PDA

View Full Version: Ek nodig het om te weet as vBET sal werk met DBseo



Lion Group
03-11-14, 17:13
Hi Guy's ek tans vBSEO. Ek wil graag om dit te vervang met DBseo en vBET. Ek nodig het om te weet of dit voor sal werk koop. Bied u die installasie dienste.

Dankie vir hulp

Marcin Kalak
04-11-14, 14:16
Ons beplan nie DBSEO te ondersteun op hierdie oomblik. Ons ondersteun vriendelike URL. So vBSEO gebruikers kan bly met vBSEO of oorskakel na vriendelike URL's.

Lion Group
08-11-14, 22:47
VBSEO dood tegnologie. DBseo is by verre die beste van die SEO opsies genoem. Dit sou 'n hele klomp van die sin DBseo te ondersteun. Dit sal maak jou produk baie meer aantreklik. Enige kans dat jy sal pasgemaakte kode om dit te werk vir ons? vir 'n fooi?

Marcin Kalak
12-11-14, 10:04
Op die oomblik is ons nie van plan om te integreer met dbseo. vBulletin het sy eie moedertaal vriendelike URL. Jy kan probeer om jouself te integreer op jou eie risiko, maar wees bewus daarvan dat as jy vBET kode verander, dan sal jy dit weer te verander na elke vBET update.

ctrenks
27-11-14, 17:22
Ek moet hierdie om te werk met DBSE of ek moet 'n paar ondersteuning gate op te los in vBSEO! Nou ek probeer vBSEO te verwyder, maar vBET veroorsaak foute roeping vBSEO lêers :(

Marcin Kalak
28-11-14, 10:29
As jy wil vBSEO te verwyder eers verwyder die integrasie van vBET met vBSEO in vBSEO lêers en in htaccess.
As jy nie 'n probleme met vBSEO het nie sonder integrasie, maar jy het kwessies na die integrasie dan maak as nuwe onderwerp en skryf foute inhoud.
As jy die SEO op DBSEO verander dan kan jy probeer om jouself te integreer op jou eie risiko, maar wees bewus daarvan dat as jy vBET kode verander, dan sal jy dit weer verander na elke vBET update.

ctrenks
29-11-14, 22:07
Net verras jy aanhou om ondersteuning te bied vir 'n produk wat uitgebuit word.

ctrenks
30-11-14, 05:34
Verwyder die .htaccedd kode vir vBET seo en al die skakels verander van / lang / bladsy te lang = page? Kak so dit is nie 'n oplossing nie. Ek sal loom dit oor weer môre en sien, en die kans van die integrasie van hierdie vir 'n fooi? Ten minste ophou om mense dink dat die installering van vBSEO is 'n goeie idee om op hierdie punt.

Marcin Kalak
01-12-14, 09:07
As jy integrasie vBET met vBSEO verwyder in htaccess lêer en in lêer /vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php, /vbseo/includes/functions_vbseo_url.php dan tydelik vBET afskakel.
vBSEO sal dan ontleed skakels in forum taal.
Die verandering van die skakels sal dan nie verband hou met vBET.

Ons kan jou help om te verwyder integrasie vBET met vBSEO, maar later verander skakels hang af van vBSEO.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1