PDA

View Full Version: Opgelos Hoe kan ek seker wees ek is deursoek wees?



garyopa
30-11-10, 16:56
Ek het gewonder of daar 'n manier om uit te vind as my site korrek gekruip in al die verskillende tale?

Ek loop 'n groot mengsel van sagteware, Vbseo, vBulletin v3.8.6, Vbadvanced, en natuurlik Vbet v3.5

En ek het my site almal binne-in 'n "forums" gids niks in die wortel geïnstalleer.

Ek het al my aansture werk dink ek, sodat mense na die nuus bladsy (cmps_index.php) boete in verskillende tale, en die belangrikste forums (index.php) fyn.

Maar hoe kan ek seker as die wêreld word stadig maar seker al my 500,000 url Die crawl (wat oorspronklik in Engels, wat nou in al die verskillende tale, beide die voorblad (cmps_index) en die forums drade.

Ek het nog nie die nuutste Vbseo Sitemap v3.0 te installeer, ek wil maak seker dinge is die werk goed, en dan kyk na die kry van wat in die mengsel van programmatuur met geen probleme.

mateuszr
01-12-10, 09:35
Ek is nie seker nie, as dit is wat jy soek, maar probeer Google Webmaster Tools (www.google.com/webmasters/tools/).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1