PDA

View Full Version: Teks kleur?



Taurus
03-02-12, 05:07
Waar kan ek die teks kleur van die vlae drop-down menu asseblief? Op sommige van my velle dit is heeltemal deurmekaar. Sien aangeheg:

http://creativx.net/forums/imagehosting/34f2b5d50e0cf3.jpg

r.dziadusz
03-02-12, 17:58
Dit sal waarskynlik nodig om 'n verandering in die kode. Ek sal kyk na dit en ek sal gee jou 'n paar meer leidraad môre

Taurus
04-02-12, 06:32
OK, dankie, ek sal gaan gereeld terug.

r.dziadusz
04-02-12, 15:01
Ok ek het dit gevind:
Kleur van die drop-down menu wat jy het om op lêer te wysig in te stel:
forum wortel -> sluit in -> vbenterprisetranslator_functions_url.php

en wysig line:


$menu .= '<td class="vbmenu_option"><a rel="novbseo" style="color: black;" ';


Verander waarde van kleur:

In die voorbeeld as jy wil groen teks te hê:


$menu .= '<td class="vbmenu_option"><a rel="novbseo" style="color: green;" ';

Taurus
04-02-12, 15:37
Ek het ongeveer 20 verskillende velle op my forum. Dus, met hierdie verandering sal dit die kleur wêreldwyd verander op al die velle. Dit sal nie doen nie. Ek het 'n manier om die teks kleur te verander vir verskillende forum velle. Dankie.

r.dziadusz
05-02-12, 00:12
Reg nou is ons nie ondersteun dinamically die verandering van die teks kleur vir dropdown menu, dit is gekodeer waarde in ons script. Ek sal vra Michał of dit bewerkbaar sal in ons volgende uitgawe

Taurus
05-02-12, 04:34
Reg nou is ons nie ondersteun dinamically die verandering van die teks kleur vir dropdown menu, dit is gekodeer waarde in ons script. Ek sal vra Michał of dit bewerkbaar sal in ons volgende uitgawe

Ek het reeds vasgestel dit self te danke. Ek het net bygevoeg 'n stylevars kode in daardie deel wat jy my gegee het. So is dit trek van die Stylevars. Wat werk baie beter vir elke vel maak gebruik van verskillende kleure. Dankie.

sergarch
15-02-12, 12:44
Ek het reeds vasgestel dit self te danke. Ek het net bygevoeg 'n stylevars kode in daardie deel wat jy my gegee het. So is dit trek van die Stylevars. Wat werk baie beter vir elke vel maak gebruik van verskillende kleure. Dankie.

Hallo!

Kan jy jou oplossing vir ander, asseblief?

Dankie!

:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1