PDA

View Full Version: Opgelos Troubl met vbseo integrasie - Help



gopalmm2
15-10-11, 22:44
Ek opgegradeer vBET na die nuutste weergawe vandag - 4.4.3 en dan het ek besluit om vBSEO integrasie te gebruik.

Ek het al die stappe ... en nou het die forum bladsy gegaan leeg. Ek het gestremdes vBSEO, sodat die forum bladsy is weer terug. Het ek net iets gemors terwyl integrasie met vBSEO?

Dankie vir 'n antwoord,

GMan

gopalmm2
15-10-11, 23:25
UPDATE - ek nagegaan al die veranderinge en alles lyk goed. Ek redid die integrasie van die begin af ... Ek het geen idee waarom die bladsy appreas leeg.

Thanks ...

r.dziadusz
17-10-11, 07:18
Hi
Eerstens asseblief check out as jy laai die inhoud van upload-keer, jy kan ook wys my jou htaccess lêer.?

gopalmm2
17-10-11, 07:59
Ek weer die upload-eens inhoud opgelaai en oor-die lêers nou net geskryf het, maar dit het nie dit reg te stel, ongelukkig ... die ding wat my bekommer is dat dit nie gee my 'n fout om dit op te los met net 'n leë bladsy!

Hier is my htaccess inhoud.


# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/

RewriteCond %{QUERY_STRING} (hl=|language=)(zh-TW|zh-CN|..)
RewriteRule ^(.*)$ http://%{HTTP_HOST}/%2/$1? [L,R=301]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/

RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]


Dankie vir jou reaksie.

r.dziadusz
17-10-11, 09:12
Jou htaccess lêer is verkeerd, moet jy nuwe reëls voor vBSEO reëls, volg asseblief die beskrywing van hier:
Jy moet dit net na hierdie lyn te beweeg:

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

gopalmm2
17-10-11, 14:45
OK, baie dankie! So ek het 'n gemors maak nadat al. Ek is in staat om vBSEO nou om te draai, maar daar is 'n ander kwessie. Wanneer ek op 'n vertaling vlag, beteken dit nie vertaal .. gee my 'n halwe bladsy soos hierdie:
https://lh4.googleusercontent.com/-ttT8Cur-YEU/TpwxAdYWaqI/AAAAAAAABYM/-3C-D0LpPkU/s800/TBVBET.jpg

Enige idees?

r.dziadusz
17-10-11, 20:21
Het jy alle vBET lêers oplaai, kyk of dit, en as jy al die inhoud opgelaai het, maak asseblief seker dat jy dit alles geconfigureerd behoorlik.
As dit nie asseblief help om weer te laai al die lêers en oordoen veranderinge
As dit nie werk nie na alles, PM asb jou toegang detail Ek kan dit besigtig word op die plek

gopalmm2
17-10-11, 22:29
Dankie. Ek het jou 'n PM gestuur. Ek redid alles, maar dieselfde resultate.

r.dziadusz
18-10-11, 11:54
PM ontvang

r.dziadusz
18-10-11, 13:07
Ek het ook niticed jy mis een lyn in jou. Htaccess, gebruik asseblief hierdie


# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/

RewriteCond %{QUERY_STRING} (hl=|language=)(zh-TW|zh-CN|..)
RewriteRule ^(.*)$ http://%{HTTP_HOST}/%2/$1? [L,R=301]

RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]


En ek het nie toegang kry van jou, sal ek in staat wees om dit te sien net nadat jy stuur vir my daardie :)

gopalmm2
18-10-11, 21:00
Ek glo dit is wat ek nou as. Htaccess. Ek het julle gestuur om die toegang deur PM. Dankie weer! Ek kan kry vBET afsonderlik werk van vBSEO ... maar die integrasie van beide blyk te wees moeilik vir my ... jammer vir die moeite en dankie. Dit word baie waardeer :). Ek is tevrede met die ondersteuning hier.

r.dziadusz
19-10-11, 13:19
Hi Ek kan nie accessing jou forum met data jy my gegee het, kontroleer asseblief jou posbus

gopalmm2
19-10-11, 14:56
Hi, ek kyk na die login voordat dit. Ek het probeer om dit weer en dit werk vir my. Ek het julle gestuur om 'n alternatiewe bediener IP in die geval van DNS-probleem.

Dankie.

gopalmm2
19-10-11, 16:52
Thaks na r.dziadusz, het my probleem opgelos is. Jou hulp word baie waardeer: D.

r.dziadusz
19-10-11, 17:01
:) Gelukkig om jou te help, As jy enige ander vrae vra, vir enige ander kwessie asseblief oop nuwe draad

gopalmm2
21-10-11, 00:12
Jammer, maar dit lyk asof daar nog tot 'n probleem te wees. My hele bladsy vertaal, maar individuele vertalings lyk nie te werk vir een of ander rede. Weet jy wat die probleem is? Sedert die bladsy vertaling werk, ek dink Google API of Microsoft API werk, maar ek weet nie hoekom nie individuele teks is nie vertaal.

Dankie vir enige reaksie.

vBET
21-10-11, 02:55
Asseblief oop nuwe draad vir 'n nuwe uitreiking - verskaf asseblief meer besonderhede (presiese URL na die bladsy waar die probleem bestaan, aanhaling van die teks wat nie vertaal).

Kort - asseblief daarop let dat jy nie hoef te raai vertaling API werk jy dit kan kontroleer in Admin CP -> vBET -> Vertaling Verskaffers Beskikbaarheid. Die rede waarom individuele vertaling is nie werk nie, kan wees dat eintlik verskaffers nie beskikbaar is nie, sodat jy het wat jy het in die kas, en sommige dele (diegene wat nie vertaal is) is nuut op bladsy (nuwe antwoorde, geredigeer poste). As jy hulp nodig het asseblief oop nuwe draad vir hierdie nuwe uitgawe.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1