PDA

View Full Version: Opgelos Foute tydens die installering



The Slug
23-06-17, 20:48
Hi, ek het my lisensie net opgradeer en probeer om jou 4.9.1 te installeer na my forum wat PHP7 SQL 4.2.5 gebruik en elke keer as ek probeer om dit te invoer, kry ek die volgende foute.
Ek is nie 'n skriftekenaar om SQL te verstaan nie, so is dit regtig 'n verlies wat dit beteken,

Kan jy help asseblief?




Invoer produk, Wag asseblief ...

[:]

Bel na onbepaalde funksie mysql_num_rows () op lyn 10 in /homepages/5/d379500424/htdocs/Forum/includes/adminfunctions_plugin.php(1201): eval () 'd kode
# 0 / homepages/5/d379500424/htdocs/Forum/includes/adminfunctions_plugin.php(1201): eval ()
# 1 / homepages/5/d379500424/htdocs/Forum/admincp/plugin.php(1755): install_product ('# 2 {main}


Noodlottige gebruikersfout: Bel na onbepaalde funksie mysql_num_rows () op lyn 10 in .... / includes / adminfunctions_plugin.php (1201): eval () 'd kode in .... / vb / vb.php op lyn 286
Spoordata:
# 1: vbstop () genoem .... / sluit / class_core.php op lyn 6089
# 2: vbulletin_error_handler () ingelewer op die lyn
# 3: trigger_error () genoem in .... / vb / vb.php op reël 286
# 4: vB :: handleException () aangevra op die lyn

Var Type:
[ NUL ]

Var Data:
nul


Dit word nie in my plugins vertoon nie, so dit lyk asof ek my lêers oorskryf het, maar het dit nie ten volle geïnstalleer nie, dus ek kan dit ook nie verwyder nie!

Danksy

Marcin Kalak
24-06-17, 11:14
Kitsoplossing vir hierdie probleem:

Oop lêer doen-nie-oplaai / produk-vbenterprisetranslator.xml
Vind kode:


if (!mysql_num_rows($exists) ) {

Vervang dit die kode:


if (!mysqli_num_rows($exists) ) {


Hierdie probleem sal vasgestel word in die volgende uitgawe.

The Slug
26-06-17, 14:19
Hallo, dankie vir die vinnige antwoord.

Ek het die lêer gesoek soos u gesê het, maar ek het niks in my lêer wat lyk soos wat u gepos het nie.
Dit is duidelik dat jy beter weet as wat ek doen, maar ek sien net nie wat jy in daardie XML-lêer vra nie.
Ek het gesoek na verskeie verskillende navrae en het nie daardie kode gevind in nie-oplaai / produk-vbenterprisetranslator.xml.

Kan u asseblief adviseer? Ek kan die kode hier kopieer as jy wil?

Dankie Ian

The Slug
26-06-17, 15:11
Hi ek het 'n ander redakteur gebruik en het nou die lêer gevind en verander. Ek moet nou in die beheerpaneel instel, maar dit lyk nou nou geïnstalleer.

Dankie vir jou hulp.

Marcin Kalak
26-06-17, 16:44
Ek is bly dat ek jou gehelp het.

The Slug
29-06-17, 17:13
Jammer om te pla..

Maar ek kan dit net nie kry om te werk nie.

Ek het die installeerinstruksies gelees en het al die API behalwe Google bygevoeg.
As ek op een van die vlae klik, kry ek:

PHP Waarskuwing: preg_replace (): Die / e wysiger word nie meer ondersteun nie, gebruik preg_replace_callback eerder in .... / sluit / vbenterprisetranslator_functions.php op lyn 554

PHP Waarskuwing: preg_replace (): Die / e wysiger word nie meer ondersteun nie, gebruik preg_replace_callback eerder in .... / sluit / vbenterprisetranslator_functions.php op lyn 324

Of ek sal dit kry:

Meervoudige keuses

Die dokument naam wat u versoek het (/Forum/Forum/search.php) kon nie op hierdie bediener gevind word nie. Ons het egter dokumente gekry met name soortgelyk aan die een wat u versoek het.
Beskikbare dokumente:

/Forum/forum.php/search.php?searchid=430182&language=hr (algemene basename)
Oorweeg asseblief die eienaar van die verwysende bladsy oor die gebroke skakel.


My forum is in 'n aparte gids genaamd Forum en in die "Forum Directory" het ek / Forum

Enige idees?

Danksy

vBET
03-07-17, 11:08
Jammer vir die vertraging. Ons kyk na die rede waarom waarskuwings nog steeds verskyn (moet gedeaktiveer word). Ons sal u binnekort kontak. Sien asseblief PM.

vBET
05-07-17, 09:25
Sien asseblief privaat boodskap - ons wag om u te help :)

The Slug
10-07-17, 13:03
Boodskap gestuur, jammer vir die vertraging. Was weg.

Beantwoord PM.

vBET
16-07-17, 11:53
Uitgawe opgelos. Dit was gekonfronteer deur PHP 7 verskille. Veranderinge sal ingesluit word in die volgende weergawe, jy het dit reeds op jou bediener :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1