PDA

View Full Version: Reeds gedoen Byvoeging van rel = "alternatiewe" tags



tavenger5
28-12-12, 03:58
Kan 'n opsie bygevoeg word tags vertaalde bladsye by te voeg:

<link rel="alternate" hreflang="es" href="http://site.com/es/thread_etc.html" />

Meer info hier: rel = "alternatiewe" hreflang = "x" - Webmaster Tools Help (http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=189077)

Fabiano
29-12-12, 13:57
Excelente!

vBET
29-12-12, 15:17
Aanvaarde :)

tavenger5
29-12-12, 15:38
Great! In die tussentyd kan jy my vertel hoe dit kan met die hand bygevoeg word indien dit nie te ingewikkeld?

Marcin Kalak
31-12-12, 13:50
Wanneer ons dit doen, en as dit is 'n eenvoudige verandering dan sal ons 'n vinnige oplossing vir mense wat nie wil hê om te wag vir die nuwe weergawe te publiseer.

tavenger5
31-12-12, 21:39
groot, thanks!

tavenger5
01-02-13, 22:06
Ek wil graag om dit te gouer as later sien as dit kan help met hierdie probleem Ek het: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/3347-major-issue-duplicate-content.html

Marcin Kalak
13-02-13, 11:36
Quick fix vir hierdie funksie is:

Open lêer sluit / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
Vind kode:

if (!VBET_IS_ACTUAL_IGNORED && (!$vbulletin->options['vbenterprisetranslator_flags_guestsonly'] || !$vbulletin->userinfo['userid'])) {
Nadat dit hierdie kode:

require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php');
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url.php');
$active = vbet_getActiveTranslations();
$host = substr($vbulletin->options['bburl'],0,strlen($vbulletin->options['bburl'])-strlen($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir']));
foreach ($active as $key => $value)
{
$template_hook['headinclude_css'] .= '<link rel=\'alternate\' hreflang=\''.$key.'\' href=\''.$host.vbet_createURL($key).'\' />';
}

Hierdie quick fix sal voeg "alternate" tags aan al jou bladsye. In die volgende uitgawe van hierdie opsie sal konfigureerbare word. In die volgende uitgawe sal ons hierdie funksie voeg.

tavenger5
17-02-13, 15:21
dankie! waardeer dit regtig!

tavenger5
17-02-13, 15:31
Hrm, ek was onder die indruk dat die basis taal moet nie 'n "alternatiewe" bladsy.

tavenger5
17-02-13, 15:37
Hrm, ek was onder die indruk dat die basis taal moet nie 'n "alternatiewe" bladsy.

Eintlik, dink ek ek verkeerd is ...


As jy meer taal weergawes van 'n URL, moet elke taal bladsy in die vaste rel = "alternatiewe" hreflang = "x" gebruik om alle taal weergawes, insluitend homself te identifiseer. Byvoorbeeld, as jou webwerf bied die inhoud in Frans, Engels en Spaans, die Spaanse weergawe moet 'n rel = "alternatiewe" hreflang = "x" skakel vir homself sluit in benewens skakels na die Franse en Engelse weergawes. Net so sal die Engelse en Franse weergawes moet elke insluit dieselfde verwysings na die Frans, Engels en Spaans weergawes

Marcin Kalak
18-02-13, 19:53
Soos ek gelees het, moet op alle bladsye skakels na alle taal weergawes en daarom is dit gedoen.

Vetall
24-02-17, 08:50
Goeie dag! uitgevoer hierdie verandering hreflang vBET Translator 4.7.2 Google webmasters fout: Op die bladsy met die taal-kode af geen back

Marcin Kalak
28-02-17, 18:47
Op watter bladsy jy hierdie kwessies? As jy hierdie boodskap sien? Kan jy die skakel na die voorbeeld van 'n probleem te stuur? Maak 'n nuwe onderwerp met 'n gedetailleerde beskrywing van die probleem.

Vetall
28-02-17, 19:29
Dankie! &#39;N nuwe onderwerp: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/4542-addition-of-rel%3Dalternate-tags.html#post17107

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1