PDA

View Full Version: Opgelos vBET 3.5.1 nie retranslating wanneer dit beskikbaar is



Simon Lloyd
07-10-11, 19:26
Hi, ek het die heel nuutste weergawe van vBET Ek vind dat as jy jou limiet bereik het vir die vertaling of 'n vertaling nie beskikbaar is nie, toon dit die oorspronklike taal, maar wanneer vertalings is weer beskikbaar is vertaal nie daardie pos, kan' n voorbeeld gevind word hier wag op skerm EXCEL VBA / Documentatie online DE Espera EN EXCEL VBA die eerste pos is onvertaalde en die volgende boodskap van die gebruiker is vertaal!

As jy na 'n kyk pm my en ek gee jou die gebruiker toegang as gaste kan net sien eerste post.

vBET
08-10-11, 11:49
Asseblief PM toegang tot die details. Ons sal dit check.

Let asseblief daarop dat in die laaste weergawes aangekondig is, dit is nog nie geoptimaliseer. Dit is 'n beta weergawes wat was vinnig vrygestel is, want dit is belangrik om te vinnig te reageer op veranderinge op vertaling verskaffers kante. Op die oomblik is ons werk om dit te optimaliseer.

Terug te gaan na jou probleem - ek het om te sien hoe dit lyk. Dit is regtig vreemd dat die boodskap voordat is nie vertaal en volgende een is. Ek sien hier 3 scenario's:
- Bug in vBET
- Provider was nie beskikbaar is nie, en die volgende boodskap is reeds Cached, want jy het dieselfde teks in die ander draad
- Provider beskikbaar was toe vertaling begin het, is boodskappe in verskillende tale vertaal eerste (BBKode is geëvalueer op vBulletin vlak) en wanneer vBET begin met die vertaling van die res van die bladsy wat jy bereik limiet so verskaffer is geblokkeer. Dit is die boodskap wat vertaal is in verskillende taal (gebruik lang BBCode) sal die oorsaak wees.

Nog steeds dit wat ek nodig het om te sien en te kontroleer wat werklik aangaan nie nou ek kan nie sien wat werklik daar gebeur.

Simon Lloyd
08-10-11, 12:39
Hi Michael, Ek het PM's jy toegang het, kan ek gee jou ftp en vol admin as jy dit nodig het:)

Simon Lloyd
08-10-11, 12:41
In die tyd van die vertaling Ek het karakter limiet stel tot 300.000 Ek is nou tot 100.000 omdat die koste is baie hoog, maar is bereid om die limiet vir enige toets wat jy nodig het in te samel.

vBET
08-10-11, 21:08
Ek was daar - kyk PM - ek moet meer info (presiese post en die presiese vertaling nie - jy het my verwys na nie vertaalde bladsy).

Simon Lloyd
08-10-11, 21:41
Verduideliking wat gegee is in PM:)

vBET
09-10-11, 12:26
Volgens inligting in die PM die draad is met die hand verander en dit is nie waarneembaar nou nie. So - as dit weer gebeur skryf in 'n bestaande draad. Ek sal merk dit opgelos vir nou (omdat ons nie die saak nou) en heropen wanneer jy so iets sal vind. Ook as daar waar die lang BBKodes dan waarskynlik gebeur het wat ek vroeër beskryf het - lang is vertaal tydens bladsy geslag (BBCode geëvalueer deur vBulletin) en toe vBET begin om gegenereer bladsy te vertaal jy die limiet bereik en verskaffer weier vertaling. Ek kan nie nou bevestig - dit is net teorie. Ons gaan terug wanneer jy 'n soortgelyke draad.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1