PDA

View Full Version: Vrae voor die koop VBET weergawe 3.x



munnakv
30-11-10, 09:10
1) Ek het net die vrye produk geïnstalleer na die volgende van jou produk draad in vb.org vir 'n lang tyd. Maar ek is ongemaklik om die skakel terug na jou site aan die onderkant te. Hoeveel moet ek doen om te skenk om die skakel te verwyder in die gratis weergawe? As jy nie wil hê hierdie detail hier te deel, PM my. ;)

2) Ek is met behulp van vBulletin weergawe 3.8.x en nie van plan om in die nabye toekoms op te gradeer. Ek verstaan dat ek VBET 3.x weergawe te installeer.
Hoe lank kan jy van plan is om hierdie weergawe te ondersteun?

3) My forum is in Engels. Wanneer 'n besoeker van' n vreemde land (sê Rusland) besoek Russiese vertaalde bladsy, die Viewcount vir die draad verhoging?

By the way, die Maleise vlag is verkeerd. Jy mag dalk wil om dit te verander.

Danksy

vBET
30-11-10, 12:24
1) skenking is 'n donasie. Dus, in 'n vrye weergawe jy enige bedrag kan skenk. Na die skenking wat ons sal jou antwoord met instruksies.

2) Nee, jy het vBET 2.3.x weergawe te installeer. Dit is gratis een. vBET 3.x betaal word een. En ons sal ondersteun dit vir 'n lang tyd - baie van ons kliënte is steeds met vBulletin 3.

3) Ja, dit sal. Vir vBulletin sal dit net normale ouderdom geslag word. vBET vertaal dit na vBulletin afwerking bladsy generasie.

Oor Maleis vlag - ons sal seker dit - dankie vir kennisgewing:)

Geniet vBET!

mateuszr
30-11-10, 13:04
Inligting oor die vlag is bevestig (sien hierdie (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/1269-malay-flag-wrong.html) topic)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1