PDA

View Full Version: Opgelos Vermiste taal parameter op die skakels in RSS



krisp
07-02-10, 19:57
TGO (http://www.thegame-online.dk/forum/external.php?type=RSS2&language=nl)

Hierbo is 'n RSS feed in Nederlands. Soos jy kan sien die skakels na die drade binne-in die RSS-feed is missing taal parameter: & language = af

Voed ook is gebreek / fout in IE.

vBET
07-02-10, 23:10
Ja, ek kan dit sien - dit is heeltemal gebreek. Ons sal dit op Maandag check. Ons sal u kontak in die geval as ons sal hĂȘ om probleme met reproduseer.

vBET
08-02-10, 12:24
Ons is nie in staat om hierdie probleem op ons bedieners om voort te plant. PM ons toegang tot die details op jou forum (Admin CP + FTP).

vBET
19-02-10, 22:11
Uitgawe - en ek het net herinner dat ons opgelos dit een keer al ... Dit is omdat jy nie jou forum beskrywing stel. Sit dit en alles is goed:)

Ek het nie die veranderinge in vBET laaste keer, want in die werklike forums beskrywing is altyd ingestel. In jou toets een dit was nie.

So het hierdie keer sal ons ook nie veranderinge in die kode nie, maar Ek sal in handleiding herinnering om te gaan forum beskrywing is ingestel.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1