PDA

View Full Version: Opgelos Fatale fout: Kan nie redeclare vbseo_thread_seotitle () (nog nie gesluit)



StarBuG
12-12-09, 10:22
Jammer, maar dit is nie gesluit.

Soos ek gesê het, ek het die lêer verander (sien die kode hieronder) en foto's (en ja, ek overwrote die ou een).



if (!function_exists("vbseo_thread_seotitle")) {
function vbseo_thread_seotitle(&$vbseo_gcache_thread)
{
global $vbphrase;
if (!isset($vbseo_gcache_thread['seotitle']))
{
$ttl = ($vbseo_gcache_thread['title'] ? $vbseo_gcache_thread['title'] : $vbseo_gcache_thread['threadtitle']);
if(VBSEO_URL_THREAD_PREFIX &&
($prefid = $vbseo_gcache_thread['prefixid']) )
$ttl = (VBSEO_URL_THREAD_PREFIX_NAME ? $vbphrase["prefix_".$prefid."_title_plain"] : $prefid) . ' ' . $ttl;
$vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
}
}
}


Ek het die vbseo opsie Hou nie-Engelse karakters in 'n URL
Vervang die "Meta Keywords inhoud? is afgeskakel.

Link Type is ingestel op: VBSEO_URI

htaccess inskrywings is bygevoeg



Options +FollowSymLinks
RewriteEngine On
RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.patientenfragen\.net$
RewriteRule (.*) http://www.patientenfragen.net/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^/?(en|de)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/index.php [L,QSA]
RewriteRule ^/?(en|de)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|chat|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]


opgelaai en die fout word vertoon.

So my advies gee

Dankie

StarBuG

vBET
12-12-09, 16:24
Die enigste rede waarom hierdie kommunikeer kan vertoon word, is dat vbseo_thread_seotitle funksie is twee keer verklaar. Dit is waarom dit nodig is om hierdie een IF-stelling te voeg. Alle ander konfigurasies het niks te na met hierdie probleem.

Maak asseblief seker dat nadat veranderinge wat jy opgelaai lêer op 'n gepaste plek (ek weet jy geskryf het jy nou net gedoen het, kyk of dit op die bediener kant het dit wat dit nodig het).

As jy 100% seker is, dan moet jy PM toegang tot my besonderhede na jou FTP.

StarBuG
12-12-09, 18:13
FTP-toegang nie moontlik is nie, jammer.
Laat my weet wat jy nodig het om te weet en ek sal dit voorsien.

Ek het die lêer geheg as zip argief.

Ek hack vBulletin lêers vir byna 10 jaar lank.
Die toevoeging van twee lyn van kodes is nie dat harde wat jy ken.

Daar moet 'n probleem iewers anders

PS: Die lêer wat ek aangeheg het ek afgelaai van my lewe forum oor 20sek gelede;)
PPS: Ek het vBSEO 3.3.1 hardloop en net opgegradeer tot 3.3.2. Dieselfde probleem daar na die veranderinge.
PPP's: my charset is: ISO-8859-1 (Duits) Ek hoop dat dit nie 'n probleem

StarBuG
12-12-09, 19:17
Ok ek het gevind dat 'n gedeeltelike oplossing vir die probleem.

My karakterstel was met hoofletters (ISO-8859-1)
Nadat ek dit verander na al laer geval vBET werk, behalwe vir die forum bladsy.
(Jy moet die volgende insluit wat in jou handleiding of die kode verander sodat dit werk ook met hoofletters is;))

Ek het eers gedink die inskrywings in Definieer Homepage Aliassen is die probleem,
Maar selfs sonder inskrywings die forum tuisblad het, het dieselfde fout boodskap.

In die besonder:
As Definieer Homepage Aliassen is leeg, slegs Engels is (die vertaling domain.de / en / as hoof forum bladsy) werk
my taal (domain.de) gee die fout.

As ek die inskrywings index.php en index.php? Definieer Homepage Aliassen dan die / en / deel kry gestreepte van die URL en beide Engels en Duits nie werk nie.

Asseblief raad

PS: verlaat Definieer Homepage Aliassen leë gee my 'n bietjie maagpyn, want dit is' n ernstige PR lek as 3 vernaamste forum URL's (index.php, index.php en /?) teenwoordig is.

vBET
13-12-09, 19:30
Hi.

Bly om te hoor jy is stap nader, en nog steeds jammer dit gebeur so pynlik te wees in jou geval. Hoop dat vBET geniet wanneer dit uiteindelik loop al daardie probleme sal dek:)

Oor onderste en boonste geval - dit het saak net vir UTF-8 karakterstel en dit is in die handleiding beskryf. Jou verander het niks te doen het met "Kan nie redeclare vbseo_thread_seotitle ()" nie - want jy is in PHP vir so lank jy jou indink dat hierdie kommunikeer duidelik sê dat die funksie is reeds verklaar ANC kan nie redeclared word. So is dit toeval, maar die goeie boodskap dat jy nie hierdie probleem nie.

Oor die nuwe een. Let asseblief seker te maak dat jy 'n goeie vBET konfigurasie en htaccess - veral wanneer jou forum is in' n URL in subdirectory. vBET opsies in die hoof kategorie is belangrik - Gaan die en lees beskrywings gebruik nie as dit nie gepas is nie.
Ek kan nie vertel baie meer sedert jy het nie die fout boodskap, of werklike forum URL het. PM my adres van jou forum, sodat ek in staat sal wees om om hierdie gedrag te sien.

StarBuG
13-12-09, 20:02
Hi

My Forum is www.patientenfragen.net
Die forum word nie uitgevoer in 'n subdirectory.

Die belangrikste instellings is:

Google API sleutel (probleem met en sonder die sleutel)
Taal van die forum: Duits
forum gids: leeg
forum hoof domein: leeg
skakel tipe: VBSEO_URI
vertaling skakel tipes: Maak URL's volgens SEO skakel konsensus (dws 'n / en / adres')
hou dopgehou: leeg

. Htaccess


# Comment die volgende reël (voeg "# 'aan die begin)
# Mod_rewrite funksies uit te skakel.
# Let wel: jy nog steeds nodig om die hak te skakel in
# Die vBSEO beheer paneel url te stop herskryf.
Opsies FollowSymLinks
RewriteEngine

# Sommige bedieners vereis die Rewritebase richtlijn te wees
# Aangeskakel (verwyder "# 'aan die begin te aktiveer)
# Let wel: As dit aangeskakel is, moet jy die pad
# Aan jou wortel vB gids (dws RewriteBase / forums /)
RewriteBase /

RewriteCond% {nog iets nie duidelik} ^ www \\. Patientenfragen \\ netto $
RewriteRule (.*) http://www.patientenfragen.net/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ /?? (En | de) / $ vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 en getrek het = / index.php [L, QSA]
RewriteRule ^ / (nl |? Die )/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 & getrek het = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI} (admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((argief /)?(.* \\ PHP (/.*)?))$. Vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-f!
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-D!
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^ (admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelde) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML |.? Txt) (\\ GZ))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI} (admincp / | modcp / | chat | cron | vbseo_sitemap | mrdump)!
RewriteRule ^ ((argief /)?(.* \\ PHP (/.*)?))$. Vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-f!
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-D!
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} / (admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelde) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]


Ek kan nie jou wys die gedrag lewe, want dan is my forum nie wil werk nie vir daardie tyd.

Asseblief raad

PS: ek getoets boonste en onderste geval het en nog steeds werk. Weet nie waarom dit beter gewerk het na die eerste verandering.

vBET
13-12-09, 20:39
Oor hoekom dit nie werk na die eerste charset verandering - soos ek geskryf het was dit toeval, ek het 'n paar teorieë wat gebeur dan (ek weet dat jy dit hanteer - dié ale slegs algemene teorieë oor sulke kwessie nie oor jou en jou saak):
- Lêer verander kan word in die verkeerde manier
- Lêer kan opgelaai word voor veranderinge is gered
- Lêer kan opgelaai word na die bediener in die verkeerde gids, so vBSEO sien nog die ou een
- Bediener kry dom en ignoreer dat die nuwe weergawe van die lêer voorkom wat nog werk op die ou een (dit soms gebeur - goed genees stoor die lêer weer en weer oplaai)

Maar die punt is - hierdie deel is nou besig:)

Oor die werklike probleem - nou vBET is gedeaktiveer, so ek is nie in staat is om gedrag te sien. Is dit moontlik dat jy dit op en wys nie vlae (persoonlike plek) - sodat gebruikers nie daarheen te gaan nie en ek sal in staat wees om dit handmatig te kontroleer?

Jou vBET opset lyk ok te wees, ook. Htaccess lêer. Een forum het iets soortgelyks, maar hulle gemors iets in vBSEO konfigurasie en vBSEO personeel vaste dit. Maak asseblief seker nie vBSEO kan mors deur persoonlike aansture. Jy kan ook nie kommentaar te lewer "RewriteBase /" help - maar dit is net skiet.

Op die oomblik kan ek nie vertel meer. Ek sal hê om dit te sien en miskien sal ek toegang nodig om meer ondersteuning te bied. Ten minste gee my fout te kommunikeer wat jy sien wanneer jy wil hoofblad te vertaal. Ook asseblief daarop let dat jy nie moet voeg by die URL taal van jou standaard taal van die forum (dit hoef nie op hierdie manier te werk - vir standaard wat jy net normale skakels).

Ek is ook bietjie verlore met jou probleem beskrywing wat is die rede waarom raak dit sou baie beter wees. As jy bewus is oor sekuriteit probleme, dan moet jy kan 'n tydelike rekeninge vir ondersteuning of gemaak toets forum met dieselfde opset. Ons sal graag ons volle steun, maar jy het ons toe te laat vir hierdie. Op die oomblik kan ons net raai wat regtig gebeur.

vBET
13-12-09, 21:06
En nog 'n skoot - kyk op jou standaard vBSEO reëls probeer om te verander:


RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]


Aan:


RewriteRule ^(.+)$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

StarBuG
14-12-09, 09:25
Die fout boodskap wat ek kry op die hoof bladsy



Fatale fout: Kan nie redeclare vbseo_thread_seotitle () (voorheen verklaar in / pad / vbenterprisetranslator_seo.php: 40) in / pad / vbenterprisetranslator_seo.php op reël 43


Ek kan nie in staat om hierdie gedrag te demonstreer aan jou, want dan is my forum nie wil werk nie, selfs wanneer vlae verwyder word.
Die fout is altyd teenwoordig op die forum bladsy, met en sonder vertaling. Alle ander bladsye werk boete.
Ek kan sien die sub-forums, drade in beide tale so op die einde vBET werk goed.
Eers toe ek probeer om die vernaamste forum bladsy wat www.patientenfragen.net die fout te toon en die bladsy nie laai.
Dit maak nie saak as ek dit via domein direk of die vertaalde weergawe www.patientenfragen.net/en/ toegang
My hoof taal (wat is domain.net nie domain.net / de /) sowel as die Engelse vertaling is nie werk nie wanneer htaccess veranderinge is teenwoordig.

Jou htaccess voorstel nie help nie.
Ook die verwydering van rewritebase nie doen die truuk.

My vBSEO persoonlike herschrijfregels is:


"^ Indeks \\ PHP \\? Bladsy = Regeln '=>' regeln.html"
"^ Indeks \\ PHP \\? Bladsy = impressum '=>' impressum.html"
"^ Indeks \\ PHP \\? Bladsy = AGB '=>' nutzungsbedingungen.html"
"^ Indeks \\ PHP \\? Bladsy = Conditions '=>' datenschutzerklaerung.html"
"^ Indeks \\ PHP \\? Bladsy = notfallnummern '=>' notfallnummern.html"
"^ Indeks \\ PHP \\? = Links '=>' links.html"
"^ Indeks \\ PHP \\? Bladsy = impfkalender '=>' impfkalender.html"
'^ Werbung \\ PHP. "=>" Werbung.html "


"^ Vbglossar \\ PHP \\ DO = showcat & catid = (\\ d +) & cattitle =(.*)'=>' Lexikon / $ 2 -? $ 1 /"
"^ Vbglossar \\ PHP." => "Lexikon / '

"^ Private \\ PHP \\? Doen = showpm & pmid = (\\ d +) '=>' private-Nachrichten / $ 1.html '
"^ Private \\ PHP." => "Privaat-Nachrichten / '

"^ Faq \\ PHP \\. FAQ = vb_faq '=>' hilfe / vBulletin / '
"^ Faq \\. Php $ '=>' Hilfe / '

"^ Kalender \\. Php $ '=>' Kalender / '
"^ Kalender \\ PHP \\.? C = 1 '=>' Kalender / '
'^ Kalender \\ PHP \\. (K = 1 &)? Doen nie = (display. +?)(& jaar =)?$' =>' Kalender / $ 2 / NF] '
'Kalender \\ PHP \\. (K = 1 &)? Nojs = 1' => 'Kalender / nojs / NF]'
'Kalender \\ PHP \\. (K = 1 &)? Doen nie = (display. +?) En nojs = 1' => 'Kalender / $ 2/nojs / NF]'
'Kalender \\ PHP \\. (K = 1 &)? Week = (\\ d +) & nojs = 1' => 'kalender/woche- $ 2/nojs / NF]'
'Kalender \\ PHP \\. (K = 1 &)? Maand = (\\ d +) en jaar = (\\ d +) en nojs = 1' => 'Kalender / $ 3 / $ 2/nojs / NF]'
'^ Kalender \\ PHP \\ doen = getinfo & (c = 1 &) dag = (\\ d +) -.?? (\\ D +) - (\\ d +) (& C = 1) $?' => 'Kalender / $ 2 / $ 3 / $ 4 / '
"^ Kalender \\ PHP \\.? Doen = getinfo & e = (\\ d +) (& dag = [0-9 \\ -]+)?(& c = 1)? $ '=>' Kalender/ereignis- $ 1 /"
'^ Kalender \\ PHP \\.? (S =&)?( c = 1 &)? (Week = &)? Maand = (\\ d +) en jaar = (\\ +) (& c = 1)? (En = displaymonth doen)? $ '=>' kalender / $ 5 / $ 4 / "
"^ Kalender \\ PHP \\ c = 1 & week = (\\ d +) (& doen = displayweek & maand =.+?)?$' => 'kalender/woche- $ 1 /"


Gee jou toegang tot my lewe site is nie moontlik vir sekuriteitsredes, jammer (selfs Jelsoft-personeel gaan nie toegang kry van my nie).

Laat my weet watter infos wat jy nodig het en ek is gelukkig om hulle aan u te voorsien.

Ek kan u 'n e-pos my vbseo_all.xml instellings as wat jy dink dit is' n vbseo konflik. Stuur vir my jou e-pos via PM

StarBuG
14-12-09, 09:46
Toe ek Force Forum wortel as Homepage? GEEN dan patientenfragen.net / en / werk
sowel as patientenfragen.net / en / index.php

egter patientenfragen.net (Duits, die hoof-taal) nog steeds nie werk nie (fout boodskap sien hierbo)

MAAR patientenfragen.net / index.php werk

Meer idees?

As jy MSN of ICQ stuur vir my jou ID en ek kan jou wys die gedrag woon;)

PS:
Ek wil nie index.php of index.php te gebruik?

Ek het hulle verwyder van Definieer Homepage Aliassen wanneer ek vBET geïnstalleer, maar ek regtig nie daarvan hou nie.
Verandering wat vir die toekoms.
Dit is 'n ernstige PR lek kwessie!

vBET
15-12-09, 03:04
Soos ek sien daar is nog steeds probleem met redeclaring funksie. Ek kan nie kyk wat presies gebeur, maar as jy die toepaslike veranderinge in vBSEO lêer soos in die handleiding, beskryf dan die enigste idee om op hierdie oomblik wat ek het, is dat sommige reël jy sit terug na vbenterprisetranslator_seo.php lêer - dit moet nie gebeur en Ek kan nie sien hoe dit moontlik is, maar sonder om Ek het geen ander idees nou.

Te vbenterprisetranslator_seo.php gaan en het dieselfde uitgawe vir includes / functions_vbseo_createurl.php - so funksie vbseo_thread_seotitle vind en stel die indien klousule rondom dit. Sê asseblief vir my help dit.

Ek verstaan jou veiligheid kwessies - maar julle kan nog steeds forum kopie te maak - die meeste inhoud verwyder en laat net 'n paar domkop boodskappe. Wat ons nodig het om jou te help, is om te gaan na die presiese verstellings op die presiese bediener en kyk wat gebeur en vind uit waarom. vBET deur baie forums gebruik - sulke dinge gebeur nêrens anders nie, so ongelukkig is ons nie in staat is om jou antwoord uit die hand selfs as ons sou baie bly wees om jou te help.

Oor Definieer Homepage Aliassen - ons sal sommige eksperimente in hierdie gebied gemaak. Soos ek onthou vBSEO freaks as redirect is eenvoudig "/", so het ons gemaak interne redirect na index.php (dit is nie gesien het deur die leser) - definieer jou aliasse sal omschakeling lus. Ons sal kyk dit weer en sien hoe om dit te vermy, maar onthou asseblief dat jy nou praat oor die funksionaliteit van die ander mod en ons is nie verantwoordelik vir sy optrede - ons manier om te integreer met vBSEO gee, maar nog steeds wat gebeur in vBSEO dit gebeur binnekant van vBSEO ... In Takenlijst bygevoeg as hierdie kwessie weer te ondersoek. Asseblief ook probeer om sulke aliasse in htaccess onder vBET reëls te definieer - so dit sal jy gee 301 lei vermy lekkasies en vBET sou word nog steeds in staat is om te werk, want dit sou wees voordat dit nie na (in vBSEO wat gemaak sou 301 vir vBET versoek) . Maar asseblief hou op met sulke eksperimente totdat ons vBET werk goed op jou forum.

StarBuG
15-12-09, 10:13
as ek veranderinge aanbring aan vbenterprisetranslator_seo.php Ek kry 'n leë bladsy

vBET
16-12-09, 00:02
Op die oomblik is die enigste ding wat by my opkom is dat jy deur een of ander manier het interne omschakeling lus. Jy kom tot vbenterprisetranslator_seo.php dan gaan dit te vBSEO en vBSEO maak interne redirect weer te vbenterprisetranslator_seo.php Ek weet nie, beteken dit regtig gebeur nie, maar dit is my raaiskoot, want ek kan dit nie check. Dit sal verduidelik waarom jy 'n fout het redeclaring en waarom na die veranderings wat jy nou leë bladsy.

As jy n idee het wat kan veroorsaak dat hierdie (enkele vBSEO opset) korrekte dit asseblief. Anders asseblief te gaan met die installasie en integrasie proses nog een keer - stap vir stap. Om seker te maak dat alles is soos dit moet wees.
As jy na die probleem nog nie gebeur dan ons nodig het om toegang tot die details in staat wees om ons steun te gee in hierdie geval. Indien nie aan die werklike forum se kopie (kan wees sonder die werklike drade data - ons nodig het om jou konfigurasie).

vBET
17-12-09, 01:11
Groot dank vir die gee van toegang tot die forum kopie. Jou gebruikers sal baie bly wees om te weet dat jy verwyder al hul data in die kopie hul privaatheid te red:)

Uitgawe opgelos: D
Ek bygevoeg hierdie lyn aan jou vbenterprisetranslator_seo.php:


$_SERVER['REDIRECT_URL'] = '/vbseo.php';


Let asseblief daarop dat jy kan stel op vBSEO opsie: Force Forum wortel as Homepage? So jy sal nie PageRank lekkasie op jou eie forum links.

En hier kom nog 'n goeie nuus - dit blyk dat daar na die verandering in vbenterprisetranslator_seo.php is moontlik vBSEO opsie "Definieer Homepage Aliassen" te gebruik - dit is net wat nodig is om eerste reël te verander:


RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]

Ek sal dit ook op ons 3 verskillende forums met vBSEO toets. En as dit sal daar werk nie, ek sal hierdie veranderinge in die amptelike vrystelling:)

Hoop dat jy nou baie gelukkig:)

StarBuG
17-12-09, 05:34
Werk!

Volmaak is, dankie dat jy

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations