PDA

View Full Version: Opgelos Verwyder Fout



Kolbi
09-02-10, 21:09
Aangesien ek oorgeskakel na vB4, vbet kort tyd het ek verwyder. , Is egter tydens die verwydering van die databasis verwyder nie tafels?

vBET
10-02-10, 14:50
Alle kas tabelle moet verwyder word tydens die VN-installeer. As joune was nie verwyder is, dan is dit 'n fout. Ons sal dit ondersoek. Verwyder die tafels met die hand deur 'n paar MySQL kliënt.

Kolbi
10-02-10, 16:34
Okay, baie dankie:) So in die middel-Maart kan jy vB4 weergawe verwag:)?

vBET
11-02-10, 20:51
Ons is baie gevorderd in vBET4. Op die oomblik is die meeste dinge werk. Ons het min probleme met die toedraai / oop te van teks, vertaling van URL vir Internet Explorer (wat ignoreer die res van die wêreld as standaard het;)) en dinge soos dat.

Eerste weergawe vir vBET4 sal ondersteun skoon vB4. Dan sal ons wat in 'n kort periode van tyd 2 nuwe vrystellings wat sal dit regmaak uiteindelike foute en voeg ondersteuning vir: 1. vB4 CMS + blog, 2. vBSEO 3,5

So diegene wat nie gebruik vBSEO sal in staat wees om vBET4 vroeër loop, en ons sal nog ons beste gee vBSEO so gou as moontlik te ondersteun:) So in Maart ons sal dit ondersteun, selfs as ek nie kan gee jou 'n spesifieke datum:)

Eerste vrystelling van vBET4 moet word aan die begin van Maart, dalk selfs aan die einde van Februarie:)

Kolbi
12-02-10, 17:46
Okay, baie dankie:) Aangesien ek gebruik vB4 CMS + vBSEO 3,5 blog en ek sal 'n bietjie te wag:)

vBET
08-05-10, 10:40
Ons was nie in staat om hierdie kwessie om voort te plant nie. Is iemand kan bevestig dat dit nog bestaan in 'n nuwe weergawe? Ek weet dat dit kan moeilik wees omdat dit 'n vereiste om die produk te verwyder, sodat dit nie te probeer om op' n werklike forum, maar miskien op die toets byvoorbeeld.

Omdat ons nie in staat is om dit om te reproduseer, as ons sal geen bevestiging dat dit nog steeds is die werklike is, sal die kwessie gesluit wees.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1