PDA

View Full Version: Opgelos SQL fout met verwysing na VBET het weer begin ...

brubros
05-10-11, 21:25
Dit is 'n probleem wat ek het vroeër berig het, maar ons het gehoop nadat die herstel van die Friends dat die fout sal ophou. Maar slegs 'n paar oomblikke gelede het ek (ek het die admin wagwoord weer terug na wat ek het jy voorheen As jy my nodig het dit weer na julle te stuur, laat weet my dankie!):

Invalid SQL:
SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_ help, vbenterprisetranslator_cache_ cache WHERE help.originaltext='%5BCENTER%5D%5BIMG%5Dhttp%3A%2F%2Fwww.actuparchives.org%2F2011-10-05_080732.jpg%5B%2FIMG%5D%5B%2FCENTER%5D%0D%0AThe+two+teenage+boys+sitting+on+the+sofa+opposite+are+different+in+almost+every+way.+On+the+left+is+James%3A+he%27s+black%2C+he%27s+gay%2C+he%27s+gregarious%2C+and+he%27s+academic.+He%27s+taking+three+A-levels+next+summer%2C+and+wants+to+go+to+university.+Daniel%2C+sitting+beside+him%2C+is+white.+He%27s+straight%2C+he%27s+shy%2C+and+he+didn%27t+enjoy+school+at+all.+He+left+after+taking+GCSEs%2C+and+hopes+that+his+next+move+will+be+an+apprenticeship+in+engineering.%0D%0A%0D%0ASo%2C+given+that+they+are+diametrically+opposed%2C+there+is+one+truly+surprising+thing+about+James+and+Daniel.+They+are+twins.+They+were+born+on+27+March+1993%2C+the+sons+of+Alyson+and+Errol+Kelly%2C+who+live+in+south-east+London.+And+from+the+start%2C+it+was+obvious+to+everyone+that+they+were+the+complete+flipside+of+identical.+%26quot%3BThey+were+chalk+and+cheese%2C+right+from+the+word+go%2C%26quot%3B+says+Alyson.+%26quot%3BIt+was+hard+to+believe+they+were+even+brothers%2C+let+alone+twins.%26quot%3B%0D%0A%0D%0AThe+boys%27+colour+was+the+most+obvious%2C+and+extraordinary%2C+difference.+%26quot%3BWhen+James+was+born+he+was+the+spitting+image+of+Errol%2C+and+I+remember+seeing+his+curly+hair+and+thinking+%C2%96+he%27s+just+like+his+dad.+It+was+another+two+hours+before+Daniel+was+born%3A+and+what+a+surprise+he+was%21+He+was+so+white+and+wrinkly%2C+with+this+curly+blond+hair.%26quot%3B%0D%0A%0D%0AIt+wasn%27t+the+first+time+nature+had+shocked+Alyson+and+Errol.+Daniel+and+James+were+the+family%27s+third+set+of+twins%3A+Errol+and+Alyson+each+already+had+a+set+with+a+previous+partner.+Errol%27s+first+set+are+fraternal+boys%2C+Shane+and+Luke%2C+who+are+21%3B+Alyson%27s+are+identical+boys%2C+Charles+and+Jordan%2C+20.+The+only+singleton+in+the+house+is+the+couple%27s+youngest+child%2C+and+only+daughter%2C+14-year-old+Katie.+%26quot%3BApart+from+her%2C+it%27s+twin+city%2C%26quot%3B+says+Alyson.+%26quot%3BAt+least+life+was+made+a+bit+easier+by+the+fact+that+we+always+had+two+of+everything.%26quot%3B%0D%0A%0D%0ABut+it+was+clear+that+having+one+black+and+one+white+twin+was+going+to+mark+the+family+out%2C+wherever+they+went.+%26quot%3BWe%27d+go+on+holiday+and+people+would+say%2C+%27Is+that+one+a+friend+you+brought+along%3F%27%26quot%3B+says+Alyson.+For+Errol+the+response+of+strangers+was+harder+to+deal+with.+%26quot%3BPeople+didn%27t+believe+Daniel+was+mine%2C%26quot%3B+he+says.+%26quot%3BThey+didn%27t+always+say+anything%2C+but+I+could+tell+it+was+what+they+were+thinking.%26quot%3B%0D%0A%0D%0ASo+how+does+it+happen+that+a+white+and+a+black+partner+%C2%96+who+would+usually+produce%2C+as+Alyson+and+Errol+did+in+their+other+children%2C+black-skinned+offspring+%C2%96+have+a+child+who+is+as+white+as+his+mum%3F+I+spoke+to+Dr+Jim+Wilson%2C+population+geneticist+at+Edinburgh+University+%C2%96+and+his+first+question+was%2C+%26quot%3BWhat+is+Errol%27s+heritage%3F%26quot%3B+Errol+is+Jamaican+%C2%96+and+that%2C+says+Jim%2C+is+the+basic+explanation.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BIt+wouldn%27t+really+be+possible+for+a+black+African+father+and+a+white+mother+to+have+a+white+child%2C+because+the+African+would+carry+only+black+skin+gene+variants+in+his+DNA%2C+so+wouldn%27t+have+any+European+DNA%2C+with+white+skin+variants%2C+to+pass+on%2C%26quot%3B+he+explains.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BBut+most+Caribbean+people%2C+though+black-skinned%2C+have+European+DNA+because+in+the+days+of+slavery%2C+many+plantation+owners+raped+female+slaves%2C+and+so+introduced+European+DNA+into+the+black+gene+pool.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BThe+thing+about+skin+colour+is+that+even+a+bit+of+African+DNA+tends+to+make+a+person%27s+skin+colour+black+%C2%96+so+to+be+white%2C+the+child+must+have+inherited+more+of+the+father%27s+European+DNA+with+its+white+skin+variants.+Added+to+the+mother%27s+European+DNA%2C+this+led+to+a+child+with+white+skin+%C2%96+while+his+brother%2C+who+is+black-skinned%2C+inherited+more+of+his+father%27s+African+DNA.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BThe+Caribbean+father+will+have+less+European+DNA+than+African+DNA%2C+so+it%27s+more+likely+he%27ll+pass+on+African+DNA+%C2%96+but+rarely%2C+and+I%27ve+worked+it+out+to+be+around+one+in+500+sets+of+twins+where+there%27s+a+couple+of+this+genetic+mix%2C+the+father+will+pass+on+a+lot+of+European+DNA+to+one+child+and+mostly+African+DNA+to+the+other.+The+result+will+be+one+white+child+and+one+black.%26quot%3B%0D%0A%0D%0AAlyson+got+used+to+the+comments+and+the+stares%2C+the+sniggers+about+their+parentage+and+the+%26quot%3Bstupid+things+people+said%26quot%3B+when+her+boys+were+babies%3B+but+then%2C+when+Daniel+and+James+went+to+nursery+aged+three%2C+the+twins%27+skin+colour+plunged+the+family+into+controversy.+%26quot%3BThey+were+at+this+very+politically+correct+nursery%2C+and+the+staff+told+us+that+when+Daniel+drew+a+picture+of+himself%2C+he+had+to+make+himself+look+black+%C2%96+because+he+was+mixed-race%2C%26quot%3B+says+Alyson.+%26quot%3BAnd+I+said%2C+that%27s+ridiculous.+Why+does+Daniel+have+to+draw+himself+as+black%2C+when+a+white+face+looks+back+at+him+in+the+mirror%3F%26quot%3B%0D%0A%0D%0AAfter+a+row+with+the+nursery+staff%2C+she+gave+interviews+to+her+local+paper+and+TV.+%26quot%3BI+kicked+up+a+fuss%2C+because+it+really+bothered+me%2C%26quot%3B+she+says.+%26quot%3BDaniel+had+one+white+parent+and+one+black%2C+so+why+couldn%27t+he+call+himself+white%3F+Why+does+a+child+who+is+half-white+and+half-black+have+to+be+black%3F+Especially+when+his+skin+colour+is+quite+clearly+white%21+In+some+ways+it+made+me+feel+irrelevant+%C2%96+as+though+my+colour+didn%27t+matter.+There+seemed+to+be+no+right+for+him+to+be+like+me.%26quot%3B%0D%0A%0D%0ADaniel+and+James+are+listening+politely%2C+but+with+slight+resignation%2C+while+their+mum+relays+the+story+%C2%96+it+is+clear+that%2C+though+they+are+aware+that+they+are+unusual%2C+it+is+Alyson+who+is+keenest+on+telling+their+tale.+They+don%27t+remember+the+nursery+incident%2C+they+say%3B+but+nod+their+heads+as+Alyson+says+she+took+them+both+out+of+it+in+protest.%0D%0A%0D%0APrimary+school+passed+without+colour+being+an+issue%3A+but%2C+says+Alyson%2C+everything+changed+when+they+went+to+secondary+school.+And+at+this+point+the+boys%2C+too%2C+add+their+voices%3A+because+the+racism+they+encountered+there+had+a+huge+effect+on+them%2C+and+on+what+happened+to+them+next.%0D%0A%0D%0AIt+all+started+well%2C+says+Alyson.+%26quot%3BThe+school+was+almost+all-white%2C+so+James+was+unusual.+But+it+wasn%27t+a+problem+for+James+%C2%96+it+was+a+problem+for+Daniel.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BThe+boys+were+in+different+classes%2C+so+for+a+while+no+one+realised+they+were+related.+Then+someone+found+out%2C+and+the+story+went+round+that+this+white+boy%2C+Daniel%2C+was+actually+black%2C+and+the+evidence+was+that+he+had+a+black+twin+brother%2C+James%2C+who+was+right+here+in+the+school.+And+then+Daniel+started+being+picked+on+and+it+got+really+ugly+and+racist%2C+and+there+were+lots+of+physical+attacks.+Daniel+was+only+a+little+kid%2C+and+he+was+being+called+names+and+being+beaten+up+by+much+older+children+%C2%96+it+was+really+horrible.+We+even+called+the+police.%26quot%3B%0D%0A%0D%0A%26quot%3BI+was+really+bullied%2C%26quot%3B+cuts+in+Daniel%2C+his+face+hardening+at+the+memory.+%26quot%3BPeople+couldn%27t+believe+James+and+I+were+brothers%2C+and+they+didn%27t+like+the+fact+that+I+looked+white%2C+but+was+%C2%96+as+they+saw+it+%C2%96+black.%26quot%3B%0D%0A%0D%0AIt+is+interesting+that+it+was+the+white+twin%2C+Daniel%2C+and+not+the+black+twin+who+was+on+the+receiving+end+of+racism+%C2%96+but%2C+though+it%27s+counter-intuitive%2C+Alyson+agrees+that+it+betrayed+very+deep-seated+prejudices.+%26quot%3BThose+kids+couldn%27t+stand+the+fact+that%2C+as+they+saw+it%2C+this+white+kid+was+actually+black.+It+was+as+though+they+wanted+to+punish+him+for+daring+to+call+himself+white%2C%26quot%3B+she+says.%0D%0A%0D%0AWhile+we+are+chatting%2C+James+and+Daniel+are+sitting+at+opposite+ends+of+the+sofa%3B+they+give+the+impression+of+being+polite+around+one+another%2C+but+don%27t+seem+particularly+close.+As+Alyson+says%2C+everything+about+them+is+chalk+and+cheese%3A+even+their+body+language+is+at+odds+%C2%96+James+moves+lightly+and+delicately%2C+while+Daniel+moves+in+a+more+muscular%2C+masculine+way.+But+when+Alyson+reaches+this+stage+of+their+story%2C+you+see+a+glimmer+of+that+age-old+solidarity+where+siblings+who+keep+one+another+at+arm%27s+length%2C+nonetheless+pitch+in+when+one+of+them+is+threatened.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BI+started+to+notice+how+angry+Daniel+was+getting+at+school%2C+how+people+were+provoking+him+and+how+he+was+getting+hurt%2C%26quot%3B+says+James.+%26quot%3BAnd+when+he+got+pulled+in+fights%2C+I+went+in+too%2C+to+help+him.+I+didn%27t+want+to+see+my+brother+being+treated+like+that.%26quot%3B+James+does+not+look+like+a+kid+who+would+end+up+in+any+fight%3A+but%2C+when+his+brother+was+up+against+it%2C+he+weighed+in+%C2%96+and%2C+says+Alyson%2C+the+bruises+and+cuts+they+both+came+home+with+told+their+own+tale.%0D%0A%0D%0AIt+is+possible+Daniel+would+not+have+liked+school+anyway%2C+but+being+on+the+receiving+end+of+racist+abuse+certainly+did+not+help.+%26quot%3BI+would+have+left+in+year+7+if+I+could%2C%26quot%3B+he+says.+%26quot%3BBut+instead%2C+I+left+in+year+11+%C2%96+and+it+felt+so+good+to+get+away.%26quot%3B+He+moved+to+a+school+that+was+much+more+racially+mixed%2C+and+which+his+older+brothers+had+attended.+%26quot%3BPeople+knew+I+was+Charles+and+Jordan%27s+brother%2C+but+they+were+fine+about+it%2C%26quot%3B+he+says.%0D%0A%0D%0AJames%2C+meanwhile%2C+stayed+on+at+the+old+school.+%26quot%3BIt+was+fine+in+the+sixth+form+%C2%96+things+settled+down%2C+and+I+had+never+been+on+the+receiving+end+of+much+racism%2C%26quot%3B+he+says.%0D%0A%0D%0ABut+at+the+same+time%2C+he+was+coming+to+terms+with+another+major+difference+from+his+brother+%C2%96+the+fact+that+he+is+gay.+%26quot%3BI+knew+from+about+the+age+of+15%2C+but+I+kept+it+to+myself+for+a+while%2C%26quot%3B+he+explains.+%26quot%3BAnd+then+a+few+months+ago%2C+it+just+seemed+like+the+right+time+to+tell+my+family.+I+was+most+worried+about+my+dad%2C+about+what+he%27d+say+' AND cache.serie=help.serie;

MySQL Error : Table 'actup.vbenterprisetranslator_cache_' doesn't exist
Error Number : 1146
Request Date : Wednesday, October 5th 2011 @ 12:36:49 PM
Error Date : Wednesday, October 5th 2011 @ 12:36:50 PM
Script : actup.org (http://www.actup.org/forum/content.php?r=6348-UK-Black-and-white-gay-and-straight-twins/edit)
Referrer : http://www.actup.org/forum/es/content/reino-unido-blanco-y-negro-homosexuales-y-heterosexuales-los-gemelos-6348/
IP Address : 8.24.30.238
Username : admin
Classname : vB_Database
MySQL Version : 5.0.45

vBET
06-10-11, 01:59
Hi. Ons het dieselfde fout op ons forum nadat ons op Microsoft Vertaling API gedraai sodat ons weet hoe om voort te plant. Ons is besig om op en ons sal quick fix hier vrylating.

vBET
06-10-11, 02:46
OK - die probleem gevind en reggestel word. Dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe.

Vir quick fix asseblief:
1. Oop / sluit / vbenterprisetranslator_class_translator.php in
2. Search:

return vbet_translateEncodedText($toTranslate, $this->realFrom, $this->realTo, $serie, $this);
3. Vervang deur:

return vbet_translateEncodedText($toTranslate, $this->from, $this->to, $serie, $this);
4. Search:

return vbet_translateEncodedText(substr($toTranslate, 0, $point), $this->realFrom, $this->realTo, $serie, $this)
5. Vervang deur:

return vbet_translateEncodedText(substr($toTranslate, 0, $point), $this->from, $this->to, $serie, $this)

brubros
06-10-11, 02:46
Dankie vir die vinnige reaksie. Sal dit fix toegepas word onder my bestaande diens versoek of moet ek begin 'n nuwe diens versoek die fix toegepas word? Ek het regtig verkies om nie iemand se hande, maar vBET dit raak ons webwerf ten minste totdat alles opgelos word. Ek hoop jy sal verstaan. Die pas woorde is terug na wat vBET is voorheen gebruik van - of ek kan PM hulle aan jou as jy nodig het. Dankie weereens.

vBET
06-10-11, 02:53
Dit word gedoen :) Die probleem moet verdwyn - as dit nog bestaan, gaan asseblief laat weet ons (in die geval as daar is nog 'n rede).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1