PDA

View Full Version: Sjabloon wysigings



MicroHellas
09-11-10, 08:42
Hallo,

Voor die koop van die PRO weergawe het ek besluit om die gratis een van my site te evalueer:
travelexpert.gr / travel.php

So, ek het 'n paar vrae:
1 .- Kan ek die vlae op die lyn onder my knoppie spyskaarte waar nou sê "Jou Travel Advisor"?
2 .- Ek respekteer die wens van Google om hulle slongan te hê, maar kan ek dit in die bladsyonderskrif terwyl die vlae sal word aan die bokant?
3 .- En laastens ... Die prys van $ 90 sluit die gratis weergawe van die module?

Dankie
Maria

kamilkurczak
09-11-10, 12:46
Hallo,
Ek het gevind dat hierdie opdrag vir jou gratis weergawe van vBET bladsy:
vB Enterprise Translator - vBulletin.org Forum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=220886)

1.

Configurable place for flags - simply select in options where you want to have translation flags. NO MANUAL TEMPLATE MODIFICATION. Supported: Footer-Bottom, Footer-Top, Navbar-Bottom, Navbar-Top, Custom
- Possible custom place for flags - in such case just edit template which you want and add $vbenterprisetranslatorflags
- Configurable header for flags
- Flags generation base on templates - so if you need to customize for several styles simply edit hose templates: vbenterprisetranslator_flags_begin, vbenterprisetranslator_flag, vbenterprisetranslator_flags_end.

So as jy wil hê dat jou vlag onder hierdie knoppie by te sit - gaan net na die vBET menu wysig vlae plek te Custom. Daarna het net $ vbenterprisetranslatorflags aan die sjabloon met hierdie knoppie

3. $ 90 - dit is 'n koste van vBET lisensie, as jy wil vBET krediet skakel te verwyder, moet jy ook addisionele brandmerk vrye lisensie te koop vir $ 135

vBET
09-11-10, 17:43
Ek sien dat ons antwoord vir die 2de vraag verloor;)

So - Ja, jy kan plaas Gogle logo in ander plek. Om te doen wat jy het Google beeld te verwyder uit vBET opset en dit voeg by geskikte sjabloon deur admin CP.

MicroHellas
09-11-10, 19:08
Dankie beide van julle ouens. Ek sal dit koop tydens die naweek.

Maria

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1