PDA

View Full Version: Opgelos BBCode gebreek nadat vBAdvanced integrasie



Simon Lloyd
06-10-10, 17:20
Hi, Kamil vriendelik kyk na my vBAdvanced as wat ek kon nie die vertaling te werk aan dit nie, maar ek vind nou dat die code vir my BBCode het opgehou werk het, kan jy help, want dit is die belangrikste kenmerk op my site.

Groete,
Simon

Simon Lloyd
06-10-10, 17:25
Gevind dat die probleem, merk asb soos opgelos dit was die kode tag naam Ek was in die notranslate tags wat dit gebreek het, het die kode name is verwyder van misc geen vertaal en dit is alles goed:)

vBET
06-10-10, 23:22
Ja kode en notranslate saam is 'n verkeerde kombinasie. BBcodes soos: Kode, PHP, HTML is nie standaard vertaal deur:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1