PDA

View Full Version: Reeds gedoen gewoonte hack of as opsies



Damas
26-11-09, 14:16
Hallo,

"Versoeke" as persoonlike hack of by te voeg as opsies om van te vBET235

Is daar enige manier om net die eerste post van die drade te vertaal?

Omdat daar 'n baie lang gesprekke wat met meer as 100 post, dit het' n lang tyd wat vertaal moet word. (Time-out soms), wanneer 'n Meerderheid van die poste onbelangrik inhoud.

Ek moet dieselfde hierdie hack 100%, maar slegs vir vertaalde bladsye
http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=184717

Ek kan betaal vir 'n persoonlike werk.

Dankie

vBET
26-11-09, 16:55
Jy kan dit doen deur al die poste (sonder die eerste een) in die binnekant van nie vertaal gebiede tydens die bladsy generasie te plaas:)

Oor betaal versoek - van die kursus wat ons kan dit doen. Maar eers moet ons graag ons kliƫnte in te lig hoe kan hulle vir hulle 'n probleem op te los. Sommige in staat kan wees om dit self te doen.

Damas
26-11-09, 20:08
Baie mooi, ek doen dit.

Dit is groot.
Dankie

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1