PDA

View Full Version: Opgelos Na die installasie Ek het leë bladsy



beaconsfield
02-10-10, 16:31
Ek lees aandagtig deur en al die instruksies gevolg, maar na die installasie Ek het leë bladsy. Iets is verkeerd, maar ek weet nie.

Ek het vbseo integrasie. Uploaded al die lêers en geïnstalleer plugin. Nou kan ek nie toegang tot al die bladsye, selfs my admincp.

Ek aangepas my vbseo lêers en al die foto's vbet lêers geskrap. Ek kan nie verwyder word van vbet plugin uit my admincp. Ek kan sien vbet databasis-lêers uit my plesk paneel.

Wat kan ek nou doen? Ek het jou dringend hulp nodig.

beaconsfield
02-10-10, 20:25
Ek gestremdes alle plugin hake eerste. Ek verwyder vbet databasis lêers want ek kon nie verwyder normale manier (verwyder van admincp) ek verwyder vbseo plugin en dit geïnstalleer nie. My forum lyk ok nou.

Ek het nog steeds die vbet opsies op my admin beheer paneel.

Ek is seker dat ek volg al die onderrig ontvang het soos dit behoort te wees. (Ek verkeerd mag wees)

Ek dink ek het SVE of sommige vermiste lêers (curv so iets) op my server.

Ek dink daar is geen tegniese ondersteuning. Laat ondersteuning is onsin.

beaconsfield
02-10-10, 21:37
Ek het gevra my bediener dinge. My bediener het reeds krul en iconv. Wat was die probleem?

In die gemiddelde tyd wat ek gebruik maak van eie vBulletin styl. Sal dit wees probleem?

vBET
03-10-10, 00:51
Ek is dit nou. Ek sal die volledige antwoord in 'n minuut.

vBET
03-10-10, 01:01
Persoonlike sjabloon behoort nie 'n probleem. Ook weer te installeer vBSEO onnodig was. Indien so iets gebeur tydens die volgende vBET installeer jy net ignoreer verander vBSEO lêers met hul oorspronklike inhoud (van vBSEO pakket).

Ek kan nie sê wat presies verkeerd geloop het. Dit kan verkeerd vBSEO integrasie of iets anders wees.

Maak asseblief installasie weer. Hierdie keer kyk hoe die forum optree na elke stap (sodat ons sal weet wat is die kwessie vBET of vBSEO integrasie). As dit nie op 'n stap gaan nie na die volgende een. Dus:
1. Made vBET installasie en die nodige verstellings (nie SEO skakels ander opsies nie, nie verander nie - net die nodige goed). Check nie die forum werk. Check nie vertaling werk. As jou forum is nie werk nie - vBET afskakel en laat ons weet. As Admin CP nie werk te - disable hake wêreldwyd, dan afskakel vBET en hake in staat stel om wêreldwyd. Ons ook laat weet.
2. Stel SEO skakels opsie en voeg vBET htaccess reëls. Check nie die forum en vertalings werk.
3. Het vBSEO integrasie. Check nie die forum en vertalings werk.
4. VBET opsies as jy wil (miskien het jy het 'n probleem met' n paar spesifieke opset). Check nie die forum en vertalings werk.

Soos ek geskryf het, op hierdie oomblik het ek kan nie sê wat verkeerd geloop het. Maar as jy braak ons instruksies en sê wanneer dit breek ons in staat sal wees om om meer hulp. Ook - as dit was 'n paar verkeerde integrasie (SEO links of vBSEO - so stappe 2 of 3) en nou is dit reg gedoen word, dan is die probleem opgelos is. Ons moet meer van jou terugvoer hier:)

Http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post8 ook asseblief kyk na hierdie:

beaconsfield
03-10-10, 08:27
Ek gaan stap vir stap as wat jy het vir my gesê.

Ek gebruik vbseo 3.5.2. Tydens die integrasie van vbseo:

vbseo / includes / functions_vbseo_createurl.php

Search:
$ Vbseo_gcache_thread ['seotitle "] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL);

Vervang dit met hierdie kode:
$ Vbseo_gcache_thread ['seotitle "] = vbet_vbseo_filter_replace_text ($ TTL);

As ek hierdie kode vervang Ek het leë bladsy. Ek het drie keer was dieselfde. Ek wag vir jou antwoord.

vBET
03-10-10, 17:27
Soos ek verstaan dat jy slaag 2e stap, sodat jy het 'n gepaste veranderinge in htaccess lêer.. Gee ons asseblief jou hele inhoud van htaccess lêer - miskien is gebruik om verkeerd reëls (vir forums sonder vBSEO), of dit is in die verkeerde plek - ons sal dit check. As dié is OK. Ons sal u vra vir toegang tot die details na te gaan en enigste dit vir jou op die plek.

Ook asseblief daarop let dat ons nie check vBET met vBSEO 3.5.2 nog. Ons sal dit installeer op ons toets byvoorbeeld môre en kyk vir kwessies. So, as dit sal iets gemeenskaplike wees, sal ons oplossing sonder toegang tot die details gee. As jy aan ons kant sal dit werk - ons sal u vra vir toegang tot die details.

beaconsfield
03-10-10, 17:41
Eers het ek begin om die integrasie van vbseo volgens jou handleiding. Ek is op die derde stap van integrasie.

"LET WEL: as jy gebruik vBSEO gaan eers te vBSEO Integrasie artikel, anders na die oplaai van vBET lêers, sal jy nie in staat wees om die forum te gebruik (selfs Admin CP) totdat jy vBSEO Integraiton."


Ek het nie my htaccess lêer verander.



# Comment die volgende reël (voeg "# 'aan die begin)
# Mod_rewrite funksies uit te skakel.
# Let wel: jy nog steeds nodig om die hak te skakel in
# Die vBSEO beheer paneel url te stop herskryf.
RewriteEngine

# Sommige bedieners vereis die Rewritebase richtlijn te wees
# Aangeskakel (verwyder "# 'aan die begin te aktiveer)
# Let wel: As dit aangeskakel is, moet jy die pad
# Aan jou wortel vB gids (dws RewriteBase / forums /)
# RewriteBase /

# RewriteCond% {nog iets nie duidelik} ^ www \\! My domein \\. Af
# RewriteRule (.*) http://www.mydomain.com/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML |.? Txt) (\\ GZ))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI} (admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((argief /)?(.* \\ PHP (/.*)?))$. Vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-f!
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-D!
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} / (admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelde) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

vBET
03-10-10, 17:50
So, dit is die probleem. Jammer - daar is 'n klein, maar in die installasie-instruksies. Ons integrasie verander sodat dit nie gepaste wyse meer. Ons sal dit korrek in ons README file (ons verwyder dit uit vBET4.x readme, maar vergeet om dit te verwyder van vBET3.x) - jammer vir die moeite.

- Ek het jou presiese instruksies wat om te doen nie en jy het nie braak nie. Ons sal nie in staat wees om jou te help as jy nie ons help om te gebruik. Asseblief net braak presies instruksies wat ek julle gegee het en dan as daar nog enige kwessie daaroor te skryf. So maak ongedaan stap 3 en stap 1 en 2 eerste te doen. Ek het geskryf baie duidelik dat jy kan gaan na die volgende een net na die kontrole werk dit met die werklike een:

Hierdie keer kyk hoe die forum optree na elke stap (sodat ons sal weet wat is die kwessie vBET of vBSEO integrasie). As dit nie op 'n stap gaan nie na die volgende een.

beaconsfield
03-10-10, 17:57
Ek het stap 1 en stap 2 van integrasie. Ek volg jou lees my opdrag.

Verandering wat jy lees my lêer. Ek sal wag.

vBET
03-10-10, 18:02
Leesmij het fout wat ons sal regstel (môre moet reggemaak word op die bediener). Ek het vir jou nodige instruksies:

Stap 2 sê op SEO skakels en gemaak om te draai. Htaccess veranderinge. Jy het dit nie gedoen stap 2, omdat jy nie ons reëls in jou. Htaccess

Jy vra vir hulp en ons het jou presiese instruksies wat om te doen. Instruksies wat is geïgnoreer en is gemaak om meer tyd aan iets anders wat ons julle gegee het as antwoord op jou probleem. Doen asseblief wat ons vra. As jy verkeerd proses sal honderd keer doen, sal julle misluk honderd keer. Ja - ons het 'n fout in readme. En ons het vir jou gekorrigeer proses. Gebruik asseblief dit:)

Slegs nodige veranderinge in readme is hierdie teks, wat nie waar is nie meer te verwyder:

LET WEL: as jy gebruik vBSEO gaan eers te vBSEO Integrasie artikel.
Anders na vBET lêers te laai, sal jy nie in staat wees om te gebruik forum (selfs Admin CP) totdat jy vBSEO Integraiton.

Ek kan nie nou hierdie verandering, want die netwerk is ek is hawens geblokkeer het en ek het geen toegang tot ons FTP-bediener is nou. Net asseblief braak instruksies van bepaalde boodskap of voorgee dat die aangehaalde teks bestaan nie in ons readme nie:)

beaconsfield
03-10-10, 18:06
Dit is nou duidelik. Ek vertrou jou lees my lêer, sodat ek dit gevolg het.) Ek sal dit môre weer te installeer volgens jou hieronder vertoon.



Persoonlike sjabloon behoort nie 'n probleem. Ook weer te installeer vBSEO onnodig was. Indien so iets gebeur tydens die volgende vBET installeer jy net ignoreer verander vBSEO lêers met hul oorspronklike inhoud (van vBSEO pakket).

Ek kan nie sê wat presies verkeerd geloop het. Dit kan verkeerd vBSEO integrasie of iets anders wees.

Maak asseblief installasie weer. Hierdie keer kyk hoe die forum optree na elke stap (sodat ons sal weet wat is die kwessie vBET of vBSEO integrasie). As dit nie op 'n stap gaan nie na die volgende een. Dus:
1. Made vBET installasie en die nodige verstellings (nie SEO skakels ander opsies nie, nie verander nie - net die nodige goed). Check nie die forum werk. Check nie vertaling werk. As jou forum is nie werk nie - vBET afskakel en laat ons weet. As Admin CP nie werk te - disable hake wêreldwyd, dan afskakel vBET en hake in staat stel om wêreldwyd. Ons ook laat weet.
2. Stel SEO skakels opsie en voeg vBET htaccess reëls. Check nie die forum en vertalings werk.
3. Het vBSEO integrasie. Check nie die forum en vertalings werk.
4. VBET opsies as jy wil (miskien het jy het 'n probleem met' n paar spesifieke opset). Check nie die forum en vertalings werk.

Soos ek geskryf het, op hierdie oomblik het ek kan nie sê wat verkeerd geloop het. Maar as jy braak ons instruksies en sê wanneer dit breek ons in staat sal wees om om meer hulp. Ook - as dit was 'n paar verkeerde integrasie (SEO links of vBSEO - so stappe 2 of 3) en nou is dit reg gedoen word, dan is die probleem opgelos is. Ons moet meer van jou terugvoer hier:)

Http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post8 ook asseblief kyk na hierdie:

vBET
03-10-10, 18:08
Net maak ongedaan vBSEO lêers veranderings:)

beaconsfield
03-10-10, 18:11
Ek het dit gedoen. Thank you.

vBET
03-10-10, 18:17
Groot en geniet vBET! :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1