PDA

View Full Version: Opgelos Uiterste kwessies



gopalmm2
08-01-13, 20:27
As daar iemand reageer met behulp van aanhalings, kan ek sien dat die aanhalings is vertaal, maar die antwoord is net so goed (maar te kliek op die "down" pyl wys nie die onvertaalde antwoord). Is daar enige manier wat ek kan maak dit so dat die aanhalings is nie vertaal, of kliek op die pyltjie omlaag altyd wys die vertaalde teks sonder probleme, selfs as aanhalings is teenwoordig?

Voorbeeld:
http://ftazeta.com/spanish/29248-recommendation-for-a-box-hd.html#post170017

Ek glo dat dit 'n maklike en eenvoudige fix op my einde wees. Sal dit waardeer enige hulp.

Dankie,
gopalmm2

Marcin Kalak
08-01-13, 23:16
As jy wil 'n teks is nie vertaal in die gebruiker se boodskap, dan gaan dit in notranslate BBCode

gopalmm2
10-01-13, 01:35
Nee wat, dit is nie wat die probleem is. Kyk op die skakel en klik op die tweede 'down arrow "daar. Die pyl nie vertoon die vertaalde teks wanneer die gebruik van VB se teks te haal. Probeer lees my post weer. Wanneer ek sĂȘ aanhalings, ek bedoel VB se vermelding antwoord. Jammer vir enige verwarring.

Dankie vir jou hulp.

gopalmm2
10-01-13, 19:21
Vir een of ander rede, dit blyk te wees nou werk ... Nie seker nie as jy vas dit vir my, maar die probleem opgelos is.

Dankie,
gopalmm2

Marcin Kalak
10-01-13, 21:56
Ek is bly dat jy die probleem opgelos het.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1