PDA

View Full Version: Reeds gedoen Uitvoer Configuration



Fabiano
26-05-15, 02:23
Is dit moontlik in die toekoms weergawes, het die opsie om uit te voer (Friends) opset en die opsie om invoer? Dit sou baie interessant wees as dit het 'n paar veranderinge in my vBET en as ek mis een of ander manier het ek alles herskep. Ek wil graag Friends weergawe en stoor dit iewers (wolk). Dankie.

vBET
26-05-15, 12:40
Wanneer jy maak rugsteun van vBulletin databasis jy ook die maak van rugsteun van al die opsies - insluitende vBET opsies.
Jy kan ook maklik kry al vBET opsies met behulp van SQL, want al vBET opsies 'vbenterprisetranslator_' voorvoegsel
Hier is SQL navraag om dit te doen:

SELECT * FROM setting WHERE varname like 'vbenterprisetranslator_%'
Jy kan eenvoudig uitvoer dit as resultate in die meeste SQL kliënte - byvoorbeeld in phpMyAdmin (kies net al die resultate en uitvoer dit - onder die resultate tabel wat jy het opsies vir dit).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1