PDA

View Full Version: Opgelos vbseo en. htaccess



krisp
04-11-09, 14:43
EK gebruik vbseo vir die verskillende funksies van die skyf nie, behalwe ek nie enige URL's met behulp van vbseo herskryf

So ek moet nog by te voeg:

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang =? $ 1 & getrek het = / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbet_lang vbenterprisetranslator_seo.php =? $ 1 & getrek het = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI} (admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((argief /)?(.* \\ PHP (/.*)?))$. Vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-f!
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-D!
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^ (admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelde) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
of net:

RewriteRule index.php language =? $ 1 [L, QSA]
RewriteRule $ 2 taal =? $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ lang]

- Wanneer dit nie herskryf URL's met vbseo

(Ook kan jy moontlik na jou htaccess lêer hier - 'n voorbeeld om te sien hoe dit lyk vir vbseo + vbet)

vBET
04-11-09, 14:48
As jy met vBSEO jy het reëls geskep vir forums met vBSEO te gebruik - anders vBSEO sal glad nie werk nie. Hierdie reëls kan vBET saam te werk met vBSEO.

As jy gebruik maak van die reëls vir forums sonder vBSEO dan versoek sal nie gaan nie deur vBSEO en vBSEO sal niks doen vir hierdie versoek.

krisp
05-11-09, 00:13
Let asseblief daarop dat ek nie. Htaccess op alle. Aangesien ek nie herskryf URL's met vbeso sy nie nodig nie. Ek gebruik slegs die verskillende funksies soos = nofollow, uitgebreide metatags ens Al hierdie vbseo funksies werk net goed met geen htaccess at all..

Die tweede het ek die invoer van die vbet produk beide admincp en die forum gaan volledig blank en ek het geen toegang tot die vorm.

Die skep van 'n htaccess nie.


RewriteEngine

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang =? $ 1 & getrek het = / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbet_lang vbenterprisetranslator_seo.php =? $ 1 & getrek het = / $ 2 [L, QSA]

of



RewriteEngine
RewriteRule index.php language =? $ 1 [L, QSA]
RewriteRule $ 2 taal =? $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ lang]


- Maak geen verskil nie. Stil nie moontlik om te kommunikeer met die forum te alle.

vBET
05-11-09, 00:23
Let asseblief daarop dat ek nie. Htaccess op alle. Aangesien ek nie herskryf URL's met vbeso sy nie nodig nie. Ek gebruik slegs die verskillende funksies soos = nofollow, uitgebreide metatags ens Al hierdie vbseo funksies werk net goed met geen htaccess at all..

In so 'n geval gebruik reëls vir die forum sonder vBSEO:)


Die tweede het ek die invoer van die vbet produk beide admincp en die forum gaan volledig blank en ek het geen toegang tot die vorm.

http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post8:)

Asseblief ook seker te maak dat jy al die installasie en integrasie stappe gepas.
In die geval sal jy nie hierdie PM toegang tot my besonderhede aan jou Admin CP en FTP hanteer.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations