PDA

View Full Version: Reeds gedoen Skakel sekere forums



bhanuprasad1981
15-03-10, 19:10
Ek hoop jy gee opsie vbet ondersteuning te skakel vir 'n paar forums:)

vBET
15-03-10, 20:49
Op die oomblik wat jy kan doen deur die opsie 'Ignoreer URL's - dit sal werk as jy' vBSEO sedert vBSEO voeg forum naam aan die einde van elke URL.

Met vB Friendly URL dit sal nie goed werk. Ek bedoel forum skakel sal geïgnoreer word tydens die vertaling die dop, op die forum bladsy is daar sal geen vlae en as iemand voeg taal kode forum skakel, dan sal outomaties herlei word na die oorspronklike een. So soekenjins sal nie gaan vertaal drade. Maar as iemand voeg van die hand taal in die repertorium draad URL dan sal dit vertaal word.

Ook hierdie oplossing is meer kragtig as net ignoreer sommige forums, want jy kan afskakel wat ookal jy wil.

Probeer dit en vertel ons bestaande oplossing bevredig jy.

bhanuprasad1981
18-04-10, 14:04
sal dit afskakel sitemap skep vir daardie forums te? Ek is met behulp van vbseo Sitemap Generator.

vBET
18-04-10, 23:02
sal dit afskakel sitemap skep vir daardie forums te? Ek is met behulp van vbseo Sitemap Generator.

Nee, jy sal 'n geskikte toestand te voeg in' n addisionele integrasie kode. Hou vra oor dit in Sitemap integrasie draad: - Ons sal kyk vir die oplossing:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1