PDA

View Full Version: Opgelos vbet + vbblog



fatal
11-12-09, 05:51
Hallo,

Wil net sê dit is 'n wonderlike add op en sien daarna uit om weergawes voor vir vb4 nie!

Alles loop perfek, net een probleem ... en 'n vreemde een ..

Dus, alles in hierdie voorbeeld sonder om selfs op die vlag te gebeur en is ek nie die gebruik van vbseo. Link tipe is REQUEST_URI. Url die dop = geen.

wanneer iemand skep 'n blog boodskap via VB blog .... sy fyn, maar indien ek of die gebruiker verwyder / sagte verwyder 'n inskrywing. Ek kry getrek het: domain.com / blog.php u = 2 & language = yi

So alles eindig dan in Jiddisj ... Ek is nie seker waarom die & language = yi is tacked op die einde soos wat ... as ek 'yi "afskakel dit tel net' n ander.

Enige hulp sal waardeer word.

Cheers!

vBET
11-12-09, 23:27
OK - ek sal beweeg om dit te goggas verslae. Please PM my besonderhede met die forum URL.

Michael
06-01-10, 23:42
Dit is die presiese blog probleem wat ons moderator het het!

vBET
22-01-10, 01:54
Ons was nie in staat om die probleem op te reproduseer. Maar daar was veranderinge in nazending in vBET 3.3.0 - die probleem nog steeds bestaan in 3.3.0?

vBET
03-05-10, 21:29
Geen inligting oor bestaande fout in 'n nuwe weergawe. Aanvaar dat dit opgelos is. Let wel, indien nie - sal ons die probleem heropen.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1