PDA

View Full Version: Opgelos Htaccess kwessies.



scottct1
03-12-10, 04:09
Ek hardloop vBulletin 4,1 met vbseo 3.5.2.

Ek koop VBT vandag. :)

Hier is my htaccess lêer wat werk ... www dot satelliteguys dot ons / htaccess.txt (Ek kan nie my txt lêer oplaai, sê daar is 'n toestemmings fout op jou bediener en ek kan nie post URL's, totdat ek' n boodskap 15 keer.)

Ek is nie in staat om die voorgestelde vbt te werk om korrek te kry, maar toe ek dit voeg ek 'n foutboodskap kry wat sê dat die bladsy nie is redirecting behoorlik

Firefox het bespeur dat die bediener die versoek vir hierdie adres is redirecting op 'n manier wat nooit sal voltooi. Toe ek probeer gaan my tuisblad.

Kan jy asseblief laat weet my die korrekte. Htaccess sodat ek hierdie werk kan kry? Dankie!

scottct1
03-12-10, 17:35
Ek het beveel dat die installasie diens gisteraand. Ek sal die pro figuur dit laat soos ek is seker dat sy iets eenvoudigs. :)

kamilkurczak
03-12-10, 19:19
Dis reg.
Ek vra om verskoning vir ons laat.

Stuur asseblief vir my deur PM jou admincp, FTP en vBSEO besonderhede.

Nou het ons 'n naweek. Ons sal dit op Maandag. Is dit reg vir jou? Ek vra om verskoning vir die vertraging.

scottct1
04-12-10, 02:02
PM gestuur.

Dankie!

vBET
04-12-10, 11:23
Hierdie naweek Kamil het gratis. Hy sal in staat wees om dit op te los en jy antwoord Maandag. Hoop dit is OK:)

kamilkurczak
06-12-10, 11:08
Want ek kan nie jou htaccess lêer wysig - vervang asb jou htaccess lêer met hierdie:

DirectoryIndex cmps_index.php index.php cmps_index.php index.html index.htm

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.satelliteguys\.us
RewriteRule (.*) http://www.satelliteguys.us/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#************************************************************************--
#RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

#************************************************************************--
#RULES for pages outside forum directory handled by vBulletin

#Those rules have to be in domain main folder
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

#This rule must be in each directory which have to be supported (without forum directory itself)
#RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
#RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]


RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.satelliteguys.us$

kamilkurczak
06-12-10, 15:44
Gedoen het.
-Ek geredigeer jou vbSEO lêers (integrasie met vBET)
-Ek jou htaccess (Nou het jy 'n goeie reëls).
-Ek het die nodige opsies in admincp-vBET en admincp-> Algemene instellings
Ek getoets het jou site en alles (vertaling forum en skakels) werk goed.

Kan jy dit toets?
As iets nie eens skryf asseblief hier.
As alles is ok dankie vir u samewerking en voorspoed

scottct1
06-12-10, 17:41
Ek het 'n paar sake ...

1) As ek kliek op die Duitse dit vertaal na Duits boete. Maar as ek wil om terug te gaan na Engels en die Engelse vlag om terug te gaan na Engels te kliek en dit bly Duits.

In plaas van om my te satelliteguys.us / en dit neem my net terug te satelliteguys.us

2) My tuisblad cmps_index.php maar vir een of ander rede is dit nie laai soos dit gebruik index.php te plaas is om te laai. Om dit op te los tydelik Ek het afskrifte van my cmps_index.php te index.php.

3) Een van my gebruikers berig die volgende kwessie ... "Die eerste ongelees pos funksie blyk te wees gebreek Ek gaan na die eerste pos van die drade, in plaas van nuwe poste."

Stel asseblief.

scottct1
06-12-10, 18:03
Meer probleme ...

Gaan in die AdminCP dan gereedskap dan VBT te Opaque Genegeerde woorde kry ek die volgende foutboodskap.

Waarskuwing: require_once ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_ignoredwords.php) [function.require een keer]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / admincp / misc.php (2067): Eval () " D kode op lyn 4

Fatale fout: require_once () [function.require]: misluk opening vereis "/ usr / home / Satelliet / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_ignoredwords.php" (include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP) in / usr / home / Satelliet / public_html / admincp / misc.php (2067): eval () "D kode op lyn 4

En dit uit die kas skoonmaker ...

Waarskuwing: require_once ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require een keer]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / admincp / misc.php (2067): eval () " D kode op die lyn 9

Fatale fout: require_once () [function.require]: misluk opening vereis "/ usr / home / Satelliet / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php" (include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP) in / usr / home / Satelliet / public_html / admincp / misc.php (2067): eval () "D kode op die lyn 9

kamilkurczak
06-12-10, 18:16
1) satelliteguys.us / is goed. waarom nie met 'n "/ af"? want Engels is jou belangrikste taal van die forum, en wanneer jy klik op 'n Engelse vlag, jy het' n URL na die oorspronklike forum.
Waar sien jy Duits? as ek kliek op die Duitse Ek het 'n Duitse vertaling. As ek kliek op Engels - ek het 'n Engelse.

As jy 'n vinniger forum te hê:
Jy kan afskakel n paar vertalings by die bedelary - wanneer die kas gevul word, kan jy nuwes wat van tyd tot tyd. Begin met al 52 vertalings beteken dat 52 keer meer inhoud vir gebruikers en wortels. Sommige forums kan maklik hanteer, vir sommige is dit beter om te begin met 'n paar vertalings.
Om dit te doen: Gaan na admincp-> vBET-> Vlae

2) Is dit nou werk?
3) Nou het ek 'n vrye tyd. Ek sal dit regmaak môre. As dit is OK vir jou.

scottct1
06-12-10, 18:21
1) satelliteguys.us / is goed. waarom nie met 'n "/ af"? want Engels is jou belangrikste taal van die forum, en wanneer jy klik op 'n Engelse vlag, jy het' n URL na die oorspronklike forum.
Waar sien jy Duits? as ek kliek op die Duitse Ek het 'n Duitse vertaling. As ek kliek op Engels - ek het 'n Engelse.

Weer is dit nie werk nie ... As ek kliek op Geman Ek sien Duits. As ek kliek op Engels ek nog kyk Duitse. Ek kan uit die Duitse klik op 'n ander flits soos Pole ANF sien Pools, maar weer as ek klik op Engels is dit nie terugkeer my in Engels!

Nog 'n gebruiker aangemeld is hierdie kwessie as goed en ek wonder of dit is' n vBulletin 4,1 kwessie.


As jy 'n vinniger forum te hê:
Die spoed wat dit fyn, nie met 'n spoed probleem.


3) Nou het ek 'n vrye tyd. Ek sal dit regmaak môre. As dit is OK vir jou.
Ek wil dit vasgestel so gou as wat jy kan want dit is wat veroorsaak dat 'n probleem vir my gebruikers. Dit is waarom ek vir julle ouens betaal om dit te installeer sodat dit korrek werk nie.

En wat van die fout boodskappe wat ek opgelaai en nuwe poste kwessie.

Dankie!

kamilkurczak
06-12-10, 18:30
ok, ek sal hierdie foute ontleed en op te los môre-oggend (Pools tyd). My toegang af draai nie.

Gewysig:
Oor hierdie vertaling na Engels. Ek kan sien dat dit deur IE. Ek sal probeer om dit op te los.

scottct1
06-12-10, 18:36
Ok.

Ek vaste die tuisblad fout wat ons gehad het, het ek herdoop tot die cmps_index lêer index.php dan verander my forum tuisblad te forum.php. :)

Ek Pools maar het nog nooit aan Pole. Die maatskappy wat ek werk hier in die Verenigde State begin Polands eerste kabel televisie maatskappy wat @ vermaak genoem was. :)

kamilkurczak
06-12-10, 18:39
:) Lekker om jou te ontmoet.

Oor hierdie vertaling na Engels. Ek kan sien dat dit deur IE. Ek sal probeer om dit op te los.
Plese los my admincp want ek kan sien net die forum instellings:) Dankie, ek sal dit regmaak môre.

(Probeer product.xml lêer om die invoer van doen-nie-oplaai gids)

scottct1
06-12-10, 18:45
:) Lekker om jou te ontmoet.

Plese los my admincp want ek kan sien net die forum instellings:) Alle stel. :)

kamilkurczak
06-12-10, 18:48
Hmm ek sien nog steeds net "Forum Manager" - toets dit asseblief.

scottct1
06-12-10, 19:05
Hmm ek sien nog steeds net "Forum Manager" - toets dit asseblief.

Ek het dit getoets en kan sien en toegang tot alles in die admincp ... Miskien te meld en weer na binne?

kamilkurczak
06-12-10, 19:15
Het jy toegang tot die details van my toets toets in? Ek het nog sien net forum bestuurder. Mag jy kan 'n nuwe rekening te maak vir my? Indien wel, stuur asseblief hierdie inligting deur PM.
Danksy

scottct1
06-12-10, 19:28
Ja, ek het dit getoets.

Hier is wat ek sien ... http://www.satelliteguys.us/images/admincp.jpg

Miskien is ek misverstand jy.

kamilkurczak
07-12-10, 10:26
kan jy kyk na hierdie draad?
url:

watter weergawe van die pad na vB gebruik jy? PL1? Indien ja, dan kan jy hom net lees 'n draad vorm hierdie skakel en probeer om jou vB pad na werk te pl2.

Bevestig asseblief dit.

Gewysig:
Ons gebruik op ons toets forum 'n 4.0.8 weergawe van vB. Ek sal moet opgradeer en ek sal probeer om hierdie probleem op ons toets forum om voort te plant.

Lees 'n draad vorm asseblief net hierdie skakel en probeer om jou vB pad na werk te pl2.

en ek nog steeds geen toegang tot jou admincp opsies (slegs die forum bestuurder). Let asseblief verwyder actulal rekening en 'n nuwe een vir my as jy kan nog steeds en my hulp nodig.

scottct1
07-12-10, 15:00
Ek is met behulp van vBulletin 4,1 PL 2.

Ek het PMed jy 'n alternatiewe Teken in op die admincp. :)

Gelukkig Dinsdag!

scottct1
07-12-10, 15:05
Ek het net weer aangeskakel VBT en dit het los die kwessie van om terug te gaan na die standaard taal. :)

Gebreekte nou is die fout boodskappe van beide items in die vbt tools menu in die admin CP, en die gebreekte Spring na die eerste ongelees post kwessie.

Ek raai dit is om iets te doen met vbseo, maar dit gewerk totdat jy het die installasie gedoen gister.

Dankie!

kamilkurczak
07-12-10, 15:19
So die probleem met die rug na hooftaal is nou opgelos?
Ek sal los die res van die kwessies.

scottct1
07-12-10, 15:36
So die probleem met die rug na hooftaal is nou opgelos?
Ek sal los die res van die kwessies.


Ja terug na hoof taal is nou opgelos. Ek het eintlik opgegradeer te pl2 laaste nag. :)

kamilkurczak
07-12-10, 15:48
OK, die probleem met waarskuwings in admincp (kas skoonmaker en geïgnoreer woorde) is nou vasgestel.
Ek het die twee lêers in admincp gids opgedateer

kamilkurczak
07-12-10, 16:06
ok.
die tweede vraag: gaan na die eerste nuwe post.

Ek kan voortplant dit op my toets forum, so ek sal dit regmaak sonder jou toegang tot die FTP en admincp.

Maak asseblief 'n nuwe draad met hierdie bug (gaan eerste nuwe pos) in hierdie afdeling:
vBET4 Bug Reporting - vBulletin Enterprise Translator (vBET) (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/) en ons sal dit maak dit op ons toets forum.

Wat oor vBET? is dit werk goed nou? enige nuwe kwessies? Toets dit asseblief. Indien nie, dankie vir die goeie samewerking en geniet:)

scottct1
07-12-10, 16:15
Behalwe vir die eerste nuwe post fout ... Alles lyk ongelooflik. :)

Dankie!

kamilkurczak
07-12-10, 17:09
Dankie vir die bevestiging - opgelos hier. nou -> die fout met 'n nuwe pos

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1