PDA

View Full Version: Reeds gedoen Kan ek het die oorspronklike titel vir alle tale?



Pajo
06-05-10, 01:27
Ek het 'n probleem het wanneer ek skryf lied en as die vertaler die naam van die liedjie op alle tale vertaal ... Dit lyk baie dom is omdat alle mense die oorspronklike titel van die lied soek
Dus, is daar 'n vermoë om links oorspronklike titel vir alle tale (inhoud vertaal kan word)? Kan ek 'n karakter te skryf aan die begin en die einde van die titel wat "nee sê" vir die vertaling van die titel?

vBET
06-05-10, 15:55
Op die oomblik is dit nie ondersteun nie. Jy notranslate BBCode kan gebruik, maar slegs in die boodskap.

Ek skuif hierdie draad versoek aan funksie. Ons sal dink oor hierdie kwessie. In die algemeen VB argitektuur is nie bereid om vir BBcodes in titels. Ons het baie moeite te maak langtitle BBCode in titels te ondersteun en ons het baie probleme met daardie. Ons sal dink oor die ondersteuning notranslate in titels of 'n ander oplossing vir die.

vBET
10-08-10, 00:25
Miskien sal ons in staat wees om dit te doen met behulp van reeds bestaande langtitle BBCode nie - net met 'n paar spesiale taal kode - soos geen, of iets ... Ons sal dink. so 'n oplossing moet maklik om voorsiening te maak, omdat ons reeds funksionaliteit langtitle BBCode te parse het - dit sou vereis dat slegs Voeg' n IF-stelling in die funksie wat evalueer hierdie BBCode kansellasie en die resultaat opaqued in nie vertaal area. Ons sal dit check - daar kan nog 'n paar ander kwessies soos sommige plekke waar tekens <> verander na HTML veilige, sommige verhoudings tussen die titel taal-en post-taal (miskien in die outomatiese ondeursigtig, of in die RSS-vertaling).

Ons het dit na te gaan, maar dit beslis is 'n goeie rigting. Status verander om te aanvaar:)

kamilkurczak
15-12-10, 10:11
Hallo,

Hoe om oorspronklike titel van die draad vir alle tale verlaat?
jy kan gebruik om 'n "nt se kode (nie vertaal) in [langtitle] merker.
hierdie merker sal ontleed word.

Voorbeeld:
[ langtitle=nt]Title without translation[ /langtitle]
en in my post titel.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations