige ander vrae het - vra net. Ons sal met graagte jou help:)

nic333
17-04-11, 16:59
hi Vbet, adsense kan verander word af en gebruik my eie textads in kommersiële weergawe, siek word die koop van die volgende paar weke.
danksy

nic333
17-04-11, 17:06
hi Vbet, kan die vlae gestel word in die kop te hou in die demo, plus drop down menu

vBET
17-04-11, 19:33
hi Vbet, adsense kan verander word af en gebruik my eie textads in kommersiële weergawe, siek word die koop van die volgende paar weke.
danksy

AdSense is uit vBET omvang - dit is aan jou het jy dit blyk of nie. Ook jy kan dit draai vir normale bladsye en iets anders vir vertaalde bladsye - dit sal 'n eenvoudige wysiging van die sjabloon wat jou advertensie sluit vereis.

vBET
17-04-11, 19:36
hi Vbet, kan die vlae gestel word in die kop te hou in die demo, plus drop down menu

Ja. Jy het 'n aparte opsies waar druppel neer te sit menu en vlae in ry. So wat jy sien op ons forum is van opset - nie nodig om enige veranderinge te doen (vir die standaard sjabloon en templates wat die standaard sjabloon hake - so in gemaak gepas te vBulletin).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1