PDA

View Full Version: Opgelos verskeie mysql prosesse



majjed2008
08-10-12, 22:59
Hallo

Ek het 'n paar DB probleem verskeie mysql prosesse wat slaap eerder as om te sterf en dit is die doodmaak van my bediener en ek is seker dit is van die Translate produkte na die toets nie, al my plugin, asseblief vriendelik hoe om dit op te los?

Dankie by voorbaat

Marcin Kalak
09-10-12, 19:30
Gebruik jy 'n eksterne databasis? Jy kan dit besigtig by: AdminCP -> vBET Cache -> Eksterne DB Cache.

majjed2008
11-10-12, 00:44
Gebruik jy 'n eksterne databasis? Jy kan dit besigtig by: AdminCP -> vBET Cache -> Eksterne DB Cache.

Nee, dit is nie, ek gebruik dieselfde forum DB

Marcin Kalak
11-10-12, 19:50
In hierdie geval vBET nie enigiets te doen wat direk na die databasis - vB bestuur verbindings na die databasis.

majjed2008
14-10-12, 16:34
In hierdie geval vBET nie enigiets te doen wat direk na die databasis - vB bestuur verbindings na die databasis.

Hoe op te los dit asseblief?

Marcin Kalak
15-10-12, 11:21
Beskryf jou probleem op vB forum. (Https://www.vbulletin.com/forum/forum.php)

majjed2008
16-10-12, 18:46
Wat is jou terugbetaling beleid asseblief? ook asseblief hoe om te verwyder dit vol en al die skakel en einste ding oor dit van my site skoon te verwyder

Marcin Kalak
17-10-12, 19:13
Sien asseblief lisensie-ooreenkoms vir lisensie besonderhede.
Produk te verwyder asseblief net gebruik vBulletin plugin uninstalation - Admin CP -> Inprop & Produkte -> Bestuur Produkte -> vBET Portal -> verwyder -> Gaan.
vBET lêers wat jy nodig het met die hand te verwyder van die bediener, maar jy kan laat hulle as jy verwyder vBET sal nie gebruik word nie.

majjed2008
18-10-12, 19:30
waar ek kan sien lisensie-ooreenkoms?

Marcin Kalak
18-10-12, 21:14
Jy kan lisensie-ooreenkoms hier te sien. (Http://www.vbenterprisetranslator.com/license.php)

majjed2008
22-10-12, 12:18
okay want daar is geen terugbetaling, sal Ek dit gee meer tray.

hoe om te maak die vlag groter in my site?

Kan jy check my site www.worldwide-invest.org (http://www.worldwide-invest.org), na alles betaling toe ek veel toegepas enige taal wat ek kry leë bladsy en my kontant ingestel op 0.

ook hoeveel ek het om te betaal vir elke bladsy in my site per taal? met Microsoft vertaal?
Microsoft vertaal gee 2 Miljoen gratis maandelikse, kan, sodat ek nie, maar meer as een rekening elke een rekening sal 2M ek skinkbord wat met die hand en dit werk, so as ek kan voeg dit outomaties sal lekker wees om nie net soveel 4-5 rekening plus my betaalde diens sal hanteer my site.

Ek het 'n werklike probleem met die wisseling en VB ondersteuning sê dit is van die produkte en jy sê dit is VB, Vir my is dit baie eerlik sal wees van jou as jy my help om dit te los, elke 4-5 dae my site bediener sal vermoor van die VB kontant.

Dankie by voorbaat

Marcin Kalak
22-10-12, 16:25
Hou asseblief een probleem per een draad.

Kan jy check my site Wêreldwyd Belê - Forex Forum - World Wide Invest (http://www.worldwide-invest.org), na alles betaling toe ek veel toegepas enige taal wat ek kry leë bladsy en my kontant ingestel op 0.
Let asseblief PM my toegang tot die details te Admin CP, FTP. Ek sal kyk wat daar aangaan :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1