PDA

View Full Version: Opgelos Antwoord met nog niks opgehou werk



techanalyst
11-10-11, 20:55
Geen foute wat ek Apache logs, toegang fout of andersins

Reply with qoute, sal jy sien kwotasie en wanneer jy dit stoor kwotasie te post is weg, op die aanskakel van vBET alles gewerk

vBET
11-10-11, 21:04
Asseblief vertel presies hoe om dit te reproduseer.
- Hoe kan jy antwoord (vinnig of gevorderde of saak is vir die stand)?
- Is dit vir elke boodskap of vir 'n paar spesifieke (gee asseblief URL presiese voorbeeld boodskap waar ons kan dit sien na die reageer met die kwotasie) gebeur? (Op hierdie oomblik moet ons 'n inhoud wat ons weet dit breek op jou forum)
- Is dit gebeur wanneer jy antwoord op vertaalde bladsy of nie vertaal bladsy of stand?

Ons sal eers probeer om dit op ons toets forum (hier het ons nog nie werk na vBulletin 4.1.7 ons nog monitor dit op ons toets byvoorbeeld) om voort te plant.

techanalyst
11-10-11, 21:07
Net 'n pos kliek, Reply with quote, sal jy sien dit eens dan kan jy post sy nie daar nie, niks besonders nie

1.) Kliek op Antwoord met nog niks
2.) Behalwe
3.) Enigste reaksie is gered, is die kwotasie weg

Gestremd is die helfte van die plugins dink dit was 'n ander, geen verandering, gestremdes vBET en spuitbalk gewerk

vBET
11-10-11, 21:17
Antwoord op alle vrae sodat ons in staat sal wees om dit presies dieselfde in ons toets forum te stel. Dit sal red jy stuur ons toegang tot die details as ons in staat sal wees om voort te plant op ons toets forum. Op die oomblik het jy net 1 van 3 vrae gereageer het.

techanalyst
11-10-11, 21:19
Asseblief vertel presies hoe om dit te reproduseer.
- Hoe kan jy antwoord (vinnig of gevorderde of saak is vir die stand)?
- Is dit vir elke boodskap of vir 'n paar spesifieke (gee asseblief URL presiese voorbeeld boodskap waar ons kan dit sien na die reageer met die kwotasie) gebeur? (Op hierdie oomblik moet ons 'n inhoud wat ons weet dit breek op jou forum)
- Is dit gebeur wanneer jy antwoord op vertaalde bladsy of nie vertaal bladsy of stand?

Ons sal eers probeer om dit op ons toets forum (hier het ons nog nie werk na vBulletin 4.1.7 ons nog monitor dit op ons toets byvoorbeeld) om voort te plant.

1.) Een of
. 2) Ek het vBET op my forum te skakel, wat veroorsaak dat baie kwessies: P net die kwotasie is nie daar nie
3.) Vir een vertalings het nie werk nie, maar met die van 'n taal wat die resultaat is dieselfde

r.dziadusz
12-10-11, 12:33
Hi Ek het probeer om thiss probleem om voort te plant in my toets forum, en ek het altyd kry al die boodskappe (aangehaal en antwoord)
Kan jy ons meer inligting - pm jou toegang detail en ek sal dit uit op 'n plek

techanalyst
12-10-11, 13:20
Ive verloor totale belang in hierdie werk te kry, sy het net drie dae is maar Ill het die 200 + verlies te aanvaar, het ek geen terugbetaling is vertel, moet jy werk jou vrae "Geen terugbetalings"

Ek kan nie voortgaan om die forums te bring, en waar jou plugin werk nie die geval is vir my (tydperk), Ek is nie gaan toelaat om te gaan op my forum, dit asblik, kry net jou plugin werk om te hoor jy sê "Ours werk kontak met die ander ", dat ek withlut vertaler kan lewe, Ek kan nie leef sonder die ander plugins

Siek terug te kom wanneer dit die manier wat ek nodig het om tot dan my rekening, rekening en alles asseblief verwyder werk, Im manier te geïrriteerd

vBET
12-10-11, 14:02
Hi. Ons het nie FAQ te werk is dit nie FAQ - hele beleid word beskryf in die lisensie-ooreenkoms wat jy aanvaar het. Ek verstaan nie jou 200 + verlies - nie presies weet wat bedoel jy, maar vBET nie crash jou forum wat funksioneel is en dit was jou besluit om te begin werk op 'n ware forum. Meeste uit kliënte het nie enige probleme met vBET self wat 'n groot kwaliteit (op hierdie oomblik is daar is nie 'n fout verslag wat oop is). Ons is nie in staat om wat is die oorsaak van jou probleem sonder toegang tot jou forum - dit is nie reproduceerbare op ons toets forums. Let asseblief daarop dat almal het 'n ander stel van plugins en miskien is dit is 'n konflik met ander mod, of net iets verkeerd gedoen het tydens installasie / config. Natuurlik miskien is dit is vBET bug, maar ons kan dit nie bevestig nie totdat ons in staat is om dit te reproduseer op ons toets omgewing.

Niemand vra jou forum af te bring - soos ek verstaan jou forum goed werk wanneer vBET is aangeskakel en jy beweer dat slegs daar is 'n probleem met aanhalings wat nie geverifieer nie, sodat ons nie weet nie is dit vBET fout of nie. As Jy beskryf jouself in ander jou draad plugin werk vir jou :) Dit is bevestig deur u. So skryf asseblief nie vals verklarings - vBET werk en vertalings uit vertalings verskaffers word vertoon op jou forum. Dit is bevestig deur u en ons personeel (my persoonlik). Ons weet jy is gefrustreerd omdat jy nie die weg van die integrasie met vBSEO wil asseblief steeds vashou aan sinne wat waar is. Dit word bevestig deur jou dat vBET werk op jou forum.

Vandag / môre Radek sal hierdie einste forum werk na vBulletin 4.1.7 - jy is welkom om te probeer om jou probleem op te reproduseer. As jy e nie in staat is om dit hier te doen, ons ook sal moet toegang besonderhede te kry om te werk met die kwessie, want dit sal beteken dat jou probleem is nie verwant aan vBET, maar aan u spesifieke omgewing (opset, ander plugins, moontlike verkeerde installasie) . Ook moet asseblief nie probeer om toekoms te voorspel nie - jy kan dit nie doen nie. So asseblief net vashou aan in plaas van die skryf van fantasie oor hoe dit sal wees '- dit bring ons nêrens. Niemand vertel jy enige van jou plugins te skakel - jy is histeries hier of net probeer om te maak 'n geraas (wat?). Ek glo jy het iets soos dit te hoor voor - miskien van vBulletin span, miskien van vBSEO span, miskien iewers anders. Maar jy het dit nie gehoor nie. So asseblief sonder om stories. Asseblief vashou aan die probleem - niemand weet wat sal wees. Miskien wel ons sal so iets vertel nie, maar soos jy kan sien in ons integrasie artikel het ons spandeer baie van ons tyd om gebruikers te help met die ander mods en vBET.

So asseblief, kom terug wanneer vBulletin 4.1.7 sal wees op ons forum mier probeer om jou probleem op te reproduseer. Reg nou volgens ons kennis is dit vBET werk boete op vBulletin 4.1.7 op ons toets byvoorbeeld. Jy sal in staat wees om om dit persoonlik te kontroleer. So werk dit die manier waarop ons gebruikers dit nodig het - werk korrek. Ons sal regtig bly wees as jy vind fout in vBET en glimlag Ek sal hierdie draad skuif na die fout reporting artikel - want dit sal beteken dat ons vBET een meer tyd kan verbeter te gee ons gebruikers 'n groot gehalte. So jy is welkom hier om terug te gaan en wys ons die kwessie. Ons sal nie in staat wees om iets op te los sonder die moontlikheid om voort te plant. As dit gereproduseer kan word net op jou forum (niemand beweer dat hy het dieselfde probleem en het nooit voor iets soortgelyks gebeur), dan moet ons jou forum ons wat aan die gang is en is daar enige kwessie te vind.

techanalyst
12-10-11, 14:30
Gee my die inligting te verwyder en die verwydering van elke deel van hierdie ding, lêers kode alles sonder enige probleme veroorsaak op my huidige forum

Hou op om te vertel van die kliënt wat hulle wil hê, Im die kliënt en Ek vertel jou wat ek wil hê

Het ek nodig om te sit in 52 tale?

vBET
12-10-11, 15:22
Hi - asseblief punt waar ek vir jou gesê het wat jy wil - ek weet nie wat jy verwys en dit is reeds bevestig dat jy sinne sonder enige dekking, so ek wil u vra wat jy presies skryf oor. Op hierdie draad woorde "wil" en "kliënt" is net in jou laaste pos. Op die oomblik het ek weet nie wat jy skryf oor nie.

Te verwyder asseblief:
1. En verwyder deur die Admin CP
2. Verwyder vBET reëls. Htaccess indien sodanige is bygevoeg
3. Verwyder alle lêers opgelaai na FTP (dit is genoeg om te verwyder slegs lêers wat opgelaai is na / sluit / xml sal dit invloed op jou Admin CP menu selfs nadat uninstall, heel die res kan net bly)

techanalyst
12-10-11, 15:37
Jou woorde

En weer - jy hoef nie jou al plugins kode te verander. Dit was al vir jou gesê het verskeie kere - dus asseblief stop - jy nooit sulke inligting het, en dit is nie waar nie. Sp asseblief ophou skryf valse sinne.

Maar jy my vra die vBSEO-kode te manipuleer, wat is dit, ek doen nie ek het nie veranderinge aan die kode van 'n plugin te maak?

techanalyst
12-10-11, 15:37
Vertel my waar Im lieg as ek sê jy het vir my gesê om die kode te manipuleer en jy het my nie te vertel: P

techanalyst
12-10-11, 15:51
Ek sou graag hierdie werk te sien, maar julle man is die manier om te moeilik om te hanteer, dont Ek wil om te gaan met 'n maatskappy wat die houding wat jy het

Verwyder alles wat ek gevind het onder die zip en vermoor af al die sluit

Ek het alle rede en reg om 'n terugbetaling

1) As 'n kliënt youve beledig my niemand stop, ek het baie van die plugins wat nie veroorsaak dat my kwessies
2.) Vir my gesê om iets te doen, dan ontken en gesê dit?
3.) Net nie wil jy nou te hanteer, tydperk

Daar is wette wat die beskerming van kliënte van dinge soos hierdie Im vra, en ek het 'n reg om te vra, frustrasie is ook' n rede Buddy

vBET
12-10-11, 16:06
Jou woorde

En weer - jy hoef nie jou al plugins kode te verander. Dit was al vir jou gesê het verskeie kere - dus asseblief stop - jy nooit sulke inligting het, en dit is nie waar nie. Sp asseblief ophou skryf valse sinne.

Maar jy my vra die vBSEO-kode te manipuleer, wat is dit, ek doen nie ek het nie veranderinge aan die kode van 'n plugin te maak?

Jy het 20 plugins. Jy is gevra om kode te verander in 1. So ja jy is gevra vBSEO kode te verander. En ja - dit is NIE waar dat jy 'n kode in al jou plugins te verander - jy geskryf het vals verklaring.

vBET
12-10-11, 16:26
Vertel my waar Im lieg as ek sê jy het vir my gesê om die kode te manipuleer en jy het my nie te vertel: P

Geen probleem wat jy geskryf het:

Ek kan nie of ek maak al dié veranderings, ek ook kluis WIKI wat ek is nie gaan die kode verander, dis net irriterende, gebruik wanneer hulle bring 'n update uit Ill het om voort te gaan om dieselfde te doen, met 20 + plugins ons net cant sit en breek die werf te toets of dit werk of nie
Dan het ons vir julle gesê dat dit nie nodig is om die kode te verander in alle plugins en die meeste van die plugins vereis nie enige kode verander ONR enige ander integrasie nie. So jy reeds geweet het dat dit sal nie nodig wees om al die plugins te verander, jy geskryf het steeds valse verklaring (waarskynlik geraas te maak, want jy wou ADK refound withour enige rede):

om te vereis dat die kode te verander in 'n app wat werk, het ek nie moet nie die kode te manipuleer, Wat gebeur wanneer ek iemand wat opgradeer of aansoek doen om' n pleister dat sagteware? Ek het om terug te gaan en hierdie stappe doen, met al my huidige plugins Ek het nie nodig om enige van hierdie te doen.
Ons vir jou gesê het dat dit nie nodig om al die plugins te verander, maar het jy geskryf het weer en jy het dit in baie duister en vulgêre manier (dit is die rede waarom jou boodskap is verwyder):

Vir alle huidige proppe het ek NOG DIE KODE VAN ANDER proppe te manipuleer om hulle werk
So het ons dit - dit was nie skaars verwyder. En weet jy volkome wat jy so gedoen het moet asseblief nie probeer om te maak van enige val met smiley gesigte net omdat ons jou vulgêre boodskap verwyder. Ons het die inhoud daarvan (ek stuur dit in die PM aan jou sodat jy kan skryf dit weer in 'n normale manier - onthou ...).

Dit is julle wat stellings gemaak sonder enige dekking en probeer om te storm in 'n glas water gebruik om terugbetaling te dwing wanneer daar is nie 'n rede vir die terugbetaling. Stop asseblief. Alle toekomstige vals verklarings sal verwyder word - ons het nie tyd om te speel in die soek en steek. Ons is hier om kliënte te ondersteun - asseblief vertel wat jy nodig het nie meer hulp met hierdie kwessie? :)

techanalyst
12-10-11, 16:35
Geen probleem wat jy geskryf het:

Dan het ons vir julle gesê dat dit nie nodig is om die kode te verander in alle plugins en die meeste van die plugins vereis nie enige kode verander ONR enige ander integrasie nie. So jy reeds geweet het dat dit sal nie nodig wees om al die plugins te verander, jy geskryf het steeds valse verklaring (waarskynlik geraas te maak, want jy wou ADK refound withour enige rede):

Ons vir jou gesê het dat dit nie nodig om al die plugins te verander, maar het jy geskryf het weer en jy het dit in baie duister en vulgêre manier (dit is die rede waarom jou boodskap is verwyder):

So het ons dit - dit was nie skaars verwyder. En weet jy volkome wat jy so gedoen het moet asseblief nie probeer om te maak van enige val met smiley gesigte net omdat ons jou vulgêre boodskap verwyder. Ons het die inhoud daarvan (ek stuur dit in die PM aan jou sodat jy kan skryf dit weer in 'n normale manier - onthou ...).

Dit is julle wat stellings gemaak sonder enige dekking en probeer om te storm in 'n glas water gebruik om terugbetaling te dwing wanneer daar is nie 'n rede vir die terugbetaling. Stop asseblief. Alle toekomstige vals verklarings sal verwyder word - ons het nie tyd om te speel in die soek en steek. Ons is hier om kliënte te ondersteun - asseblief vertel wat jy nodig het nie meer hulp met hierdie kwessie? :)

Jou nie help om jou te beledig, tydperk

Ek wil 'n terugbetaling, dont wil jou sagteware, IS jou nie nuttig nie, irriterend' n kliënt ondersteun nie

Jy het ook gesê dit was die werk, behalwe: P Dit was een van die twee groot kwessies, die Reply with quote is meer belangrik vir my as die vertalings, sodat sy nie werk nie as sy 'n probleem veroorsaak, jy ontken die eenvoudige letterlike feite

1) Ten einde vir iets word beskou as werk, moet dit werk sonder interupting optrede van ander komponente - plugin oopte veroorsaak interuptions
2) Support - wat ek nodig het om voort te gaan om in staat te stel om weer die prop te toets en weer, die breek van die forums, beledigende, of 'n kliënt irriterend geen einde

Terugbetaling, jou nie help nie en i dont u hulp wil hê nie, net die lees van jou poste maak my wil my monitor 'n venster uit te gooi

Daar pad na baie pyn en lyding van hierdie werk te kry

vBET
12-10-11, 16:36
Ek sou graag hierdie werk te sien, maar julle man is die manier om te moeilik om te hanteer, dont Ek wil om te gaan met 'n maatskappy wat die houding wat jy het

Verwyder alles wat ek gevind het onder die zip en vermoor af al die sluit

Ek het alle rede en reg om 'n terugbetaling

1) As 'n kliënt youve beledig my niemand stop, ek het baie van die plugins wat nie veroorsaak dat my kwessies
2.) Vir my gesê om iets te doen, dan ontken en gesê dit?
3.) Net nie wil jy nou te hanteer, tydperk

Daar is wette wat die beskerming van kliënte van dinge soos hierdie Im vra, en ek het 'n reg om te vra, frustrasie is ook' n rede Buddy

Daar is geen rede vir die terugbetaling:
1.) Beledig? wat jy skryf oor? Jy ook betaal vir vBET lisensie - selfs die veronderstelling dat jy beledig is wat dit het te doen met vBET Lisensie? Ons het geen idee wat jy skryf oor.
2.) Het ook geen idee wat jy skryf oor. En weer wat dit het te doen met vBET lisensie?
. 3) Jy het nie aan - jy gekoop trui jy hoef nie te weer en weer kom in die winkel. Jy vBET Lisensie gekoop en jy betaal vir hierdie. Let asseblief daarop dat die ondersteuning is gratis - terugbetaling uit niks is niks. Jy het nie betaal vir ondersteuning. Selfs ook jy wil - dit is jou besluit om ons ondersteuning te weier. Wat is dit algemeen met vBET Lisensie?

Frustrasie is geen rede vir enige terugbetaling - ons reeds vir julle gesê dat dit ons taak is hier om te werk en jou help met vBET en ons is nie hier vir afrigting, werk met jou emosies of enige sielkundig. Vir probleme met jou emosies gaan asseblief na toepaslike mense. Ons is hier vir probleme met vBET. En ook weer - ondersteuning is gratis :) weier om ons ondersteuning gee jou geen reg om terug te betaal.

vBET
12-10-11, 16:46
Jou nie help om jou te beledig, tydperk

Ek wil 'n terugbetaling, dont wil jou sagteware, IS jou nie nuttig nie, irriterend' n kliënt ondersteun nie

Jy het ook gesê dit was die werk, behalwe: P Dit was een van die twee groot kwessies, die Reply with quote is meer belangrik vir my as die vertalings, sodat sy nie werk nie as sy 'n probleem veroorsaak, jy ontken die eenvoudige letterlike feite

1) Ten einde vir iets word beskou as werk, moet dit werk sonder interupting optrede van ander komponente - plugin oopte veroorsaak interuptions
2) Support - wat ek nodig het om voort te gaan om in staat te stel om weer die prop te toets en weer, die breek van die forums, beledigende, of 'n kliënt irriterend geen einde

Terugbetaling, jou nie help nie en i dont u hulp wil hê nie, net die lees van jou poste maak my wil my monitor 'n venster uit te gooi

Weer wil vertel presies waar ons is beledig jy? Onthou asseblief dat dit is jou boodskap wat verwyder is as gevolg van vulgarisms. Ons het reeds vir jou gesê het dat vals verklarings sal uit gewis word - as jy geen dekking vir jou stellings skryf asseblief nie dit of dit sal remover. Ons sal nie aanvaar nie meer boodskappe wat ons beledig totdat jy gee 'n presiese sin waar ons is beledig jy.

Niemand ontken enige feite. Feit is dat jy ons vertel wat jy het probleem met aanhalings. Feit is dat ons nog nooit gesien het dit op jou forum. Feit is dat ons bied jou ondersteun met dit van die begin af. Feit is dat ons nie in staat is om dit te reproduseer. Feit is dat dit nie bevestig dat dit is vBET kwessie of is die probleem bestaan by alle.

Neem asseblief kennis dat die ondersteuning is gratis en terugbetaling vir iets wat koste aan 0 is 0. Ook jy weier om ons ondersteuning. Ook jy nie het om voort te gaan in staat stel om afskakel plugin - jy kan ons toegang gee, kan jy werk aan die toets byvoorbeeld.

Feit is dat jy valse verklarings skryf en dit is reeds bewys. Jy wil die terugbetaling en jy skree ons vir die terugbetaling deur die gebruik van valse verklarings af te dwing. Ons sal nie toelaat dat meer. Bly by feite of skryf niks nie.

Het jy behoefte aan meer hulp met hierdie kwessie? :)

techanalyst
12-10-11, 16:46
Daar is geen rede vir die terugbetaling:
1.) Beledig? wat jy skryf oor? Jy ook betaal vir vBET lisensie - selfs die veronderstelling dat jy beledig is wat dit het te doen met vBET Lisensie? Ons het geen idee wat jy skryf oor.
2.) Het ook geen idee wat jy skryf oor. En weer wat dit het te doen met vBET lisensie?
. 3) Jy het nie aan - jy gekoop trui jy hoef nie te weer en weer kom in die winkel. Jy vBET Lisensie gekoop en jy betaal vir hierdie. Let asseblief daarop dat die ondersteuning is gratis - terugbetaling uit niks is niks. Jy het nie betaal vir ondersteuning. Selfs ook jy wil - dit is jou besluit om ons ondersteuning te weier. Wat is dit algemeen met vBET Lisensie?

Frustrasie is geen rede vir enige terugbetaling - ons reeds vir julle gesê dat dit ons taak is hier om te werk en jou help met vBET en ons is nie hier vir afrigting, werk met jou emosies of enige sielkundig. Vir probleme met jou emosies gaan asseblief na toepaslike mense. Ons is hier vir probleme met vBET. En ook weer - ondersteuning is gratis :) weier om ons ondersteuning gee jou geen reg om terug te betaal.

1.) Vra as ek selfs die instruksies te lees, vertel my jy het nie 'n stelling wanneer jy dit gedoen het
2) Ek kan nie gebruik vBET tydperk veroorsaak vir baie kwessies, waarom sou Ek wil iets wat veroorsaak dat meer probleem dan sou dit los te gebruik?
3.) Toe het my vertel hoe om 'n terugbetaling te kry op iets kan ek nie, watter deel dont jy hier kry ernstig? Jou skend Paypals terme van die diens, het jy 'n terugbetaling beleid

VBET nie is werk vir my tydperk waarom is dit jy dit nie kry hierdie, Im nie gaan my site meer te breek om dit uit te werk, moet ek wees om te koop 'n plugin te installeer en gaan, doen ek nodig het hoenders aan volgende sacrice om dit te kry werk

Beledig

Frustrasie is geen rede vir enige terugbetaling - ons reeds vir julle gesê dat dit ons taak is hier om te werk en jou help met vBET en ons is nie hier vir afrigting, werk met jou emosies of enige sielkundig. Vir probleme met jou emosies gaan asseblief na toepaslike mense. Ons is hier vir probleme met vBET. En ook weer - ondersteuning is gratis :) weier om ons ondersteuning gee jou geen reg om terug te betaal.

Ek wil terugbetaling omdat dit nie die geval werk, Im melding maak van my rede

Om te kry om dit te werk wat ek nodig het om 'n werk tans plugin te manipuleer, versoek om teruggave meer as geldig, ondersteuning beledig en help

Ek sal na PayPal, dis maklik, omdat die produk nie werk nie soos verwag, raai wat sy 'n reël in hul eie ooreenkoms

Weereens jou vra my om die forum te breek sodat jy kan speel

Geen aanhalings net daar is ander plugins wat nie werk nie, hoekom sal ek wil hê om deur te gaan met jou!!

techanalyst
12-10-11, 16:51
Niemand ontken enige feite. Feit is dat jy ons vertel wat jy het probleem met aanhalings. Feit is dat ons nog nooit gesien het dit op jou forum. Feit is dat ons bied jou ondersteun met dit van die begin af. Feit is dat ons nie in staat is om dit te reproduseer. Feit is dat dit nie bevestig dat dit is vBET kwessie of is die probleem bestaan by alle.

Ek afskakel vBET probleem gaan weg eenvoudig, wat anders moet ek wag en sien is gebreek man jy is dik soos 'n staal-balk

As ek 'n trui te koop en dit freys binne 30 dae, ek neem dit terug en hulle óf terugbetaling my of gee my iets anders sy eenvoudige, jy het niks om my, dat julle onkundig moet tydperk aan te bied

Vertel jy die probleem, nou wil jy toegang tot my forums admin paneel? Hoekom sou ek dit doen nie, jou besorgdheid is net vir jou self 'n plugin wat ek nie omgee as dit werk op' n vanielje site, is dit nie die geval op my werk, ek het dit gekoop met bedoelings en begrip sal dit nie, maar dit nie die geval

techanalyst
12-10-11, 16:52
Im weier om my forums, nie ondersteuning te breek: P die feite reguit

vBET
12-10-11, 17:00
. 1) Dit is belangrik om te maak duidelik nie integrasie is gepas, veral wanneer die gebruiker state dui daarop dat dit nie - dit is nie beledig nie dit is die vraag moontlike oorsake van probleme te verifieer. Ons het nie verklaring af te lê en dan vertel dat ons nie die stelling gemaak het.
2) Op die oomblik is jy net 'n kwessie wat nooit bevestig dit hoegenaamd bestaan of is dit vBET kwessie, omdat jy weier om dit te wys oopmaak. Vroeër jy het een probleem wat veroorsaak is deur verkeerde integrasie oop, so dit is nie veroorsaak deur vBET nie, maar deur 'n menslike fout / verkeerde opset. So waar is jou baie probleme? Ook asseblief lisensie-ooreenkoms te lees - foute is nie rede vir terugbetaling. Ons los foute as daardie bestaan. Op die oomblik is daar geen enige oop fout verslag.
. 3) Jy kan gebruik vBET - jy jouself bevestig dat dit werk.

vBET werk vir jou - jy het dit bevestig en ons personeel ook (my persoonlik). Jy kan maar vBET installeer en instel dit korrek en hardloop. Verkeerd opset / installasie is nie rede vir terugbetaling.

Niemand het jou ooit beledig. Stop dit.

vBET werk. Hierdie einste forum is 'n bewys en baie ander ons kliënte forums is 'n bewys. Jy moes net slegte installasie / konfigurasie en jy jouself bevestig dat nadat dit te doen toepaslik dit werk op jou forum. So waar is jou punt? vBET werk op jou forum - jy persoonlik het dit bevestig.

Natuurlik kan jy rapporteer dit niks sal verander nie. vBET werk, het jy geen rede vir terugbetaling nie en jy wil net ons wettige ooreenkoms te breek. Lees asseblief Lisensie-ooreenkoms. Alle vBET funksies word beskryf op hierdie forum en almal is waar.

Het jy behoefte aan meer hulp met hierdie kwessie? :)

techanalyst
12-10-11, 17:01
Die lisensie wat ek gekoop het behoort aan sagteware wat veroorsaak probleme vir ander plugins ek gebruik

Support - As ek gee jou toegang tot jou gaan vBSEO te manipuleer, dis nie 'n oplossing nie, en Ek is nie te aanvaar dat, vBSEO nul kwessies veroorsaak op my site

vBET
12-10-11, 17:02
Im weier om my forums, nie ondersteuning te breek: P die feite reguit

Jy was nog nooit gevra word om jou forum te breek. Let asseblief daarop dat jy net kan ons toelaat om jou te ondersteun deur die stuur van toegang tot inligting (ons vra dat jy dit reeds verskeie kere). Ook jy kan werk op toets gevalle.

Het jy behoefte aan meer hulp in hierdie kwessie? :)

techanalyst
12-10-11, 17:04
. 1) Dit is belangrik om te maak duidelik nie integrasie is gepas, veral wanneer die gebruiker state dui daarop dat dit nie - dit is nie beledig nie dit is die vraag moontlike oorsake van probleme te verifieer. Ons het nie verklaring af te lê en dan vertel dat ons nie die stelling gemaak het.
2) Op die oomblik is jy net 'n kwessie wat nooit bevestig dit hoegenaamd bestaan of is dit vBET kwessie, omdat jy weier om dit te wys oopmaak. Vroeër jy het een probleem wat veroorsaak is deur verkeerde integrasie oop, so dit is nie veroorsaak deur vBET nie, maar deur 'n menslike fout / verkeerde opset. So waar is jou baie probleme? Ook asseblief lisensie-ooreenkoms te lees - foute is nie rede vir terugbetaling. Ons los foute as daardie bestaan. Op die oomblik is daar geen enige oop fout verslag.
. 3) Jy kan gebruik vBET - jy jouself bevestig dat dit werk.

vBET werk vir jou - jy het dit bevestig en ons personeel ook (my persoonlik). Jy kan maar vBET installeer en instel dit korrek en hardloop. Verkeerd opset / installasie is nie rede vir terugbetaling.

Niemand het jou ooit beledig. Stop dit.

vBET werk. Hierdie einste forum is 'n bewys en baie ander ons kliënte forums is 'n bewys. Jy moes net slegte installasie / konfigurasie en jy jouself bevestig dat nadat dit te doen toepaslik dit werk op jou forum. So waar is jou punt? vBET werk op jou forum - jy persoonlik het dit bevestig.

Natuurlik kan jy rapporteer dit niks sal verander nie. vBET werk, het jy geen rede vir terugbetaling nie en jy wil net ons wettige ooreenkoms te breek. Lees asseblief Lisensie-ooreenkoms. Alle vBET funksies word beskryf op hierdie forum en almal is waar.

Het jy behoefte aan meer hulp met hierdie kwessie? :)

1.) Integrasie vs kode manipulasie, Ek is 'n ingenieur, kode manipulasie is nie integrasie feitelike bewoording "Kode Manipulasie" Sy vals advertensies op die mark dat as integrasie
2.) Nie die mens nie, ek het weer my htaccess skryf jou stelsel te kry om behoorlik te werk, en jou eie htaccess lêer het nie vir my werk nie waar ek die gebruik van inhoud
3) Een taal ******************** .. waar het ek sê dat meer as een gewerk het? Weer dis nie 'n enkele funksie uit van 52 gewerk, hows wat die werk, my God man

Jy het belediging jy het vir my gesê om 'n terapeut om basies te sien: P dis beledigende

Configuration vs manipulasie, dit veroorsaak ander plugins ophou werk, byvoorbeeld VBTube nie vertoon video's, vbnotifications was nie meer mooi klein oortjies hulle die bladsy van vullis kode word 1/3rd

Jou plugin veroorsaak dat dié kwessies

techanalyst
12-10-11, 17:06
Jy was nog nooit gevra word om jou forum te breek. Let asseblief daarop dat jy net kan ons toelaat om jou te ondersteun deur die stuur van toegang tot inligting (ons vra dat jy dit reeds verskeie kere). Ook jy kan werk op toets gevalle.

Het jy behoefte aan meer hulp in hierdie kwessie? :)


Enabling vBET sal veroorsaak DIE HELE FORUM die kwessies (vra my in staat te stel plugin = forum breek jou sê jy nie het vra my te her-in staat stel om dit?) Dis NIE 'n enkele geval, ek nie wil jy met toegang want ek weet youll manipuleer te hê KODE en i dont wil-kode gemanipuleer, manipulering van die kode beteken forum plugin opgraderings ens 'n nagmerrie geword

Sure Ek wil help sonder aangeskakel vBET op my forum, geen kode manipulasie dis hulp, manipuleer kode is nie help

vBET
12-10-11, 17:12
Ek afskakel vBET probleem gaan weg eenvoudig, wat anders moet ek wag en sien is gebreek man jy is dik soos 'n staal-balk

As ek 'n trui te koop en dit freys binne 30 dae, ek neem dit terug en hulle óf terugbetaling my of gee my iets anders sy eenvoudige, jy het niks om my, dat julle onkundig moet tydperk aan te bied

Vertel jy die probleem, nou wil jy toegang tot my forums admin paneel? Hoekom sou ek dit doen nie, jou besorgdheid is net vir jou self 'n plugin wat ek nie omgee as dit werk op' n vanielje site, is dit nie die geval op my werk, ek het dit gekoop met bedoelings en begrip sal dit nie, maar dit nie die geval

Jy is reeds ontdek valse sinne te skryf wat ons nodig het om te bevestig die kwessie bestaan nie. Ook dit kan konflik met ander plugin vBET ding nie.
Inval wet gee jou geen 30 dae beleid. Ek weet nie jou plaaslike wette, maar ek dink dat dit is winkel beleid om nie die wet nie, en selfs as dit is die wet wat jy gekoop lisensie in Pole en jy dit uitgevoer na jou land. vBET lisensie is in die Inval wetgewing - dit is duidelik in Licentieovereenkomst ingesluit. Ons bied u ondersteuning en werk vBET - jy weier om dit net en dit is jou besluit. Ons betaal nie as gevolg van die gebruiker besluit om steun te weier.

Lees asseblief Lisensie ooreenkoms - enige potensiële foute is 'n normale ding in enige sagteware-lewensiklus en dit is nie basis vir terugbetaling. Is daar ook nie bevestig het jy al 'n fout of probleem nie - dit is een van jou stellings en dit is reeds bevestig dat jy valse verklarings skryf. Sodat die eerste - selfs al is daar 'n fout - ons korrekte foute geen terugbetalings en jy eens vir wat in die Lisensie-ooreenkoms - jy sal vind sulke dele moontlik elke sagteware lisensie-ooreenkoms. En weier om ondersteuning te help met potensiële vBET kwessie / bug is nie rede vir terugbetaling.

Het jy behoefte aan meer help met jou probleem? :)

techanalyst
12-10-11, 17:15
Dis nie 'n valse sin, aanhalings werk met dit afgeskakel, die tweede het ek in staat stel om hulle te stop

Los dit beboet sonder manipuleer die kode van my forums of ander plugins hows wat

Dit is nie 'n fout, jou sagteware nie speel mooi met ander sagteware, met inagneming van ander sagteware = 95% van my forum jou een plugin is die minder waardevolle

techanalyst
12-10-11, 17:18
Ook dit kan konflik met ander plugin vBET ding nie.

Ok hulle werk met vBET af: PI dit in staat stel om hulle breek ************************************** ** I ontsper of te versper Photopost Pro, VBTube ens ens ens, aanhalings werk óf weg

vBET
12-10-11, 17:18
Die lisensie wat ek gekoop het behoort aan sagteware wat veroorsaak probleme vir ander plugins ek gebruik

Support - As ek gee jou toegang tot jou gaan vBSEO te manipuleer, dis nie 'n oplossing nie, en Ek is nie te aanvaar dat, vBSEO nul kwessies veroorsaak op my site

Dit is 'n oplossing - jy weier om dit net. Let asseblief daarop dat die standaard manier van ondersteunende amptelik uitgawe verslag aan vBulletin is eerste om te vra oor alle toegang. So dit is niks buitengewoon nie - dit is normaal in die handel. Jy weier om ondersteuning wat is die feit en dit is die rede vir 'n terugbetaling nie aan nie - dit is jou eie besluit. Neem asseblief ook kennis dat ons probeer om die eerste probleem op te reproduseer op ons toets riole. Ons kan nie voortplant nie die kwessie. Ook niemand anders het die kwessie. Ook is dit nie bevestig dat die saak werklik bestaan en ons moet dit in ag te neem, aangesien jy reeds vals verklarings op ons forum geskryf het.

techanalyst
12-10-11, 17:22
Manipuleer 'n derde deel LICNESE verkoop en in die Verenigde State van Amerika: P watter reg het om jou FIX die kode van 'n derde party te manipuleer

Waar is die ooreenkoms met vBSEO goedkeuring van die veranderinge wat jy maak?

Ok eenvoudige Ek gee jou die besonderhede, gaan ander plugins te skakel, jou ander plugins konfigurasies en kode te verander, dan blameer ander plugins

DBTech en vBulletin vBSEO admin logins, het nooit een keer het hulle 'n verandering aan 'n instelling op 'n ander plugin, ooit, ooit

Voorsien siek login, maar kan jy net verander na jou regmatige plugin nie enigiets anders, is dat aangenaam

Betekenis nie config veranderinge aan VBulleting, vBSEO of enige Draginbyte plugin

vBET
12-10-11, 17:24
Enabling vBET sal veroorsaak DIE HELE FORUM die kwessies (vra my in staat te stel plugin = forum breek jou sê jy nie het vra my te her-in staat stel om dit?) Dis NIE 'n enkele geval, ek nie wil jy met toegang want ek weet youll manipuleer te hê KODE en i dont wil-kode gemanipuleer, manipulering van die kode beteken forum plugin opgraderings ens 'n nagmerrie geword

Sure Ek wil help sonder aangeskakel vBET op my forum, geen kode manipulasie dis hulp, manipuleer kode is nie help

Daar is geen probleme nie. Ons is een potensiaal en nie skadelik (toelaat forum om te werk) kwessie bespreek. Niemand het ooit vir jou gesê het "gebreek jou forum". Dit is 'n valse verklaring. Maak nie saak wat die vergelykings wat jy gemaak sal word - jy sal nie jou woorde om uit te mond. Dit het nie gebeur nie - ons het nooit vertel dat jy jou forum te breek.

As jy wil help sonder enabled vBET op jou forum, dan:
1. Probeer asseblief om die probleem op te reproduseer, op ons forum wanneer ons werk aan 4.1.7
2. Maak jou eie toets omgewing - net duplikaat lêers en databasis, 'n instelling (forum URL) te verander en dit word gedoen.

Ons het reeds vir jou stand dié wenke.

techanalyst
12-10-11, 17:28
Jou vertrek uit die ander kwessies wat ek het

Photopost Pro probleme met vBET enabled, VBtube, VBnotificaitons, VBDownloads ophou werk

Het ek regtig nodig het om iemand gaan deur almal en manipuleer kode vBET werk te maak .... ernstig? Beantwoord dat hierdie plugins WERK, so lank as vBET is nie geaktiveer nie, so dis 20 - 30 plugins werk in vrede

vBET
12-10-11, 17:29
Ook dit kan konflik met ander plugin vBET ding nie.

Ok hulle werk met vBET af: PI dit in staat stel om hulle breek ************************************** ** I ontsper of te versper Photopost Pro, VBTube ens ens ens, aanhalings werk óf weg

Konflik te ontdek jy:
1. Maak die kwessie met 'n normale omgewing
2. Afskakel ander plugins - vBET in staat gestel om
3. Probeer om die probleem op te weer reproduseer nie - as dit nie gebeur dat die probleem word veroorsaak deur die konflik met 'n paar ander plugin

Let asseblief daarop dat op hierdie stadium moet ons bevestig die saak persoonlik bestaan. Jou stelling sal nie genoeg wees nie.

Het jy behoefte aan meer hulp in hierdie kwessie? :)

vBET
12-10-11, 17:31
Dis nie 'n valse sin, aanhalings werk met dit afgeskakel, die tweede het ek in staat stel om hulle te stop

Los dit beboet sonder manipuleer die kode van my forums of ander plugins hows wat

Dit is nie 'n fout, jou sagteware nie speel mooi met ander sagteware, met inagneming van ander sagteware = 95% van my forum jou een plugin is die minder waardevolle

Ons sal bly wees om dit op te los. Sal ons doen geen permanente kode veranderinge op alle sonder jou toestemming. Ons kan byvoeg logs wat net vir ons IP gegenereer word en slegs vir die tyd wat nodig is om ons te vind wat aangaan. PM toegang besonderhede :)

techanalyst
12-10-11, 17:31
Konflik te ontdek jy:
1. Maak die kwessie met 'n normale omgewing
2. Afskakel ander plugins - vBET in staat gestel om
3. Probeer om die probleem op te weer reproduseer nie - as dit nie gebeur dat die probleem word veroorsaak deur die konflik met 'n paar ander plugin

Ok so my forum sal wees om 'n pos alles wat jy met betrokke is jou plugin werk, my forum ander plugins swaarder as die belang van jou, dis nie 'n oplossing of oplossing weer

20 - 30 van proppe = werk
20/30 Plugins + vBET = Nie werk
VBET Op sigself - werk ********** ....

Kry die prentjie Voeg vBET dit breek, ek dont wil afsluit my forum en funksies vir jou een

'n fout dis nie dis produk fout genoem

techanalyst
12-10-11, 17:32
Ons sal bly wees om dit op te los. Sal ons doen geen permanente kode veranderinge op alle sonder jou toestemming. Ons kan byvoeg logs wat net vir ons IP gegenereer word en slegs vir die tyd wat nodig is om ons te vind wat aangaan. PM toegang besonderhede :)

GEEN kode verander tydperk (Temp of Perm) en geen config of opsie veranderinge op vBulletin, Dragon Byte, m vBSEO ens, geen kode verander, opsies, geen manipulasie en geen aanskakel van daardie plugins

vBET
12-10-11, 17:38
Manipuleer 'n derde deel LICNESE verkoop en in die Verenigde State van Amerika: P watter reg het om jou FIX die kode van 'n derde party te manipuleer

Waar is die ooreenkoms met vBSEO goedkeuring van die veranderinge wat jy maak?

Ok eenvoudige Ek gee jou die besonderhede, gaan ander plugins te skakel, jou ander plugins konfigurasies en kode te verander, dan blameer ander plugins

DBTech en vBulletin vBSEO admin logins, het nooit een keer het hulle 'n verandering aan 'n instelling op 'n ander plugin, ooit, ooit

Voorsien siek login, maar kan jy net verander na jou regmatige plugin nie enigiets anders, is dat aangenaam

Betekenis nie config veranderinge aan VBulleting, vBSEO of enige Draginbyte plugin

Ons het ook nooit enige veranderinge op jou forum :)

Ons kan doen geen permanente config veranderinge. As ons iets verdag is, kan ons gaan dit vir 'n kort rukkie (n paar sekondes) dit net om seker te maak as 'n potensiële probleem en dan is dit herstel terug. Ek sê nie ons sal dit doen - as jy wil, ons kan inlig / vra jy in sulke gevalle.
Nog sal ons eers kyk vBET dele.

vBET
12-10-11, 17:48
Jou vertrek uit die ander kwessies wat ek het

Photopost Pro probleme met vBET enabled, VBtube, VBnotificaitons, VBDownloads ophou werk

Het ek regtig nodig het om iemand gaan deur almal en manipuleer kode vBET werk te maak .... ernstig? Beantwoord dat hierdie plugins WERK, so lank as vBET is nie geaktiveer nie, so dis 20 - 30 plugins werk in vrede

Ons kan slegs bespreek kwessies wat beskryf. Maak asseblief 'n nuwe draad vir die nuwe uitgawe. Een draad = een kwessie. Op die oomblik het ons oopgemaak het een draad vir een kwessie wat verband hou met jou forum. Ook gee asseblief besonderhede wanneer open nuwe draad - URL's waar ons kan die saak sien. Jy is reeds verskeie kere daaroor. Geen oop draad vir uitreiking vir ons beteken nie 'n probleem nie. Hoe kan ons weet dat die probleem nog bestaan? Jy is reeds verskeie kere vertel een draad oop te maak per een kwessie. Jy moet net hierdie draad oopgemaak vir hierdie probleem.

Net asseblief oop nuwe draad vir 'n nuwe uitreiking.

vBET
12-10-11, 18:02
1.) Integrasie vs kode manipulasie, Ek is 'n ingenieur, kode manipulasie is nie integrasie feitelike bewoording "Kode Manipulasie" Sy vals advertensies op die mark dat as integrasie
2.) Nie die mens nie, ek het weer my htaccess skryf jou stelsel te kry om behoorlik te werk, en jou eie htaccess lêer het nie vir my werk nie waar ek die gebruik van inhoud
3) Een taal ******************** .. waar het ek sê dat meer as een gewerk het? Weer dis nie 'n enkele funksie uit van 52 gewerk, hows wat die werk, my God man

Jy het belediging jy het vir my gesê om 'n terapeut om basies te sien: P dis beledigende

Configuration vs manipulasie, dit veroorsaak ander plugins ophou werk, byvoorbeeld VBTube nie vertoon video's, vbnotifications was nie meer mooi klein oortjies hulle die bladsy van vullis kode word 1/3rd

Jou plugin veroorsaak dat dié kwessies

. 1) Dit is integrasie - dit integreer 2 produkte, so dit is integrasie. Daar is geen 'n valse advertensie. Let asseblief daarop dat ons dit as jy dink dit is.
2) Jy het ook jou te herskryf htaccess by die installering van vBSEO - so what? Wat is die punt hier?
. 3) Dit is nie een taal nie - almal werk. Een daarvan is 'n bewys dat dit werk. vBET bied gepas resultate van vertalings verskaffers. En jy is reeds in kennis gestel dat jy jou limiet bereik in vertaling verskaffers so vBET het geen resultate aan te bied, en dit is waarom jy nie kan sien nie vertaalde inhoud. Alle tale werk - wanneer jy jou perke weer beskikbaar sal jy sien dat 'n ander vertalings kom. Dit is uit vBET - jy is verantwoordelik toegang tot vertaling verskaffers resultate te verseker. As jy wil jou eie limiete te stel gebruik asseblief Google Vertaling API v2 - dit kan vir daardie. Jy is reeds ingelig oor. vBET werk goed hier en ondersteun alle tale.

Ons het nooit vir jou gesê het om terapeut te sien - dit is 'n valse verklaring. Jy sal nie vind nie oral ons vir jou gesê het om te gaan kyk terapeut - ons het dit vir julle gesê dat ons nie terapeute en ons is nie hier om te werk met jou emosies, net om jou te help met vBET. En dit is waar - ons is nie terapeut en ons is nie hier om te werk met jou emosies - ons is hier om te werk met vBET. Dus weer asseblief vashou aan die feite en laat jou emosies agter, want dit bring ons nie nader aan die oplossing.

Weereens asseblief open nuwe draad per elke uitgawe en gee besonderhede.

vBET
12-10-11, 18:03
Konflik te ontdek jy:
1. Maak die kwessie met 'n normale omgewing
2. Afskakel ander plugins - vBET in staat gestel om
3. Probeer om die probleem op te weer reproduseer nie - as dit nie gebeur dat die probleem word veroorsaak deur die konflik met 'n paar ander plugin

Ok so my forum sal wees om 'n pos alles wat jy met betrokke is jou plugin werk, my forum ander plugins swaarder as die belang van jou, dis nie 'n oplossing of oplossing weer

20 - 30 van proppe = werk
20/30 Plugins + vBET = Nie werk
VBET Op sigself - werk ********** ....

Kry die prentjie Voeg vBET dit breek, ek dont wil afsluit my forum en funksies vir jou een

'n fout dis nie dis produk fout genoem

Jy is reeds gesê dat jy dit vir ons kan laat of gebruik toets forum. Ook jy was al vertel hoe om konflik te kontroleer.

vBET
12-10-11, 18:04
GEEN kode verander tydperk (Temp of Perm) en geen config of opsie veranderinge op vBulletin, Dragon Byte, m vBSEO ens, geen kode verander, opsies, geen manipulasie en geen aanskakel van daardie plugins

OK - asseblief PM toegang besonderhede. Ons sal sien wat ons kan vind.

techanalyst
12-10-11, 18:45
So die verwydering van my poste nou

techanalyst
12-10-11, 20:06
Gee, verlore tyd en my geld

fyi hulle het aanbod om te help, maar die risiko van opsies en kode manipulasies ek het om te daal

vBET
12-10-11, 20:22
So die verwydering van my poste nou

Hoekom verbaas - jy is vertel dat ons sal nie langer duld dat enige vals verklarings. Ons sal nie langer ons tyd verloor op valse sinne te beantwoord. Ons amptelik geskryf het dit aan julle op hierdie einste draad. Jy hoef nie volke aandag te sit op hierdie - ons reeds geskryf het dit in 'n amptelike verklaring. Wat ook buite skakels is net spam - dit is nie met betrekking tot hierdie draad. Jy is vry om skakels na jou bladsye met kwessies wat nie aan verskeie eksterne dienste in te sluit.

vBET
12-10-11, 20:25
Gee, verlore tyd en my geld

fyi hulle het aanbod om te help, maar die risiko van opsies en kode manipulasies ek het om te daal

Dit is jou besluit om nie te gebruik vBET. Ons bied u ondersteun te maak vBET ten volle funksionele :) en die stelling is oop so lank as wat jy is ons kliënte :)

FYI Ek het geen idee wie is hulle en hoe dit hierdie kommentaar oor.

Het jy hulp nodig het met hierdie probleem?

techanalyst
12-10-11, 20:51
Hulle = Jy

Jy het bied ondersteuning, maar Ek kan nie risiko-kode manipulasie [* SPAM verwyder *]

Hierdie stelling is eerlik, en sy uit die oogpunt van my die kliënt, ek wil nie-kode veranderinge wat die risiko ooreenkomste op 'n ander verandering, dit kan nie aangevoer word.

Ek is nie beledig jou produk, ek wil iets soos hierdie, maar dit is tans nie gaan om goed te meng met ons forums. Nie blameer sagteware: P

[* SPAM verwyder *]

vBET
12-10-11, 22:14
Hulle = Jy

Jy het bied ondersteuning, maar Ek kan nie risiko-kode manipulasie [* SPAM verwyder *]

Hierdie stelling is eerlik, en sy uit die oogpunt van my die kliënt, ek wil nie-kode veranderinge wat die risiko ooreenkomste op 'n ander verandering, dit kan nie aangevoer word.

Ek is nie beledig jou produk, ek wil iets soos hierdie, maar dit is tans nie gaan om goed te meng met ons forums. Nie blameer sagteware: P

[* SPAM verwyder *]

Jy het reeds inligting dat daar geen verandering sal wees so wat jy praat? Jy weier eenvoudig om te gee ons toegang tot jou forum, want jy is op soek na om verskoning te vra vir die terugbetaling wat jy gedoen het van die begin af waar jy probleem met die verkeerde opset gehad het en jy nie hou van die manier van integrasie met vBSEO.

Soos geskryf het voordat ons onnodige gesprek te sny - dit bring ons nêrens en dit is om die draai. Alle boodskappe nie relevant tot die saak en ook herhaal word beskou as spam en verwyder. Let asseblief daarop dat die beskrywing van verdunt uit van die onderwerp word beskou as spam. Let asseblief daarop dat die herhaling van boodskappe word beskou as spam. Ons is nie hier om jou samewerking met ander mense te bespreek - dit is nie relevant tot die onderwerp. Ons is ook nie hier om te weer en weer herhaal dieselfde dinge, want jy wil om jou boodskappe te spam en dit herhaal.

Sê asseblief vir doen jy enige hulp nodig het met die probleem? As geen hulp vra dan onderwerp is gesluit - dit is nie jou private SPAM area. Ons sal bly hoor bykomende uitgawe besonderhede en jou help, maar dit wat jy nie belangstel in die ondersteuning wat dan Onderwerp gesluit. Het jy behoefte aan meer ondersteuning hier? Hoe kan ons u help?

PS.
Onderwerp gesluit - in plaas van die antwoord het ons vorige boodskap verander - dit is nie speel en soek spel. Ons is hier kwessie te bespreek, wat ek verstaan dat jy nie meer doen nie - so as die probleem nie bestaan nie dan is dit opgelos. Jy kies jou eie oplossing. Ons wil graag om jou te help met 'n beter oplossing, maar ons respekteer jou besluit.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1