PDA

View Full Version: Opgelos Vbulleting 4,7 + VBSEO 3,6



techanalyst
10-10-11, 18:57
Lyk asof daar is 'n groot break hier, en die veranderinge versoek breek URL's gered in Google, in elk geval om hierdie

r.dziadusz
10-10-11, 19:48
Watter soort break urls, wys my asseblief een van hulle?
Ek sal probeer om hierdie probleem op te reproduseer in ons toets forum.

techanalyst
10-10-11, 21:05
Ek verander na VBSEO_URI, nie werk nie, ens

basies as dit probeer om te verander of voeg enige iets tot die einde van die URL dit nie meer werk nie

techanalyst
10-10-11, 21:08
letterlik Ek kan nie gebruik van hierdie plugin basies: P

Dit is 'n ongelooflike idee, en id liefde te maak dit werk, maar die tweede i in staat stel om die hele werf gaan na 500s (interne foute)

r.dziadusz
10-10-11, 21:57
ok stel jou opsies korrek, ook het jy uit die oplaai-eens gids oplaai
vBET-vertaling-opsies

techanalyst
10-10-11, 23:30
Dit is 'n gids onder www wortel forum

techanalyst
11-10-11, 00:10
die gids is onder forum wortel

vBET
11-10-11, 01:08
Hi.

- Maak seker dat jy die installering korrek is.
- Maak ook seker dat jy vBSEO integrasie korrek is.
- Maak ook seker dat jou htaccess veranderinge korrek was (as jy nie seker is stuur vir ons hele htaccess lêer en ons sal check dit.)..
- Ook Radek stuur jy die vraag wat jy nie beantwoord het nie - het jy lêers oplaai van uplad-keer Gids?

Jy sal die hele beskrywing vind in README.html van vBET pakket.

Ook Radek sal installeer môre vBulletin 4.1.7 eerste op ons toets forum en as alles sal dan werk op 'n ware forum. As ons enige probleme met vBulletin 4.1.7 sal ons laat weet en ons sal onmiddellik werk daarvan. Op die oomblik lyk dit of jy het iets verkeerd in die installasie, of opset of vBSEO integrasie. Ons sal jou help om te maak dit werk :) Eerste maak asseblief seker dat jou installasie en integrasie korrek was.

As jy seker is dat jy alles korrek is, dan moet jy PM toegang besonderhede te Admin CP, FTP en vBSEO CP vir my of r.diadusz (Radek sal vroeër môre) of stand. Ons sal kyk na die plek wat aangaan :)

techanalyst
11-10-11, 02:34
Im minder en minder gemaklik met whats nodig met hierdie mod as ek die volg gebruik:

1.) Alle Dragon Byte Tech proppe, almal geïnstalleer en almal hardloop
2.) WikiVault
3.) VBSEO

Ek vereis ook spesifieke her-skryf, want ek gebruik Akamai as my CDN

Ek eerlik wil nie alles doen nie meer verander nie, ek wil nie hê om my Cached skakels in Google te verander, ek wil nie hê om te skryf om weer al my mods te maak hulle hier man werk.

Kan ons net uit hanteer 'n terugbetaling en gedoen word?

techanalyst
11-10-11, 02:34
Ek antwoord nie, die gids met die data is onder forum roete, eintlik het ek geantwoord dat die twee keer

vBET
11-10-11, 11:38
Im minder en minder gemaklik met whats nodig met hierdie mod as ek die volg gebruik:

1.) Alle Dragon Byte Tech proppe, almal geïnstalleer en almal hardloop
2.) WikiVault
3.) VBSEO

Ek vereis ook spesifieke her-skryf, want ek gebruik Akamai as my CDN

Ek eerlik wil nie alles doen nie meer verander nie, ek wil nie hê om my Cached skakels in Google te verander, ek wil nie hê om te skryf om weer al my mods te maak hulle hier man werk.

Kan ons net uit hanteer 'n terugbetaling en gedoen word?

Hi.

Jy het alles te verander nie - dit is presies bepaal dat tydens die integrasie van vBSEO jy het 2 vBSEO lêers te verander. Al die ander bly onaangeraak. Sê asseblief vir wat deel van hierdie integrasie wat jy nie verstaan nie.
Jy hoef nie jou reeds geïndekseer skakels te verander deur Google - hoekom dink jy doen jy?
Jy hoef nie weer skryf al jou mods werk te vBET. vBSEO is net plugin wat jy hoef te integreer as jy dit gebruik. Sitemap kragopwekker integrasie is nie nodig nie - dit sal in elk geval werk. Geen ander plugins vereis lêer veranderinge en die meeste plugins nodig het nie op alle geïntegreer word (slegs diegene wat vBulletin argitektuur breek en dit nie gebruik nie global_complete haak). En selfs vir hake wat breek vBulletin argitektuur wat jy hoef nie te integreer as jy nie wil nie - jy kan dit ignoreer in vBET opsies.

Sê asseblief vir wat jy nie verstaan nie in integrasie? - Ons sal jou help :) Op die oomblik is die lees van jou kommentaar Ek het die indruk dat jy selfs het integrasie instruksies lees nie.

Daar is nie 'n rede vir terugbetaling en ons kan nie net terug te gee omdat gebruiker beweer hy het probleem wat ons nog nooit gesien nie. Hierdie manier elke sagteware seerower kan koop, vertel dat hy 'n probleem wat hy nie sal toon en nie toelaat vir die ondersteuning, eis vir terugbetaling en gebruik om die produk in elk geval op 'n ander forum. Dit is hoekom ons nie kan terugbetaal nie, veral wat die meeste waarskynlik jy nie n probleem met vBET net met jou installasie / integrasie. Selfs ook in die geval van fout, vBET span reggemaak foute.

Beantwoord asseblief alle vrae gegee en as jy dink jy het alles in orde en is nog steeds nie werk nie, PM asseblief toegang besonderhede (Admin CP, FTP, vBSEO CP), so sal ons in staat wees om dit te sien en help om jou :)

vBET
11-10-11, 11:40
Ek antwoord nie, die gids met die data is onder forum roete, eintlik het ek geantwoord dat die twee keer

Jammer dit was sonder aanhaling en ek was nie seker waaroor dit gaan - vrae, of die hele installasie, of 'n forum gids of wat. Dankie vir 'n verduideliking - sien my vorige post.

techanalyst
11-10-11, 12:30
Ek getoets het een van die die instruksies het veranderings, wanneer ek het dat die skakels op die webwerf verander, selfs vir die standaard-Engelse, ek my skakels vir Engels nie wil tydperk te verander, het ek gevolg die instruksies, maar ek kan nie of sal ek maak al daardie verander, het ek ook gebruik van die kluis WIKI wat ek nie gaan om die kode te verander, dis net irriterende, wanneer hulle bring 'n update uit Ill het om voort te gaan om dieselfde te doen, met 20 + plugins ons kan nie net sit en breek die site te toets as dit werk of nie, tydperk.

Beskuldig van 'n kliënt van "lees nie instruksies"? Ja, ek het, ek het vier uur, in staat gestel om alles te 'n T, opgemerk links van Google opgehou werk, moet' n plugin nie moet ruïneer die werf, en ek kan nie gebruik 301S, want ek gebruik Akamai vir my CDN so her-skryf word om spesifieke

techanalyst
11-10-11, 12:32
Daar is geen FTP, sy 'n dedicated server net poort 80 oop te maak vir, ek ftp van' n toegewyde FTP-bediener

Im net nie beweer, ek dont wil my site te manipuleer tot op die punt dat die skakels van 'n Google Search ophou werk, ek glo dat sy' n redelik geldige rede

techanalyst
11-10-11, 13:07
weer in staat gestel om klik op 'n taal en kyk wat dit doen nie

techanalyst
11-10-11, 13:14
vbnotifications bokse regtig opgemors asook

techanalyst
11-10-11, 13:42
Tsjeggies werke, net bly in Engels formaat al

vBET
11-10-11, 14:05
Ek getoets het een van die veranderinge wat die instruksies het, toe ek dit gedoen het dat die skakels op die webwerf verander, selfs al vir 'n standaard Engelse, dont Ek wil my skakels vir Engels tydperk te verander

Jy kan nie net een verandering en verwag dat dit gepas sal werk. Jy moet doen hele integrasie jy moet braak ALLE integrasie stappe - nie net een. Stuur vir ons asseblief die URL wat na die integrasie en toegang besonderhede verander, sodat ons kan kyk wat daar aangaan.


Ek het die instruksies gevolg, maar ek kan nie, of sal ek al die veranderinge

Net voor jy skryf dat jy het net een integrasie stap. Hier in een sin wat jy skryf dat jy dit alles is en dat jy dit nie maak nie al nie. So, hoe is dit regtig? Het jy die integrasie met vBSEO of nie? Ook wat jy tot stilstand kom om dit te doen nie - jy skryf dat jy nie veranderinge kan maak - kyk het jy toepaslike voorregte lêers wat jy wil verander. As dit is nie voorregte ding beskryf asseblief waarom jy nie die veranderinge kan doen nie - wat jy tot stilstand kom in die gang?


Ek gebruik ook kluis WIKI wat ek nie gaan om die kode te verander, dis net irriterende, wanneer hulle bring 'n update uit

Eerste verandering in kluis Viki is nodig vir die integrasie in slegs een spesiale geval - as jy nie daar inpas nie, sal jy nie enige kluis Viki lêers te verander. Ook al het jy nie het om dit te doen nie - jy kan net ignoreer kluis Viki in vBET. Neem asseblief kennis dat hierdie mod vereis dat enige integrasie omdat kluis Viki breek vBulletin argitektuur - so Please alle kla by die span wat ontwikkel kluis Viki.
Tweede - wat irriterende is en wat nie is 'n persoonlike ding. Sondag kan irriterende vir jou wees as jy so besluit. Neem asseblief kennis dat ons rol hier is om jou te ondersteun in vBET, is ons nie hier om enige afrigting, persoonlike veranderinge of psigoterapie. Ons is nie hier om te werk met jou emosies - moet asseblief fokus op vBET kwessies in sodat ons jou kan help. Ek verstaan dat dit vir jou dit is irriterende - nou laat asseblief fokus op uitreiking. Bladsye vir vertaling in vBET te ignoreer asseblief gebruik opsie Admin CP -> vBET -> Vertaling Options -> Ignoreer URL's. Jy sal vind daar beskrywing van hoe om dit te gebruik. As jy besluit om te integreer met Viki kluis dan braak asseblief die instruksies: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-integration-other-plugins/1923-vaultwiki-integration.html Neem asseblief kennis dat die instruksies is die publiek beskikbaar sodat jy het al die inligting wat beskikbaar is nie.


Siek het om voort te gaan om dieselfde te doen, met 20 + plugins ons kan nie net sit en breek die site te toets of dit werk of nie, tydperk.

Wat doen jy die bedrading oor? Wys asseblief presies plugins wat jy dink sal-kode veranderinge vereis en waarom dink jy dat dit nodig sal wees. Jy is reeds in kennis gestel dat slegs integrasie wat verpligtend is vir vBSEO indien dit gebruik word. Vir die meeste mods daar is geen vereiste om enige integrasie op alle. Slegs diegene mods wat breek vBulletin argitektuur kan vereis integrasie (please kla by mods skrywers oor verkeerde oplossings) en dit is ook nie verpligtend nie - jy kan net voeg dit geïgnoreer bladsye vBET. So wys asseblief presies watter mods maak jy 'n probleem met vBET. Ook asseblief daarop let dat jy kan werk op toets byvoorbeeld so jou regte forum is ongedeerd vir die tyd van jou toetse.


Beskuldig van 'n kliënt van "lees nie instruksies"? Ja, ek het, ek het vier uur, in staat gestel om alles te 'n T, opgemerk links van Google opgehou werk, moet' n plugin nie moet ruïneer die werf, en ek kan nie gebruik 301S, want ek gebruik Akamai vir my CDN so her-skryf word om spesifieke

Let asseblief daarop dat jy is wat nie beskuldig word oor enigiets. Jy is gevra om dit weer te keur, ook jy het my indruk gekry op grond van jou stellings - soos net voor jy geskryf het weer oor 'n geheimsinnige 20 mods waar jy sal moet mal veranderinge, wanneer jy reeds in kennis gestel dat dit sal waarskynlik nie nodig wees om Vir die meeste van die mense as aan enige. Dit is duidelik beskryf:

Installering van vBET is maklik Nog integrasie met ander plugins kan lastig wees. Dit is omdat elke mod is werk in ander manier en met behulp van ander hake. Maar eerste van alles:
Jy het nie vBET te integreer met al jou ander mods. Die meeste mods is werk goed met vBET sonder enige verdere stappe.
Dit is hier beskikbaar: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-integration-other-plugins/486-vbet-integration-instructions.html
En ek het nog steeds die indruk dat jy nie lees integrasie instruksies, omdat jy herhaal weer oor die verandering van die kode in al jou mods wat nie sal gebeur nie.
Neem asseblief my verskoning as dit jou geraak - tog is dit my indruk en ek is selfs nou nie seker dat jy regtig dit gelees het, miskien het ons stand het iets anders in ons gedagtes wanneer jy skryf oor integrasie instruksies.
Ons moet bevestiging dat alles behoorlik gedoen (wat ek is nie seker nie, want jy het geskryf dat jy het net een stap, dan is alles en in dieselfde sin dat jy nie kan doen dit alles ...) voordat ons na gebruiker bediener. So bevestig asseblief dat jy gemaak hele vBSEO integrasie. Gee ook die presiese inligting oor jou probleem met veranderde URL (presiese URL voor, na en toegang besonderhede in sodat ons die veranderinge kan kyk).

vBET
11-10-11, 14:06
Daar is geen FTP, sy 'n dedicated server net poort 80 oop te maak vir, ek ftp van' n toegewyde FTP-bediener

Im net nie beweer, ek dont wil my site te manipuleer tot op die punt dat die skakels van 'n Google Search ophou werk, ek glo dat sy' n redelik geldige rede

So asseblief PM toegang besonderhede jou lêerstelsel. Jy het om op te laai vBET lêers of ander manier - ek neem aan jy het 'n paar leser kliënt om dit te doen.

As alles reg is gedoen moet word, dan is nie een van jou bestaande skakels sal ophou werk.

vBET
11-10-11, 14:14
weer in staat gestel om klik op 'n taal en kyk wat dit doen nie

Please:
1. Beskryf jou kwessies. Geen raai as jy wil ons u om vinnig te help, dan is jou probleem te beskryf.
2. Hou een draad per een probleem. As dit is iets anders wat nie werk nie URL's, dan moet jy oop nuwe draad daarvoor. Ons sal nie in staat is om dit te bestuur of jy help as verskeie kwessies sal verdeel word in 'n draad sal ons almal in hierdie verlore. Hou asseblief een probleem per een draad
3. Neem asseblief kennis dat dit raadsaam SEO skakels in plaas van taal = skakels te gebruik

vBET
11-10-11, 14:15
vbnotifications bokse regtig opgemors asook

Let asseblief oop nuwe draad vir 'n nuwe uitreiking en beskryf presies die probleem (stuur presiese URL waar ons dit kan sien, indien dit vereis rekening dan PM ons toegang rekening te toets).

techanalyst
11-10-11, 14:18
Dit is 'n dedicated server, is daar geen browser metode van upload, ek ssh plaaslik en dan die boks FTP my ftp-bediener

vBET
11-10-11, 14:20
Tsjeggies werke, net bly in Engels formaat al

Open nuwe draad vir 'n nuwe probleem. Kort hier - kontroleer asseblief jou verskaffers beskikbaarheid (Admin CP -> vBET -> Vertaling Verskaffers Beskikbaarheid). Verskaffers stel perke en as vertaling verskaffer weier om vir jou vertaling te stuur dan vBET het geen vertaling te vertoon en uitstallings oorspronklike teks. Neem asseblief kennis dat vBET caches vertalings so wanneer al die kas sal dit vertoon word, selfs wanneer jou limiet is bereik en verskaffer nie nuwe vertalings stuur nie (let wel dat die grense van tyd tot tyd nie permanent). Ook asseblief daarop let dat vBET gereeld te monitor nie verskaffer weer beskikbaar :) Ook asseblief daarop let dat wanneer jy gebruik Google v2 API kan jy jou eie perke.
As jy meer hulp nodig het met hierdie probleem asseblief oop nuwe draad vir dit en ons sal jy meer inligting gee - hier is nie plek vir dit nie, want hierdie draad is oor die gebroke skakels.

techanalyst
11-10-11, 14:30
Jy kan nie net een verandering en verwag dat dit gepas sal werk. Jy moet doen hele integrasie jy moet braak ALLE integrasie stappe - nie net een. Stuur vir ons asseblief die URL wat na die integrasie en toegang besonderhede verander, sodat ons kan kyk wat daar aangaan.



Net voor jy skryf dat jy het net een integrasie stap. Hier in een sin wat jy skryf dat jy dit alles is en dat jy dit nie maak nie al nie. So, hoe is dit regtig? Het jy die integrasie met vBSEO of nie? Ook wat jy tot stilstand kom om dit te doen nie - jy skryf dat jy nie veranderinge kan maak - kyk het jy toepaslike voorregte lêers wat jy wil verander. As dit is nie voorregte ding beskryf asseblief waarom jy nie die veranderinge kan doen nie - wat jy tot stilstand kom in die gang?



Eerste verandering in kluis Viki is nodig vir die integrasie in slegs een spesiale geval - as jy nie daar inpas nie, sal jy nie enige kluis Viki lêers te verander. Ook al het jy nie het om dit te doen nie - jy kan net ignoreer kluis Viki in vBET. Neem asseblief kennis dat hierdie mod vereis dat enige integrasie omdat kluis Viki breek vBulletin argitektuur - so Please alle kla by die span wat ontwikkel kluis Viki.
Tweede - wat irriterende is en wat nie is 'n persoonlike ding. Sondag kan irriterende vir jou wees as jy so besluit. Neem asseblief kennis dat ons rol hier is om jou te ondersteun in vBET, is ons nie hier om enige afrigting, persoonlike veranderinge of psigoterapie. Ons is nie hier om te werk met jou emosies - moet asseblief fokus op vBET kwessies in sodat ons jou kan help. Ek verstaan dat dit vir jou dit is irriterende - nou laat asseblief fokus op uitreiking. Bladsye vir vertaling in vBET te ignoreer asseblief gebruik opsie Admin CP -> vBET -> Vertaling Options -> Ignoreer URL's. Jy sal vind daar beskrywing van hoe om dit te gebruik. As jy besluit om te integreer met Viki kluis dan braak asseblief die instruksies: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-integration-other-plugins/1923-vaultwiki-integration.html Neem asseblief kennis dat die instruksies is die publiek beskikbaar sodat jy het al die inligting wat beskikbaar is nie.



Wat doen jy die bedrading oor? Wys asseblief presies plugins wat jy dink sal-kode veranderinge vereis en waarom dink jy dat dit nodig sal wees. Jy is reeds in kennis gestel dat slegs integrasie wat verpligtend is vir vBSEO indien dit gebruik word. Vir die meeste mods daar is geen vereiste om enige integrasie op alle. Slegs diegene mods wat breek vBulletin argitektuur kan vereis integrasie (please kla by mods skrywers oor verkeerde oplossings) en dit is ook nie verpligtend nie - jy kan net voeg dit geïgnoreer bladsye vBET. So wys asseblief presies watter mods maak jy 'n probleem met vBET. Ook asseblief daarop let dat jy kan werk op toets byvoorbeeld so jou regte forum is ongedeerd vir die tyd van jou toetse.



Let asseblief daarop dat jy is wat nie beskuldig word oor enigiets. Jy is gevra om dit weer te keur, ook jy het my indruk gekry op grond van jou stellings - soos net voor jy geskryf het weer oor 'n geheimsinnige 20 mods waar jy sal moet mal veranderinge, wanneer jy reeds in kennis gestel dat dit sal waarskynlik nie nodig wees om Vir die meeste van die mense as aan enige. Dit is duidelik beskryf:

Dit is hier beskikbaar: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-integration-other-plugins/486-vbet-integration-instructions.html
En ek het nog steeds die indruk dat jy nie lees integrasie instruksies, omdat jy herhaal weer oor die verandering van die kode in al jou mods wat nie sal gebeur nie.
Neem asseblief my verskoning as dit jou geraak - tog is dit my indruk en ek is selfs nou nie seker dat jy regtig dit gelees het, miskien het ons stand het iets anders in ons gedagtes wanneer jy skryf oor integrasie instruksies.
Ons moet bevestiging dat alles behoorlik gedoen (wat ek is nie seker nie, want jy het geskryf dat jy het net een stap, dan is alles en in dieselfde sin dat jy nie kan doen dit alles ...) voordat ons na gebruiker bediener. So bevestig asseblief dat jy gemaak hele vBSEO integrasie. Gee ook die presiese inligting oor jou probleem met veranderde URL (presiese URL voor, na en toegang besonderhede in sodat ons die veranderinge kan kyk).

URL's

PC Gaming | PC Gamers & stoom Gaming (http://forums.techieanalyst.net/forum.php) - vir Engels, bly nou dieselfde as om te breek nie links, as ek nie kan gebruik om die 301 aansture te danke aan CDN CNAME konflikte
PC hry | Voedselhulp haar na 'n PC herní stoom (Česky) (http://forums.techieanalyst.net/cs/forum.php) - blyk te werk, vbnotification toon 'n klomp van die vreemde-kode
PC Gaming | PC Gamers & stoom Gaming (Grieks) (http://forums.techieanalyst.net/el/forum.php) - Bly Engels

VBSEO verander - Sommige stappe konflik met spesifieke instellings op my Mod Re-skryf, Ek is nie die vervanging van vBSEO kode, vBSEO werke nie volkome OTM, im nie die verandering van hul kode, tydperk, nie vir my sin maak om te vereis kode te verander in 'n app wat werk, moet ek nie het nie om die kode te manipuleer, wat gebeur wanneer ek iemand te gradeer of toepassing van 'n pleister op daardie sagteware? Ek het om terug te gaan en hierdie stappe, met al my huidige plugins Ek het geen behoefte om enige van hierdie te doen.

WikiVault - het nog nooit veroorsaak dat ek 'n probleem

norku
11-10-11, 14:46
Die vBSEO kode veranderinge is noodsaaklik. Sonder hulle, en daar is net twee van hulle (en 'n paar veranderinge aan instellings in jou vBSEO CP), sal vBET nie werk soos bedoel. Ek het ongeveer vyftien mods wat op een van my forums en ek het nooit 'n probleem met enige van hulle het gedurende die tyd was ek met behulp van vBET. Solank as wat jy volg die instruksies tot op die letter dinge sal werk.

techanalyst
11-10-11, 14:49
So om hierdie werk te maak Ek het vBSEO kode te manipuleer: P wat aan my maak nie sin nie, toe ek opgradeer of spuit 'n vBSEO lap siek om terug te gaan en maak weer die veranderinge, dit is 'n scenario im werk om te verhoed dat soos 'n plaag

techanalyst
11-10-11, 17:06
Ok .... Antwoord met aanhalings is gebreek totdat ek gestremdes hierdie plugin: P

vBET
11-10-11, 20:14
URL's

PC Gaming | PC Gamers & stoom Gaming (http://forums.techieanalyst.net/forum.php) - vir Engels, bly nou dieselfde as om te breek nie links, as ek nie kan gebruik om die 301 aansture te danke aan CDN CNAME konflikte
PC hry | Voedselhulp haar na 'n PC herní stoom (Česky) (http://forums.techieanalyst.net/cs/forum.php) - blyk te werk, vbnotification toon 'n klomp van die vreemde-kode
PC Gaming | PC Gamers & stoom Gaming (Grieks) (http://forums.techieanalyst.net/el/forum.php) - Bly Engels

VBSEO verander - Sommige stappe konflik met spesifieke instellings op my Mod Re-skryf, Ek is nie die vervanging van vBSEO kode, vBSEO werke nie volkome OTM, im nie die verandering van hul kode, tydperk, nie vir my sin maak om te vereis kode te verander in 'n app wat werk, moet ek nie het nie om die kode te manipuleer, wat gebeur wanneer ek iemand te gradeer of toepassing van 'n pleister op daardie sagteware? Ek het om terug te gaan en hierdie stappe, met al my huidige plugins Ek het geen behoefte om enige van hierdie te doen.

WikiVault - het nog nooit veroorsaak dat ek 'n probleem

Hi Ek het reeds gevra dat jy nuwe draad oop te maak vir elke kwessie. Dit is slegs sowat gebroke skakels en ander kwessies sal nie hier bespreek word nie. Ons is nie in staat om verskeie gesprekke op een plek te hê. 1 probleem = een draad. Let asseblief oop nuwe draad vir nie vertaal bladsye wat vertaal moet word (Ek het reeds geantwoord het jy binnekort as jy meer nodig asseblief oop nuwe draad vir hierdie). Ook oop nuwe draad vir vbnotifications (met besonderhede - geen "klomp weird-kode", maar presies wat bedoel jy).

As jou installasie of integrasie is nie gepas het dan kan jy enige soort van sake. Totdat jy vBET gepas geïnstalleer en geïntegreerde op jou forum ons antwoord op jou probleme is - gebruik asseblief instruksies ingesluit in README.html en hierdie forum. Jy het verkeerde brandstof aan jou motor - wat verwag jy? Dat jou motor sal saam met water? As jy nie wil hê om dit te doen is jou keuse - jy kan ook sê daar is geen manier wat ek sal oplaai na FTP lêer X - jy het reg om dit te doen en vBET het reg om te breek. Jy sal nie URLs vertaal het sonder integrasie met vBSEO. Jy kan probleme met vertaal skakels en doorverwijzing. En dit is wat jy persoonlik stem saam - OK Ons verstaan dat jy eens. Net asseblief onthou dat dit is jou keuse as jy enige probleem het en dat ons reeds vir jou gegee het oplossing wat jy het geweier. vBSEO nie volmaak werk met vBET sonder integrasie en dit is die rede van integrasie. So ons wil nie hê jy perfek werkende kode te verander - ons wil hê jy veranderinge aan te bring om dit perfek werk.
WikiVault het sy eie sandput en nie verander nie iets rond. vBET werk wêreldwyd en dit beïnvloed alles (tensy jy gebruik te ignoreer parameter). Ons is nie hier WikiVault te bespreek (tensy jy probleme met die integrasie - dan maak jy die nuwe draad). Bly asseblief met die kwessie - wat URLs is gebreek? Gee ons asseblief presiese voorbeelde van gebreekte URL's. Vir enige ander kwessie asseblief oop nuwe draad. As jy nie het nie gebreek URL's dan kyk ons hierdie kwessie soos opgelos. So asseblief - gee ons voorbeeld van gebreekte URL. Alle skakels wat jy aan ons gegee het is nie gebreek nie.

vBET
11-10-11, 20:20
Ok .... Antwoord met aanhalings is gebreek totdat ek gestremdes hierdie plugin: P

Nuwe onderwerp PER nuwe uitreiking - sedert ons nou elke boodskap van hierdie draad wat nie oor die kwessie te verwyder. Net om jou te dwing om nuwe draad oop te maak vir dit. Dit is regtig nodig - ons vertrou, sonder dat dit sal ons almal het probleme in kommunikasie. Jy het reeds hier begin ten minste 4 kwessies en ek vra jou 'n paar keer nuwe drade vir diegene oop te maak. Plaas jy probeer om meer kwessies hier by te voeg. Slegs een saak sal hier bespreek word. Vir ander - maak dan 'n nuwe draad per elke uitgawe. Ons sal weet presies wat ons nog steeds besig is, wat en hoe reeds opgelos is. Kan jy jou voorstel jou hele forum in een draad? Hoekom probeer jy so 'n ding om hier te doen. Net asseblief - asseblief - asseblief - open nuwe draad vir elke jou probleem :)

Ook asseblief onthou soveel besonderhede te voeg as jy kan anders sal niks meer soos vraag kry (waar, URL, byvoorbeeld hoe om voort te plant en so aan).

techanalyst
11-10-11, 20:20
Twee dinge:

1) Integrasie -. Ombouw die vBSEO is nie nodig nie, ek hardloop baie plugins, vbtube, AL draak byte proppe, vBSEO, vaultwiki ens, ens, nie een keer het ek nodig om die fisiese lêers te manipuleer, beteken integrasie beteken nie kode te verander, dit beteken jy het 'n 3de party produk te mod die vereistes van jou eie, wat beteken toe ek opgradeer vBSEO ek nodig het om terug te gaan en maak weer die veranderinge aan te pas, beteken meer werk meer af tyd
2) Link - Hulle werk nou maar ek het om veranderings te maak aan my URL her-skryf vir my Akamai CDN Dienste: P weer Ek het 1/3 party te verander om 'n vereiste van jou plugin om te voldoen aan

Ek wil maar ek kan nie hou breek my forum na 'n plugin te toets, VBET het reeds my kos sowat 6-7 ure van down toets en weer skep en die verandering van die mengsel van plugins aangeskakel. Antwoord met qoute = gebreek het, kan ek gaan ure sonder dat vbnotifications = baie belangrik, en u ondersteuning neem te lank, om terug te kry sodat ek kan nie 6 ure met dit op, breek die forum wag op 'n antwoord.

vBET
11-10-11, 20:43
1.) Nie van toepassing. Glad nie. En bring ons nêrens. Ook wanneer jy geïnstalleer vBSEO jy het fisiese lêers te manipuleer -. Htaccess - dit is nog nie betrokke by almal hier. Ook asseblief daarop let dat vBSEO kode verander word gedwing om deur vBSEO span wat weier hake in hul kode wat sou toelaat dat vBET funksie te prop te voeg. So gee ons asseblief jou kla by vBSEO span wat deur hul mod argitektuur en deur hulle politiek (ons openbaar het hulle gevra vir hake mier dit is geweier) - met ander woorde jy kan danksy vBSEO span vir daardie. Ons besef wat kode middel verander - hoekom is jy selfs skryf dit vir ons? Ons het reeds vir jou gesê het - jy het volle reg om integrasie te weier en moontlike probleme met skakels en aansture en dat jy nie URL's vertaal het om te aanvaar. vBET is 'n groot sagteware wat gebruik maak van al die moontlikhede om ons gebruikers lewe makliker - bewys: as jy sal gebruik vBulletin Friendly URLs in plaas van vBSEO sal jy geen verandering ten alle doen. Dit is omdat vBulletin het dit in 'n groot manier wat dit moontlik maak om uit te brei - vBSEO het dit in crappy manier en hulle skud hulle esels in vrees elke keer as iemand hulle vra om vir uitbreidings. Rig kla span te vBSEO. Hierdie bespreking het geen sin en neem ons nêrens. Ons is hier om jou te help met jou probleme - gaan terug na kwessie. As probleem nie bestaan nie, sal ons dit voorstel opgelos.
2.) Ek weet nie jou Akamai CDN dienste of waar het jy weer skryf. Ek kan raai dat jy dit in htaccess of in vBSEO -. Wat sou beteken dat jy het om dit te doen in die eerste derde party vereistes van ander plugins te ontmoet ... stop dit asseblief - dit maak nie sin nie. Het jy 'n probleem of nie? Opset van jou omgewing is normale administratiewe taak. Jy het dit voor en jy sal weer het dit gemaak. En elke keer as jy dit 'n paar vereistes te voldoen - nie vir plesier nie, so hoekom jy nou optree soos jy iets besonders doen? Dit is normale ding om jou omgewing op te stel. Meer afhanklikhede meer moeite en so aan ... Nice Chit chat gee ons niks nie, so ek stel voor dit te sluit :)

Ons stel voor toets forum te gebruik of vBET te skakel vir die wag tyd as jy 'n paar kritieke kwessies wat nie kan wag. Oor al die ander kwessies - oop asseblief nuwe draad per nuwe uitgawe.

Ok - ons het bevestig dat die probleem opgelos is. As die kwessie sal terug te gaan skryf dan asseblief hier sal ons help jou graag :)

techanalyst
11-10-11, 20:56
1.) Nie van toepassing. Glad nie. En bring ons nêrens. Ook wanneer jy geïnstalleer vBSEO jy het fisiese lêers te manipuleer -. Htaccess - dit is nog nie betrokke by almal hier. Ook asseblief daarop let dat vBSEO kode verander word gedwing om deur vBSEO span wat weier hake in hul kode wat sou toelaat dat vBET funksie te prop te voeg. So gee ons asseblief jou kla by vBSEO span wat deur hul mod argitektuur en deur hulle politiek (ons openbaar het hulle gevra vir hake mier dit is geweier) - met ander woorde jy kan danksy vBSEO span vir daardie. Ons besef wat kode middel verander - hoekom is jy selfs skryf dit vir ons? Ons het reeds vir jou gesê het - jy het volle reg om integrasie te weier en moontlike probleme met skakels en aansture en dat jy nie URL's vertaal het om te aanvaar. vBET is 'n groot sagteware wat gebruik maak van al die moontlikhede om ons gebruikers lewe makliker - bewys: as jy sal gebruik vBulletin Friendly URLs in plaas van vBSEO sal jy geen verandering ten alle doen. Dit is omdat vBulletin het dit in 'n groot manier wat dit moontlik maak om uit te brei - vBSEO het dit in crappy manier en hulle skud hulle esels in vrees elke keer as iemand hulle vra om vir uitbreidings. Rig kla span te vBSEO. Hierdie bespreking het geen sin en neem ons nêrens. Ons is hier om jou te help met jou probleme - gaan terug na kwessie. As probleem nie bestaan nie, sal ons dit voorstel opgelos.
2.) Ek weet nie jou Akamai CDN dienste of waar het jy weer skryf. Ek kan raai dat jy dit in htaccess of in vBSEO -. Wat sou beteken dat jy het om dit te doen in die eerste derde party vereistes van ander plugins te ontmoet ... stop dit asseblief - dit maak nie sin nie. Het jy 'n probleem of nie? Opset van jou omgewing is normale administratiewe taak. Jy het dit voor en jy sal weer het dit gemaak. En elke keer as jy dit 'n paar vereistes te voldoen - nie vir plesier nie, so hoekom jy nou optree soos jy iets besonders doen? Dit is normale ding om jou omgewing op te stel. Meer afhanklikhede meer moeite en so aan ... Nice Chit chat gee ons niks nie, so ek stel voor dit te sluit :)

Ons stel voor toets forum te gebruik of vBET te skakel vir die wag tyd as jy 'n paar kritieke kwessies wat nie kan wag. Oor al die ander kwessies - oop asseblief nuwe draad per nuwe uitgawe.

Ok - ons het bevestig dat die probleem opgelos is. As die kwessie sal terug te gaan skryf dan asseblief hier sal ons help jou graag :)

Geen idee waar jou van 'n mens, maar my wysigings te htaccess is nie die kode van 'n plugin wysiging

Ek vaste die skakels kwessie myself: P was daar geen hulp hier

vBET
11-10-11, 21:14
Daar was hulp hier vorm die begin - jy is nie wag 'n uur vir ons eerste antwoord :) Ek verstaan dat jy dit opgelos sonder ons treffers, maar nog steeds was daar die hulp van die begin af :)

Oor vBSEO kode veranderinge - as jy reeds dankie vir diegene te vBSEO span wat amptelik weier om hulle kode oop vir uitbreidings te maak weet jy kan. vBulletin Friendly URL is gemaak in meer beter manier en kan vir daardie - dit is waarom die gebruik van vBulletin Friendly URL sal jy URLs vertaal het, sonder enige kode veranderinge. Dit is eenvoudig - swak vBSEO oplossings beteken swak integrasie. Groot vBulletin Solutions beteken groot integrasie. vBulletin amptelike ondersteun en beskryf argitektuur hoe mods wat hul eie hoeke (uitbreiding punte) open te skep. En baie mods regtig dit doen. vBSEO span weier om dit te doen in die doel - stuur jou kla by vBSEO span - ons het reeds jou mening ken en jy reeds die oorsaak van die rede waarom jy is so gefrustreerd met die integrasie weet - omdat vBSEO span het geweier om hul mod extensible te maak :) Dit maak nie saak Hoeveel keer sal jy herhaal wat jy wil ander oplossing wil - dit is nie vir ons en ons sal niks hier verander. Kla by vBSEO hul mod oop vir uitbreidings te maak. Ons glo dat dit ook geen sin nie - hul politiek hier is baie streng: bang alles en verander niks vir eksterne ;)

In elk geval - ons is bly om jou probleem is opgelos :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1