PDA

View Full Version: Om te verduidelik [Dringend gehelp ******] 3xx, xxx gedupliseer titel tag ******



cevo
18-09-11, 18:02
Ek is 'vBET 4.4.0 en google webmeester instrument verslag dat my webwerf het 3xx, xxx gedupliseer titel tags ************!.
Laaste tyd voordat die opgradering Ek het net rond 1xx, xxx.
Please help my fix my verkeer te verminder baie vinnig.
http://pic.citecclub.org/out.php/i33559_duplicatetitletag.png

cevo
18-09-11, 18:09
hier is 'n paar voorbeelde: die Beskerm Proses - Proses-en af Crazy - Pastebin.com (http://pastebin.com/Np9iQc97).

vBET
19-09-11, 13:21
Werk aan nuutste weergawe. Op die oomblik is vBET ondersteun (opsioneel - configurable) toe te voeg in die titel. So as jy 'n titel wat nie vertaalbaar is (byvoorbeeld die maatskappy / produk name) in alle tale Microsoft moet Microsoft, sal so titel gedupliseer word. Maar wanneer nuwe opsie is aangeskakel dan daar sal bygevoeg word taal naam - byvoorbeeld: (Engels) Microsoft. En dit los die probleem - bladsye verskillende titels:)

Ek nie nou onthou in watter weergawe van hierdie opsie is bygevoeg - asseblief kyk vir opsie genaamd "Add taal titel" in Admin CP. In die nuutste vBET weergawe dit is presies Admin CP -> vBET -> Vertaling Options -> taal titel. Let asseblief check doen dit ondersteun in jou ouer weergawe en draai dit op. In elk geval het ons altyd nuutste stabiele weergawe te adviseer om moontlike gebruik vir minder foute en meer verbeterings:)

Vertel het dit help.

cevo
27-09-11, 04:29
Werk aan nuutste weergawe. Op die oomblik is vBET ondersteun (opsioneel - configurable) toe te voeg in die titel. So as jy 'n titel wat nie vertaalbaar is (byvoorbeeld die maatskappy / produk name) in alle tale Microsoft moet Microsoft, sal so titel gedupliseer word. Maar wanneer nuwe opsie is aangeskakel dan daar sal bygevoeg word taal naam - byvoorbeeld: (Engels) Microsoft. En dit los die probleem - bladsye verskillende titels:)

Ek nie nou onthou in watter weergawe van hierdie opsie is bygevoeg - asseblief kyk vir opsie genaamd "Add taal titel" in Admin CP. In die nuutste vBET weergawe dit is presies Admin CP -> vBET -> Vertaling Options -> taal titel. Let asseblief check doen dit ondersteun in jou ouer weergawe en draai dit op. In elk geval het ons altyd nuutste stabiele weergawe te adviseer om moontlike gebruik vir minder foute en meer verbeterings:)

Vertel het dit help.


Hierdie weergawe is reeds hierdie kenmerk het, weet ek nie dink dat die probleem wat verband hou met hierdie probleem.

Met hierdie titel mod 5 verskil URL!! WAAROM??


Mac OS X 10,7 leeu tema vir Windows 7 Nou Beskikbaar vir Aflaai!

1. (Hierdie een, beteken dit nie eens byvoeg / KR na / forum)



2. (, Hoe kom hierdie een vertaal sonder dat die land kode in URL?)


3. (Hoekom het hy bygevoeg "post147039" aan die einde van die URL en veroorsaak gedupliseer url?)


4. (Hoekom is dit produseer "showthread.php t79261?" In plaas van die naam van die onderwerp)
/ Forum / showthread.php? T = 79.261

vBET
28-09-11, 00:59
Werklike URL's (deur PM as jy nie wil hê om te publiseer). Op die oomblik kan ek net raai wat daar aangaan. So raai:
1, 2, 3, 4. al die URL's sal op 'n gepaste manier herlei word (deur gebruik te maak van 301 header), en jy sal die toepaslike bladsy sien.

1. En hoekom is dit 'n probleem? onder watter vlag jy het gevind dat hierdie URL? Ek dink dit nie is uit kr vlag sodat dit is OK
2. As daar is geen land kode is, sal dit nie vertaal word of dit in die geval aangestuur sal word as die taal kode ontbreek per ongeluk (erken deur koekies). Jy het weer uit Watter vlag hierdie URL? Ek dink dat van die vlag van jou standaard taal van die forum - so dit is OK veronderstel is om te wees sonder taal kode as jy wil om terug te gaan na jou forum standaard taal.
3. Kontroleer asseblief jou vbseo instellings (of vriendelike URL instelling - as jy dié gebruik). vBET is nie verantwoordelik vir die URL-formaat
4. Waar het jy hierdie een? URL-adres aan die bladsy waarop u dit so sal ons in staat wees om dit te ontleed. Algemeen in sommige plekke vbseo is nie gebruik nie en net gemaak redirect na. Dit kan vBET bug of net standaard gedrag van vbseo word. Jy kan dit deur die aanskakel van vBET vir 'n oomblik.

Gee ons ware skakels vir voorbeelde wat hier verskaf word + vir elk van daardie URL bladsy waarop ons kan dit vind en presies weet waar om dit te vind.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1