PDA

View Full Version: V: Vermy dubbele inhoud



Juice
30-06-11, 13:11
Hi almal,

Ek wil graag weer te leer ken is dit moontlik om die volgende te doen het met vBET.
Kom ons veronderstel, ek het 'n forum in die Deense taal. Ek wil nie vBET te installeer op die oorspronklike Deense forum, want ek wil nie die forum te meng - dit is hoofsaaklik vir Deense gebruikers geteiken en ek wil dit so hou. Selfs meer, want dit is nog onduidelik weer soekenjins sal outomatiese vertaalde bladsye identifiseer - selfs getrek uit 'n plaaslike databasis op' n webbediener - en dit is onvoorspelbaar hoe daardie terreine sal gestraf word deur soekenjins.

Om te verhoed dat die oorspronklike domein word gestraf in totaal Ek het probeer om uit te vind, weer vBET kan ondersteun die herskryf van die URL's van domain.com / [Language] na 'n subdomein formaat soos [Language] domain.com. vBET gereageer het dit kan nie gedoen word met vBET nie en dus is dit heeltemal nie ondersteun nie.

Die inhoud van ons forums is interessant, selfs vir internasionale besoekers en so het ek wou die hele forums en databasis te installeer na 'n ander domein, heeltemal geskei van die oorspronklike een, en daar vBET installeer. Tot dusver het geen probleem op die tegniese kant. Maar om dit te doen, sal laat soek enjins identifiseer die "nuwe" forum entirly as dubbele inhoud.

Die vraag is nou: kan dit gedoen word, is dat die vBET toon slegs vertaal inhoud en nie die oorspronklike inhoud (Deense)? So SE net sien unieke webwerwe en koers hulle nie as 'n dubbele inhoud.

Groete,
Sap.

vBET
30-06-11, 14:33
vBET ondersteun nie taal sub-domeine, net taal kode in URL soos / PL /

Ons het nie vBET toets oorspronklike taal nie, maar ek dink dit kan gedoen word deur htaccess - as iemand gaan na bladsy sonder taal kode redirect om hom te sommige taal. As dit nie op hierdie manier dan is dit kan nog gedoen word in een hake (init_startup moet goed wees vir hierdie) - net 'n bykomende voorwaarde en redirect binnekant.

So, wat jy wil doen, moet moontlik wees. Ander probleem is - hoe sal jy hou jou kopie forum gesinchroniseer is met regte een. Jy sal van tyd tot tyd van jou databasis tabelle kopieer. Jy kan eenvoudig nie kopieer hele nie, want dan sal jy jou vBET opset los as vBET is nie op die oorspronklike een. Hou asseblief in gedagte dat vBulletin hou mods konfigurasies in die databasis.

PS.
Onderwerp van pre-sales vrae verhuis, omdat jy reeds 2 lisensies het, so dit is nie die pre-koop vraag;)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1