PDA

View Full Version: Opgelos Forum kennisgewing dubbel of trippel gepos?



Simon Lloyd
07-10-10, 11:11
Hi sedert vBet geïnstalleer as 'n nuwe draad kry' n boodskap gestuur word aan mense in die forum om dit te ontvang (AdminCP> Forums & Moderators> Forum Manager> Watter Forum> Wie 'n e-pos op die nuwe draad moet ontvang) die probleem is dat Dit is nou die versending van die kennisgewing soms twee keer, soms 3 keer, sodat dit raak nogal irriterende vir die ontvangers.

Kan jy help?

Groete,
Simon.

kamilkurczak
07-10-10, 13:53
Kan ek toets dit op jou forum? Ek sal van 'n nuwe toets-draad maak om dit te sien.

Simon Lloyd
07-10-10, 14:06
Sure, laat my jou e-pos adres in die "Wie 'n e-pos kry"-afdeling van die forum gemerk "Algemene"

Ek is nou in contact@vbenterprisetranslator.com as die e-pos te stuur vir 'n pos of draad opgeneem in algemene besprekings forum: 0

kamilkurczak
07-10-10, 14:35
Ek was op jou site en ek het 'n nuwe draad en post - alles is ok.
Probeer dit: Toets draad (http://www.thecodecage.com/forumz/fun-forum/208004-test-thread.html # post741126)
hoe ek hierdie probleem kan voortplant? kan jy dit verduidelik?

Simon Lloyd
07-10-10, 15:07
Ek in daardie draad wat jy in die verkeerde forum gepos:)

kamilkurczak
07-10-10, 15:16
Ek kan dit nie vind nie. Kan jy plak 'n URL na hierdie forum. hier.
Danksy

Simon Lloyd
07-10-10, 15:19
Net om 'n nuwe draad / onderwerp hier Algemene bespreking (http://www.thecodecage.com/forumz/general-discussion/)

kamilkurczak
07-10-10, 15:25
OK Ek het 'n nuwe draad en' n paar poste sonder enige probleem. As ek 'n een pos gemaak het - ek het' n net een boodskap op my e-pos, so wat is verkeerd?

Simon Lloyd
07-10-10, 15:27
Ek het 'n toets boodskap ook in daardie forum het jy nog van my draad?

BTW jou boodskap bly in Pools geskryf is?

Simon Lloyd
07-10-10, 16:10
Kamil 1 minuut gelede het ek het 2 meer drade so op die meeste moet jy net 2 e-pos van twee verskillende gesprekke wat gemerk is vir jou. :)

kamilkurczak
07-10-10, 18:40
en ek het net twee e-posse. :) Alles is goed, kan ek nie reproduseer jou probleem, so ek dink dat alles is ok.

Simon Lloyd
07-10-10, 20:43
'N gebruiker net gepos het en beide ek en my moderators het twee keer die kennisgewing!, Dit het slegs plaasgevind het sedert die installering van vBet.

Simon Lloyd
07-10-10, 20:45
Ek sal vir jou 'n e-pos aan ons forum wat die kennisgewing gee, as jy die post jouself vBulletin sal gee jy nie die kennisgewing van jou eie pos, sal ek' n boodskap pos en sien as jy net 'n e-pos:)

Simon Lloyd
07-10-10, 20:51
Net gepos het en het 6 notifikasies .... jy sal ook!

Simon Lloyd
07-10-10, 20:54
dit dalk om iets te doen met die code wees?

kamilkurczak
07-10-10, 21:02
OK Ek het opgemerk dat. Kan jy verduidelik hoe e-pos toe te voeg tot die forum? Ek sal probeer om dit op my toets forum om voort te plant.

Simon Lloyd
07-10-10, 21:11
Ek het in die eerste post http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/5289-post1.html

kamilkurczak
07-10-10, 21:12
ok, Dankie vir daardie. Nou sal ek probeer om hierdie probleem op my toets forum om voort te plant en dit regmaak!
:)

Simon Lloyd
07-10-10, 21:14
Dankie, maar dit kan om iets te doen met my code of my html-knoppie vir die kode te beklemtoon.

Voel vry om te kyk deur die templates / lêers wat jy het toegang tot beide

Simon Lloyd
07-10-10, 21:15
Moes net 'n nuwe pos in die forum maar net' n kennisgewing, maar hulle het nie gebruik tags Skakel gesorteer en gefiltreer werkblad na HTML

Simon Lloyd
07-10-10, 21:35
Dit blyk dat die random, soos ek nou net gepos het 2 verskillende poste met 2 verskillende etikette en slegs 'n kennisgewing elke??

Simon Lloyd
07-10-10, 21:37
Moet nou gaan slaap by 05:00 nie: (

kamilkurczak
08-10-10, 10:05
Ek het dit getoets op my toets forum en ek kan nie voortplant nie.
Waarskynlik is dit is 'n konflik vBET met ander mod.
Jy kan net nagaan. Wat moet jy doen?
1. vBET 'moet aangesit wees.
2. afskakel alle mods (een vir een) en probeer om hierdie probleem te vind. As een mod is afskakel en jy kan nie voortplant die probleem - ons het 'n konflik. (Want wanneer hierdie mod - die probleem bestaan)

Simon Lloyd
08-10-10, 10:08
My VBA tags uitroep na 'n PHP-lêer vir die vervanging van woorde en frases, kan ek net dink sy wat!

kamilkurczak
08-10-10, 10:55
Is jy seker dat wanneer vBET is afgeskakel, jy nie kan voortplant mod?


Van watter mod VBA tags is?

Simon Lloyd
08-10-10, 11:43
Is jy seker dat wanneer vBET is afgeskakel, jy nie kan voortplant mod?


Van watter mod VBA tags is baie seker:), het dit nooit gebeur het voordat die veranderinge vir vbet in die templates en PHP lêers of die installering van van vbet - voor verkryging van vbet alles was goed.

Simon Lloyd
08-10-10, 11:44
Hoekom laat ons nie die probleem vir nou oop en ek sal monitor hoeveel poste veroorsaak dit en wat BBCode indien enige is dan gebruik rapporteer terug sê Dinsdag?

Simon Lloyd
08-10-10, 12:06
Verwydering van alle Tet-boodskappe op my forum vir nou:) Ons sal op Dinsdag hervat.

kamilkurczak
08-10-10, 12:08
ok, so ek wag vir die antwoord op Dinsdag:)
Danksy

Simon Lloyd
12-10-10, 09:16
Hi Kamil, dankie vir die wag, vir die laaste paar poste wat ons gehad het (het nie baie) net het die kennisgewing gepos weer (wat jy sal ontvang het melding van te) so voort te gaan en gemerk hierdie opgelos, as ons 'n goeie paar meer poste en dit weer gebeur, Ek sal hulle die dokument en stoor die lys vir jou eksamennommer:)

kamilkurczak
12-10-10, 12:00
Dankie vir jou antwoord. opgelos.

Simon Lloyd
12-10-10, 22:15
Ongelukkig nie opgelos: (net 'n pos nou hier Stuur e-pos wat gebaseer is op datum - Die Kode Cage Forums (http://www.thecodecage.com/forumz/members-excel-vba-programming/208038-send-email- gebaseerde date.html) het 4 notifikasies

kamilkurczak
15-11-10, 10:38
Hallo,
Het jy opgelet hierdie kwessie weer?

moman
17-11-10, 15:38
Ek is soos om uit te wys dat die gebruikers op my forum het ook gekla oor die manier waarop verskeie (tot 6) e-pos kennisgewings vir dieselfde aangemelde draad. Dit is beslis 'n fout iewers, ek sal' n blik op watter kode kan veroorsaak.

Die vreemde ding is dat dit min of meer aan die gebeur is ewekansig.

kamilkurczak
17-11-10, 17:31
ok ek sal probeer om dit op my toets forum om voort te plant

mateuszr
18-11-10, 12:35
Hello:)
Daar is nog 'n toets, kan jy probeer net al die recipents van jou bevestigings in AdminCP verwyder en laat net een - check, doen jy lukraak nog' n paar boodskappe ontvang en skryf hier daaroor:)

mateuszr
25-11-10, 17:29
Onderwerp temp. opgelos as gevolg van geen antwoord nie en onmoontlik is om nou te reproduseer

Simon Lloyd
25-11-10, 19:13
mateuszr, dit nog steeds nie gebeur nie, ons lewe net vir nou met dit, en dit is 'n ewekansige, daar is geen patroon nie.

mateuszr
26-11-10, 08:51
en het jy probeer om die opsie met slegs een ontvanger?

mateuszr
02-12-10, 11:08
ons net met dit lewe vir nowit lyk jy nog wil leef met dit - ek u gevra het oor die laaste wysiging 'n lang tyd gelede en nog steeds geen antwoord ...

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1