PDA

View Full Version: Opgelos geen traslation



xfofo_ksax
12-06-10, 09:13
geen traslation

http://img815.imageshack.us/img815/4372/capture11v.png

kamilkurczak
13-06-10, 13:00
Hallo,

probeer hierdie oplossing http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post9

taal van die forum opsie wat jy in admincp -> vBET> Main

xfofo_ksax
14-06-10, 08:08
1. Jy het nie braak installasie-instruksies. Jy MOET die instel van die taal van die forum opsie. Net instel mod >>>>>>>> ek het
2. Jy stel verkeerd Google Vertaling API sleutel - stel dit aan toepaslike waarde of verwyder (nie aanbeveel nie - net stel dit gepas) >>>>>>>> ek het dit en sit dit
3. Vir een of ander rede wat jy deur Google geblokkeer was>>> Google geïndekseer my site nie, maar hoe weet ek dat my site is geblokkeer

kamilkurczak
14-06-10, 11:37
indeksering het niks om te vertaal.

jy waarskynlik is geblokkeer deur Google.

maak van 'n googletest.php lêer en sit dit op jou bediener:
Hier het jy 'n volledige oplossing (met kode)
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post1728

xfofo_ksax
14-06-10, 14:05
Die resultaat is

Begin vertaal toets
Toetsuitslag:
Toets fout: Geen URL stel!

kamilkurczak
15-06-10, 09:31
Hallo,
Dit is nie 'n vBET fout, dit is' n fout van Curl.
wat jy nodig het om 'n oplossing op Google te vind vir "Geen URL stel krul fout".

xfofo_ksax
15-06-10, 23:17
Ek het regtig geen idee
maar wat ek sou graag wou weet
is die probleem kom van die bediener opstel?? of sommige waar?

vBET
15-06-10, 23:55
Soos jy kan sien jy fout van Curl biblioteek - so jy hoef om te kyk vir die antwoord in curl gebied. Asseblief eers seker maak dat jy getoets met toepaslike kode - dat daar nie enige bykomende karakter per ongeluk (soos skryf voordat red). Hierdie toets kode is ook beskikbaar in vBET pakket / do-not-upload/tools/googletest.php.

Let asseblief daarop dat ons hier vBET ondersteuning. As die probleem is nie verwant aan vBET ons nie verdere ondersoeke, anders sou ons enige probleme van enige kinders op te los. Dit is nie ons rol. Op die oomblik is jy weet waar die probleem bestaan. Te ondersoek. Ons is verantwoordelik vir vBET kode en as daar iets buite druip ons is eenvoudig nie in staat is om verantwoordelik te wees vir daardie nie.

Ek het bietjie Google-soek vir jou fout boodskap en word 1 wenk oor 'n verkeerde statiese name - wat is die rede waarom ek vra jou weer na te gaan kode van jou toets. Geen ander wenke gevind. Aan die einde, asseblief net kontak met jou diensverskaffer jou bediener probleme op te los. Dit kan op die vlak van die servers wat dit kan wees op krul biblioteek fout. Kan nie sê nie.

Weet dat dit nie die finale oplossing, maar hoop dat ten minste jy weet waar ons gaan. Soos ek geskryf het - dit is nie vBET probleem en dit is buite ons beheer. Dit is 'n paar van jou bediener probleem en hoop jy sal dit vinnig hanteer - dit is nie jouself dan met jou hosting provider:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1