PDA

View Full Version: Opgelos Installasie probleem



x00x
31-03-10, 22:37
HI het om te installeer dit die probleem. Habs vBSEO en een of ander manier dinge doen nie oor die weg kom saam Kan iemand my help daar?

vBET
01-04-10, 12:19
Asseblief die eerste keer gaan aan vBSEO integrasie artikel in readme.html lêer - jy moet wysig 2 vBSEo lêers (almal duidelik beskryf). Dan doen die res van die installasie.

Laat ons weet indien u enige toekomstige probleme met daardie.

x00x
01-04-10, 17:13
Wel, nou is daar beheer en bestuur van die integrasie met vBulletin. Het net een klein probleem met die SEO URL's. In die instellings Ek stel die volgende: Link Tipe: VBSEO_URI Skep URL se SEO skakel volgens konsensus (dws '/ en / adres') Forum Directory: / forum Tog beteken dit nie werk wm-apps.de/forum Url is vra vir hulp dankie:)

x00x
01-04-10, 17:20
Ek het dit gedoen. Htaccess verander en nou is die vertaling as wat kan ook! Gebruik word vir die statistieke aan die bokant? As dit so is, hoe dit hanteer word? Please help, baie dankie:)

x00x
01-04-10, 21:01
Tensy dit werk baie goed met die vertaling. Maar as ek Engels in Duits forum post by die skryf van hierdie is ongelukkig nie vertaal, maar word in die oorspronklike weergawe. As ek oorskakel na Engels as die taal en wil graag 'n bydrae kan nie opgestel word, want dit is outomaties gebonde aan die root directory /. Die Forum lê in / BB forum in die instellings wat ek verander die wat het ek verkeerd gestel? Miskien is iets moet verander, selfs in htaxx?

vBET
02-04-10, 03:09
Ek het dit gedoen. Htaccess verander en nou is die vertaling as wat kan ook! Gebruik word vir die statistieke aan die bokant? As dit so is, hoe dit hanteer word? Please help, baie dankie:)

Watter statistieke is jy skryf oor? :)

vBET
02-04-10, 03:12
Tensy dit werk baie goed met die vertaling. Maar as ek Engels in Duits forum post by die skryf van hierdie is ongelukkig nie vertaal, maar word in die oorspronklike weergawe. As ek oorskakel na Engels as die taal en wil graag 'n bydrae kan nie opgestel word, want dit is outomaties gebonde aan die root directory /. Die Forum lê in / BB forum in die instellings wat ek verander die wat het ek verkeerd gestel? Miskien is iets moet verander, selfs in htaxx?

As die boodskap is geskryf in 'n ander taal het dit gemerk word deur BBCode. Sodanige BBCode sal outomaties bygevoeg word vir die gebruiker wat sy standaard taal stel. Verder kan jy draai op 'n outomatiese taal opsporing - Google sal dan gevra word om oor die taal van die boodskap.
Oor jou probleem met die skepping van die poste op die vertaal oog: watter weergawe van vBET gebruik jy? Wat is jou htaccess-inhoud.? nie boodskap is geskep of net omschakeling gebeur? Het jy jou forum gids in vBET belangrikste instellings?

x00x
02-04-10, 10:46
Dit lyk nou besig met die vertaling. Maar toe ek 'n ander taal, dan is daar geen beelde, fasiliteite, ens vertoon en geen drade geskep word. Forum is in die / forum vBSEO Het dit en vBET331 htaxx is:



# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

vBET
02-04-10, 21:16
Dit lyk nou besig met die vertaling. Maar toe ek 'n ander taal, dan is daar geen beelde, fasiliteite, ens vertoon en geen drade geskep word. Forum is in die / forum vBSEO Het dit en vBET331 htaxx is:

Jy stel verkeerd htaccess reëls:) Dit is duidelik dat in die geval as jou forum gebruik submap in 'n URL wat jy het eerste 2 reëls te verander. Check hierdie een:


# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations