PDA

View Full Version: Taal wat nie werk met 4.1.3



tareqbd
17-07-11, 18:00
Hey bro, Ek het dit probeer met my twee forums. Een forum was voor fyn werk. Maar na die verandering van die bediener is dit nie op alle werk. Ek nagegaan word met beide die forum. Nou wanneer gebruikers klik op 'n vlag die forum gaan ten volle swart soos die beeld in vbulletin.org draad aangeheg.
vBulletin dot org / forum / showpost.php? P = 2221481 & postcount = 452
Ek kan nie in staat om dit hier op te laai, selfs ek kan byvoeg nie die URL hier! jammer.

Help my asseblief.

Thank you.

vBET
18-07-11, 11:00
Dit lyk soos jy nie Google vertalings kry.

Gebruik Google toets en vertel wat is die resultate: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1