PDA

View Full Version: vBGallery integrasie probleme.



Taurus
10-07-11, 12:38
Ek het die integrasie opsies hier:



Dit is my Custom Herschrijfregels:


'gallery/index\.php$' => 'gallery/'
'browseimages\.php\?do=favorites$' => 'favorites.html'
'browseimages\.php\?do=subscriptions$' => 'subscriptions.html'
'browseimages\.php\?do=member&imageuser=(\d+)$' => 'imageuser-$1.html'
'browseimages\.php\?c=(\d+)$' => 'browse-$1.html'
'browseimages\.php\?c=(\d+)&page=(\d+)$' => 'browse-$1-$2.html'
'browseimages\.php\?c=(\d+)&userid=$' => 'browse-$1-albums.html'
'browseimages\.php\?c=(\d+)&userid=(\d+)$' => 'browse-$1-user$2.html'
'browseimages\.php\?c=(\d+)&u=(\d+)$' => 'browse-$1-user$2.html'
'browseimages\.php\?do=popimages$' => 'top.html'
'browseimages\.php\?do=popimages&orderby=views' => 'topviews.html'
'browseimages\.php\?do=popimages&orderby=rating' => 'toprated.html'
'browseimages\.php\?do=popimages&orderby=posts' => 'toppost.html'
'showimage\.php\?i=(\d+)&noignore=0&postid=(\d+)$' => 'image-$1-$2.html'
'showimage\.php\?i=(\d+)&original=1.*$' => 'image-$1big.html'
'showimage\.php\?i=(\d+).*$' => 'image-$1.html'

Alles werk baie goed in die standaard taal.

Ek het bygevoeg dat die integrasie in my hoof htaccess lêer.


# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^windows8theme\.org$
RewriteRule ^(.*)$ http://windows8theme.org/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/gallery/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

# MONTH
<FilesMatch "\.(flv|gif|jpg|jpeg|png|ico|swf)$">
Header set Cache-Control "max-age=2592000"
</FilesMatch>

# WEEK
<FilesMatch "\.(js|css|pdf|txt)$">
Header set Cache-Control "max-age=604800"
</FilesMatch>

# DAY
<FilesMatch "\.(html|htm)$">
Header set Cache-Control "max-age=43200"
</FilesMatch>

En dit vir my htaccess in my gallery.


RewriteEngine On

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbseourl=
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule ^(.*)$ /vbseo.php?vbseourl=$1&vbseorelpath=./gallery/&%{QUERY_STRING} [QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/
RewriteRule ^(.*\.php)$ /vbseo.php?vbseourl=$1&vbseorelpath=./gallery/&%{QUERY_STRING} [QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !redirected=
RewriteCond %{QUERY_STRING} language=
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?redirected=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]

Maar wanneer ek probeer om 'n bladsy te vertaal binne-in die gallery, kry ek dit op my blaaier:

http://windows8theme.org/imagehosting/14e198efc98fbe.png

Please help. Dankie.

Taurus
10-07-11, 12:46
Wanneer ek is op 'n beeld bladsy binne vBGallery, en ek op' n vlag om die taal te verander, kry ek hierdie:

Waarskuwing: include (/ home / Windows / public_html / gallery / / vbseo.php) [function.include (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.include)]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in / home / Windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

Waarskuwing: include () [function.include (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.include)]: misluk opening "/ home / Windows / public_html / gallery / / vbseo.php" vir insluiting (include_path = ': / usr / lib / PHP:. / usr / local / lib / PHP ") in / home / Windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

vBET
11-07-11, 12:43
Lyk soos 'n aantal reëls gebreek. Ek sien dubbel / in die pad van die lêer, is ook vbseo.php lêer weer in die gallery gids Wat is natuurlik verkeerd.

Dit is omdat jy gemengde normaal. Htaccess reëls met interne vbseo reëls. , En binnekant van gallery gids jou reëls is nie relatief (soos gewoonlik), maar absolute.

So moontlike oplossings:
1. Sluit vbseo doorverwijzing en doen dit alles in htaccess - dit sal beter vir jou prestasie en dit is getoets om vBET te integreer met mod se eie gids.
2. Verander vBET voor kontroleerder.

Vir die 2de oplossings asseblief (nie getoets nie):
1. Open lêer / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php
2. Vervang elke Dirnaam (__FILE__) (daar is 2 van hulle) met VBET_FORUMDIR

Gee ons jou terugvoer.

Taurus
11-07-11, 13:00
Ek het probeer om die tweede oplossing, maar het hierdie:


Waarskuwing: include (/ home / Windows / index.php) [function.include (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.include)]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in / home / Windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

Waarskuwing: include () [function.include (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.include)]: misluk opening "/ home / Windows / index.php" vir insluiting (include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP ") in / home / Windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php op lyn 35

vBET
11-07-11, 14:13
Jy vervang SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH verkeerde waarde voor kontroleerder. Stel dit gepas. Dit is die eerste reël van die voorste kontroleerder kode:

define('VBET_FORUMDIR', 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH');
Jy kan toepaslike waarde vind deur gebruik te maak van die actualdirectory.php script van gereedskap gids. Alle besonderhede is opgeneem in die instruksies onder die skakel wat jy gegee het in die eerste pos.

Taurus
11-07-11, 14:20
Jy vervang SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH verkeerde waarde voor kontroleerder. Stel dit gepas. Dit is die eerste reël van die voorste kontroleerder kode:

define('VBET_FORUMDIR', 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH');Jy kan toepaslike waarde vind deur gebruik te maak van die actualdirectory.php script van gereedskap gids. Alle besonderhede is opgeneem in die instruksies onder die skakel wat jy gegee het in die eerste pos.

Dit is wat dit is vervang met:

/ Home / Windows / public_html

Ek het presies soos dit uit die actualdirectory.php

Of moet dit ook vir die Gallery directory?

Taurus
11-07-11, 14:28
Toe ek dit verander na:

/ Home / Windows / public_html / gallery

Toe het ek hierdie:


Waarskuwing: require_once / home / Windows / public_html / gallery / includes / vbenterprisetranslator_functions.php [function.require een keer (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.require-once)]: failed to open stream : Geen so 'n lêer of gids in / home / Windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 29

Fatale fout: require_once () [function.require (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.require)]: failed opening vereis '/ home / Windows / public_html / galery / includes / vbenterprisetranslator_functions.php "(include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP ") in / home / Windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 29

vBET
12-07-11, 15:42
Dit is wat dit is vervang met:

/ Home / Windows / public_html

Ek het presies soos dit uit die actualdirectory.php

Of moet dit ook vir die Gallery directory?

Dit is dus toepaslike waarde - net soos die instruksies sê - waarde van actualdirectory.php - niks anders nie.

Ek verstaan nie hoekom jou foute sê dat index.php kyk in / home / vensters nie in / home / Windows / public_html
As jy veranderinge as was dan beskryf dit moet gekyk word in / home / Windows / public_html - PM toegang tot my besonderhede na jou FTP - ek sal kyk wat presies het jy nou in jou lêers.

Taurus
12-07-11, 16:03
Besonderhede PM'd. Dankie.

vBET
12-07-11, 16:04
Dankie vir toegang. Eerste ding wat ek gesien het is verkeerd - jy veronderstel om Dirnaam (__FILE__) te vervang VBET_FORUMDIR soos beskryf in een van my vorige poste. Maar in plaas daarvan het jy dit vervang Dirnaam (VBET_FORUMDIR). Korrekte en Gaan werk dit.

Ook as ek sien jou reëls in die gallery htaccess / vbseo.php - soos ek geskryf het gewoonlik reëls in die gids is relatief nie absolute nie. Dit kan ook 'n probleem, want vBET reeds dra by tot die pad' / '. So na rectificatie van, dit is nog steeds nie werk nie, dan moet jy probeer om te vervang (in 2 plekke):

.'/'.$_GET['redirected']
aan:

.$_GET['redirected']
Maar doen dit slegs as dit nodig sal wees - so as doube / / sal verkeerd wees vir jou stelsel. So doen dit as jy foute soos:

Warning: include(/home/windows/public_html//vbseo.php) ...

Vertel het dit help.

Taurus
12-07-11, 16:21
Voordat die tweede opsie, ek kry dit nou:

Waarskuwing: include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.include)]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in / home / Windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

Waarskuwing: include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.include)]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in / home / Windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

Waarskuwing: include () [function.include (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.include)]: misluk opening dirnameVBET_FORUMDIR / index.php "vir insluiting (include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP ') in / home / Windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

Taurus
12-07-11, 16:28
OK ... blah ... jammer .... weer verkeerd. Ek het nou vervang Dirnaam (__FILE__) VBET_FORUMDIR, maar nou het ek hierdie:

Waarskuwing: vereis (/ includes / class_bootstrap.php) [function.require (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.require)]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in / home / vensters / public_html / vb / bootstrap.php on line 30

Waarskuwing: vereis (/ includes / class_bootstrap.php) [function.require (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.require)]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in / home / vensters / public_html / vb / bootstrap.php on line 30

Fatale fout: vereis () [function.require (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.require)]: misluk opening vereis ". / Includes / class_bootstrap.php" (include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP ") in / home / Windows / public_html / vb / bootstrap.php on line 30

Taurus
12-07-11, 16:50
OK, so ek sal moet nog 'n dag wag.

vBET
12-07-11, 18:18
Ek gaan om te kyk wat jy daar het nou is.

Taurus
12-07-11, 18:28
OK, dankie!

vBET
12-07-11, 19:21
Ek sien werklike PHP gids deur die uitvoering van getcwd () en die resultaat is: / home / Windows / public_html / gallery
Ek het probeer om chdir (VBET_FORUMDIR) te gebruik, voor kontroleerder, maar dit produseer ander kwessies.

Soos ek geskryf het wat jy gebruik nou nie ondersteun doorverwijzing manier nie. Ek spandeer baie tyd en geen oplossing te vind. As jy wil ons meer om te werk aan koop integrasie diens (http://www.vbenterprisetranslator.com/integration-service.php). Of net gebruik. Htaccess in plaas van vBSEO interne doorverwijzing.

Taurus
16-07-11, 15:59
Die manier om dit te integreer met vbseo is die beste manier moontlik. En om nou vir my sê jy dit nie eens dat "die manier is om 'n bietjie onredelik IMHO.
Hierdie mod werk 100% korrek is in die vBulletin met vbseo. Maar, want daar is iets verkeerd met vbet om te werk met dit, jy sal ondersteun nie?? OK .... danksy Migal.

vBET
18-07-11, 11:49
Neem asseblief kennis dat vBET is vBulletin vertaler. Ons waarborg dat vBulletin sal vertaal word. Ons het ook ons bes doen om ander mods wat genereer se eie inhoud te ondersteun, maar breek vBulletin argitektuur.

Dit is die rede waarom ons geskep voorste kontroleerder wat kan bladsye wat gegenereer is deur die mods wat breek vBulletin argitektuur te vertaal en geen global_complete haak gebruik. En ons ontwikkel generiese manier om die meeste van sodanige plugins te ondersteun. Tog is ons nie in staat is om te verseker dat elkeen weet nie wat ons, of selfs nie-bestaande nog mod wat in 'n slegte wyse geskryf is, en breek vBulletin argitektuur sal werk met' n standaard integrasie proses - veral wanneer jy op jou eie forum nie standaard benadering (. htaccess), want om opgehang om dit te integreer met vbseo. So ja - dit is wat ek geskryf het voor en dit is waar ook vandag: op die oomblik ondersteun ons nie die geval wanneer mod breek vBulletin argitektuur en nie gebruik global_complete haak nie, gebruik sy eie gids en in plaas van htaccess is gebruik vbseo. Aansturing reëls.

Soos ek geskryf het jy voor - ek persoonlik was op dit werk op jou forum, hoop dit is 'n klein probleem, maar dit is nie. Dit is 'n groot saak, so as jy wil hê ons moet dit vir jou te integreer - asseblief koop integrasie diens. U kan ook ontslae te raak van vbseo interne doorverwijzing en gebruik htaccess - in so 'n geval het jy al' n gratis instruksies hoe om te integreer.

En die rede is dit nie ondersteun nie, is baie maklik - niemand nodig om dit voor ... Asseblief - ons ken mekaar, en jy weet ons is nuttig, nog steeds ons gratis ondersteuning sluit nie die besteding van dae op iemand bediener wanneer dit nie vBET fout, net sy probleem met die verstelling met mod wat nie heeltemal verenigbaar met vBulletin is en addisioneel is reeds geparseerd deur ander mod ... Ek was daar Ek spandeer meer as uur sonder om selfs te probeer om op te laai, want dit was moontlikheid dat dit is vBET fout. Nou weet ons dat dit nie. Dit is nie vBET kwessie - dit is jou probleem met die verstelling wat op die oomblik nie het reeds beskryf integrasie oplossing, MAAR jy kan maklik nog steeds integreer as jy ontslae te raak van vbseo interne doorverwijzing en gebruik skoon htaccess reëls.. As jy wil hê ons moet dit op jou bediener te integreer met interne vbseo omschakeling reëls - dan is jy vra vir die integrasie diens wat koste $ 30 en jy kan dit hier koop: http://www.vbenterprisetranslator.com/integration-service.php

Ons ondersteun heeltemal gratis by ons forum deur wenke en antwoorde te gee. Tog as ons kliënte wil ons die werk te doen - ons het ook 'n aanbod vir hulle - dit is integrasie / installering / opgradering diens:)

Taurus
19-07-11, 01:30
Ek verstaan. Ek wil ook dankie dat jy vir jou tyd en moeite bestee aan hierdie. Ek het nou afgeskakel vbgallery want dit is te veel van 'n rompslomp met die nuwe VB 4.1.5 ook.

vBET
20-07-11, 00:07
Op die oomblik vBET was nie getoets met vBulletin 4.1.5 omdat dit beskou word onstabiel en nog nie ondersteun nie.

Taurus
20-07-11, 00:55
Ek het nie afskakel vBET, ek vBGallery gestremdes.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1