PDA

View Full Version: Opgelos Vraag oor "standaard taal" instelling.



moman
24-01-10, 06:37
Toe ek geïnstalleer vBET het, het ek reeds oor 18.000 forum gebruikers, waarvan die meeste nog nie hul "standaard taal instelling stel in hul gebruiker CP gehad het. Ek wil nie hê om dit te doen, aangesien dit sal lei in 'n baie tegnologie noobs wat my vra waarom die stelsel sal nie toelaat dat hulle oog drade.

So, my vraag is dit wat MySQL navraag ek handmatig moet loop om almal "nie" waardes net 'Engels' te werk?

vBET
24-01-10, 19:30
Eerste van alles - toe die standaard taal van die gebruiker is nie dan vBET aanvaar dat dit is dieselfde as die forum standaard taal. So jy het nie om dit te stel op alle:)

As jy nog steeds dit is die navraag (LET WEL: voeg tabel voorvoegsel as jy dit gebruik voor tabel naam):


UPDATE user SET vbet_def_lang='en' WHERE vbet_def_lang IS NULL OR vbet_def_lang='';

moman
26-01-10, 08:47
Baie dankie!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1