PDA

View Full Version: Opgelos probleem



Valdo
28-04-10, 12:52
jy rondom 'n vraag wat ek gemaak het op forums en ek is gister gebeur het, skryf in die Engelse artikel die aanspreek van' n vraag oor die taal. Ek het geskryf wat in Italiaans, en ek, en "'n antwoord gekry Ek weet nie watter land in Engels. So ek het geantwoord in Engels, dan het ek gestuur is om die antwoord op die forum, maar die bladsy is outomaties vertaal in Italiaans. So ek wonder weet: 1. Wat ek geskryf het in Engels vertoon word in Engels, selfs indien daardie persoon sien ek op die bladsy vertaal in Italiaans? 2. "Veroorsaak dat die gebruiker het in Engels geskryf en ek sien sy antwoord in Engels? sodat sy antwoord is nie ", is vertaal in Italiaans? Dankie by voorbaat.

vBET
29-04-10, 01:03
Wanneer 'n nuwe boodskap kom, dan vBET bepaal wat is die taal wat die gebruik van gekose strategie (configurable deur "Google taal herkenning"). As dit word beskou as in ander taal dat forum standaard boodskap is outomaties gekenmerk deur lang BBCode geskryf. Met ander woorde - vBET punte die boodskap wat die toevoeging van meer inligting oor die taal.

En toe is vertoon Elke boodskap word getoon in die taal van die hele bladsy. So as ek die Engelse vertaling van die Italiaanse forum kyk, dan sien ek alles in Engels - selfs sommige van die boodskappe is geskryf in Italiaans, in Engels, in Arabies, en so aan. Soek op bladsy sien jy alles in gekies vertaling maak nie saak in watter tale is die oorspronklike boodskappe vir hierdie bladsy.

Die enigste manier om wanneer dit nie werk soos hierdie sy wanneer 'n boodskap taal gepas nie gemerk (oorsaak van hierdie verskil volgens die gekose strategie van taal die bepaling van). In hierdie geval, sodanige boodskap te verwerk en lang BBCode bygevoeg moet word / handmatig reggemaak.

Is dit die antwoord vir jou vraag? :)

Valdo
29-04-10, 06:55
Ek dink so dankie

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1