PDA

View Full Version: Opgelos Google API1 werk nie meer Google API2



wowglider.de
19-10-11, 15:26
Hallo, ek is regtig baie kwaad.

wowglider.de
19-10-11, 15:30
Super! Nou selfs hier werk wat vertaal nie korrek nie! Original: Hallo, ek is werklik baie ontsteld. Ek het vir my 'n baie van die geld 2x vBET gekoop, maar dit redelik goed gegaan, nou met die API1 nie meer bydra vertaal en die API2 kan slegs met 'n kredietkaart betaal, ek het, maar geen krediet kaart, soos die meeste mense in Europa. Hoe de hel moet ek bring nou weer kan loop?

wowglider.de
19-10-11, 15:39
Hierdie vertaling suig.

Ek gekoop 2 kopieë van vBET tot nou toe, dit is baie geld vir my. Tot 'n paar weke was dit okay, maar nou is daar geen vertaling nie, selfs met API1, het ek gedink okay i installeer API2 maar ek kan net dit gebruik om met kredietkaart, hier in Europa niemand het kredietkaarte so ek kan nie gebruik vBET nie, Enige hulp?

vBET
19-10-11, 16:48
Hi. Ons weet nie - dit suig dat Google nie vry is nie. Glo ons - dit is so baie belangrik is vir ons indien nie groter nie (want ons verkoop vBET) vry vertalings te hê. Tog is dit nie vir ons - dit is aan 3rd party vertaling verskaffers.
Op die oomblik is jy nog steeds kan gebruik Google v1 en Microsoft API. Stand is nog steeds gratis. Booth het perke. Laaste vrystelling van vBET het selfs verskaffers ry - so wanneer jy bereik limiet in een verskaffer, dan vBET skakel na 'n ander een. Sodat jy kan nog steeds gebruik vry vertalings.
Google v1 1 Desember 2011 gesluit sal wees.
Microsoft Vertaling API is net tot Maart 2012.
Ons sal binnekort die moontlikheid betaal Microsoft Translation API (ons het nog nie seker hoe om daar betalings gemaak word - voel vry om te check) te gebruik.

Rig asseblief jou probleem op te Google - ons kan niks doen nie oor betalings metodes in Google v2. Miskien as hulle genoeg terugvoer sal kry sal hulle ander betaling opsies.
Self het ek iets wat optree soos 'n kredietkaart nie, maar ek kan nie krediet op. Ek het geen idee hoe dit genoem word nie, maar buite is dit dieselfde as kredietkaart erken. Ek woon in Europa en ek weet dat mense met kredietkaarte, so ek kan sê dat wat beskikbaar is. Vra asseblief u bank Watter moontlikhede het jy. Dit is die gebied wat buite ons beheer is. Ons kan nie verander Google betalingsmetodes. Ons kan nie vertel wat die moontlikhede wat jy in jou bank.

Dus, op hierdie oomblik:
Jy kan bly nog steeds met vrye vertalings. Diegene het perke.
- Jy kan neem om te Google v2 betalings metodes. As jy nie Google v1 gebruik word aangeraai om kas skoonmaker te skakel nie - jy wil nie te betaal oor en oor vir dieselfde vertaling.

Het jy hulp nodig het hier? :)

wowglider.de
19-10-11, 17:11
Ek het nie 'n kredietkaart nodig hê om so i dont koop mens net vir 'n diens. Google API1 is nie werk nie, aangesien weke nou! Ek sal nou probeer om Microsoft.

wowglider.de
19-10-11, 17:26
Goed, Microsoft het ongeveer 10 minute, nou is daar weer geen vertaling. As dit nie beter is tot môre ek wil 'n terugbetaling! (My eerste!)

vBET
19-10-11, 19:18
Hi. Let asseblief daarop dat Microsoft het uurlikse en maandelikse perke. So, as dit opgehou om te werk sal dit gou weer werk as jy nie jou maandelikse limiet bereik nie

Volgens vBET lisensie wat wettig is ooreenkoms tussen ons, is jy verantwoordelik vir die feit dat toegang tot die vertaling verskaffers - 3 partye is uit ons invloed. So maak nie saak hoekom jy geen toegang nie - jy wil nie te betaal nie, kan jy bereik limiet, is jou bediener blokkeer uitgaande versoeke, of enige ander rede is nie 'n rede vir terugbetaling. Want dit is julle wat verantwoordelik is toegang tot vertaling verskaffer te verseker. Hier is die deel van die lisensie-ooreenkoms:

vBET is die gebruik van eksterne vertaal dienste (vertaling APIs). Sedert weergawe 4.4.0 en 3.5.0 vBET in staat is om baie vertaling API's te gebruik (eintlik ondersteun: Google en Microsoft ® Vertaling API). Jy moet toegelaat word ondersteun vertaling API's wat jy instel om gebruik te word deur vBET te gebruik. EENVOUDIGE Podbielski Michał gee jy geen terugbetalings in die geval as jou forum is geblokkeer / verbied of beperk word in enige ander manier om enige van gebruik Translation Services, selfs in die geval as sommige / alle ondersteun vertaal dienste sal gesluit word. As jy wil, kan jy kyk op ons vBET 2.x gratis weergawe, Google Translation Service toeganklik is vir jou forum voor aankoop van vBET 3.x/4.x, maar jy sal nog steeds geen reg om enige terugbetaling het as jou forum toegang tot enige Translation Services sal beperk word op enige wyse tydens die gebruik van vBET 3.x/4.x. EENVOUDIGE Podbieski Michał is nie verantwoordelik op enige wyse vir enige van gebruik Translation Services resultate of dit se prestasie en toeganklikheid.
En hier is skakel na die volledige lisensie (http://www.vbenterprisetranslator.com/license.php) wat 'n wettige ooreenkoms tussen ons. So as jy sal vra vir terugbetaling in geval wanneer jy persoonlik dit eens dat dit sal jou verantwoordelikheid wees en dit sal nie 'n saak vir die terugbetaling, dan volgens dit wat ooreengekom is tussen ons in lisensie ons sal nie terugbetaal.

Jy het eenvoudig nie 'n probleem met vBET - jy het probleem met 3rd party vertaling verskaffers. En ons neem geen verantwoordelikheid vir daardie. Net soos jy wil nie om te gaan na die gevangenis vir misdaad gepleeg is deur iemand anders ;) Ons kan eenvoudig nie verantwoordelik wees vir die 3de partye en hoop dat jy dit verstaan.
Ook een van jou lisensie reeds verstryk het, is 2 gebruik 4 maande - hoe jy ons kan blameer dat Google veranderinge maak ...? Glo ons - ons sal baie bly wees as Google nog vry sou wees.

Hierdie onderwerp kan ook nuttig wees vir jou om te verstaan waarom API kan werk van tyd tot tyd: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post10869 (basies jy jou limiet - jy sal vind 'n paar meer besonderhede daar).

Het jy hulp nodig het hier? :)

PS.
Aangehaal deel van lisensie sal verander word in 'n minuut - ons is besig om gratis vBET weergawes omdat Google-vertaling API v1 sal gesluit wees - so daar is geen sin gratis vBET 2.x weergawe te noem in lisensie as dit nie bestaan nie. Gedetailleerde veranderinge in lisensie sal beskryf word in die aankondiging.

techanalyst
19-10-11, 20:41
Goed, Microsoft het ongeveer 10 minute, nou is daar weer geen vertaling. As dit nie beter is tot môre ek wil 'n terugbetaling! (My eerste!)

Welkom in my wêreld: P

vBET
19-10-11, 21:00
Welkom in my wêreld: P

Welkom by Microsoft Vertaling API wêreld: P

Hul grense nie op vBET - hul grense is slegs tot Microsoft. Google Vertaling API v2 kan jy jou eie grense te stel.

techanalyst
19-10-11, 21:35
Welkom by Microsoft Vertaling API wêreld: P

Hul grense nie op vBET - hul grense is slegs tot Microsoft. Google Vertaling API v2 kan jy jou eie grense te stel.

Redelik waar wees as jy dit nie beheer oor die derde, maar ek sou die "Free Translations" verwyder van die beskrywing van die produk, of ten minste 'n woord as "beperkte vrye vertalings".

vBET
20-10-11, 02:32
Redelik waar wees as jy dit nie beheer oor die derde, maar ek sou die "Free Translations" verwyder van die beskrywing van die produk, of ten minste 'n woord as "beperkte vrye vertalings".

Daar is nog steeds vrye vertaling API beskikbaar is (selfs 2), maar natuurlik die inligting links van beter tye ;)
Let asseblief punt waar dit is presies geskryf (gee ons links) so sal ons in staat wees om te werk.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1