PDA

View Full Version: Opgelos Kwotasies nie vertaal?



Taurus
06-07-11, 02:59
Ek het net gesien dat wanneer 'n lid met' n ander taal as standaard, en hy haal iemand, dan is die aanhaling is nie vertaal.

Sien hierdie boodskap:

Windows 7 Temas: Ultra donker tono3022

Stel asseblief. Dankie.

vBET
06-07-11, 21:30
Ja-aanhaling is nie vertaal en dit reggemaak. Dit is, want jy kan skryf in die Franse en haal iemand wat skriftelik in Pools - sy teks kan nie behandel word soos die Franse en stuur dit met die res van jou pos te vertaal. Aanhaling is dus geïgnoreer binnekant van die lang BBCode en aangehaalde teks moet dit se eie lang BBCode. En dit was die kwessie op jou voorbeeld - aangehaalde teks moet binne wees van sy eie lang BBCode nie, maar dit was nie.

Ek het reeds dit op jou forum reggemaak word - wanneer jy dit vergelyk met die weergawe voordat u sal die verskil sien:)

Het jy meer hulp nodig hier? :)

Taurus
07-07-11, 03:07
OK 'n groot, dankie. So jy dit op CreativX reg gekorrigeer? Hoe kan ek dit korrek op my ander forum?

vBET
07-07-11, 17:09
Ek het net redakteur van die boodskap. Die probleem was dat die aangehaalde teks veronderstel word in sy eie lang BBCode, maar dit was nie. Daar is niks op te los. Indien so iets gebeur (omdat Google nie sal herken taalidioom gepas) en daar is geen geskikte lang BBCode, dan is dit met die hand bygevoeg word. Dit is dit.

Het jy 'n meer sulke boodskappe?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1